Veki prvotno napisa
Gle, vrlo je jednostavno. Nema tu "zna", "ne zna", ovo je dobro, a ovo nije. Dječje radove nikada ne treba ocjenjivati i nikada ne treba gledati rezultat stvaranja.
Svi smo mi navikli cjeniti gotov proizvod i na osnovu njega i ocjenjivati dijete.
Tada kod djece stvarno i dolazi do blokade ( šta si dobro rekla) i do frustracije i odustajanja.
Pokušaj promjeniti pristup i ne pokušati ga naučiti kako nešto treba izgledati već pratiti sa zanimanjem šta radi, sam proces.
Vrlo je teško te "blokade" razbiti.
Prvo ga treba ponovo zainteresirati da uopće poželi stvarati.
Pokušajte modelirati nešto šta ga zanima. Promatrajte ili maštajte i onda neka pokuša to izmodelirati. Pusti ga, ne govori šta da radi, pogotovo NE ISPRAVLJAJ, i što god da napravi cijeni.
Mogu ti dati konkretnih primjera ako želiš ili tema šta bi mogli raditi ili ga možeš dovesti k meni