-
njemacki sistem skolovanja
valjda nije dug naslov (smajlic koji slijeze ramenima)
Sta mislite o njemackom sistemu skolovanja? Znaci, dijete ide u Volksschule koja traje cetiri godine, a zatim se opredjeljuje izmedju Hauptschule (tzv. glavna skola koja traje cetiri godine), ili ide u Gimnaziju, koja je osmogodisnja. Ako se odluci za Hauptschule poslije toga ide na zanat i obicno nema maturu, ili ne moze studirat.
Meni to izgleda prerano za bilo kakvo djetetovo usmjeravanje. Te prve cetiri godine dijete moze biti genijalan ucenik, te da ga roditelji upisu u gimnaziju, a ono corak. Ispadne da dijete nije za studiranja. Ili ova druga solucija, gdje dijete ode na zanat, te bi poslije studiralo, ali ne moze jer nema maturu.
Mislim da bih Editu poslala u Gimnaziju i najvjerovatnije ce tako biti`? Ali, uopste mi se ne svidja ovaj nacin skolovanja.
-
ja sam mislila da sva djeca idu u normalnu osnovnu školu do neke 16.god pa se tad odluče što žele dalje i to mi je bilo super.nisam znala da je drukčije.
btw.šta si editi već isplanirala cijelu budučnost?
-
dolega, jel ti misliš na engleski sistem?...Tamo se u gimnaziju kreće s 11 godina i prva tri razreda se uči sve predmete, a onda se odbaci jedan broj ovisno o ocjenama i sklonosti djeteta, pa se uči 5 obaveznih i tri izborna do 16 godina...Pa se polaže državna maturica i onda opet odbace skoro sve, i ide se ili na 2/3 predmeta kao klasično ili neki zanatski/specijalizirani tečaj koji traje još dvije godine...
Caka je u tome što se i sa zanatom u VB može upisat na fakultet, ali su izbori ograničeni odabirom predmeta ili programa...Meni je taj sistem stvarno ok (obzirom da sam ga i sama prošla) jer onako iskreno mislim da nema šanse da se dijete s 10 ili 14 godine zna samo opredijelit za cijeli život... :/ Čast izuzetcima, naravno...
Mislim ono...ja sam s 10 godina htjela bit frizerka, a s 14 doktorica, da bi me oko 17 puklo da hoću na pravo...A sad studiram profesorski smjer anglistike...
A još mi je bezveznija ideja da roditelj donosi odluku u djetetovo ime, ili ga se upisuje u školu na temelju nekih bodova ili slobodnih mjesta...I onda se još čudimo kako mladi ne vole učit
-
da to mi je ok.
ja sam sa 14 god.htjela školu s kojom ću biti najbrže gotova i sad se lupam po glavi.
kako dijete od toliko godina može znati što želi čitav život raditi?
pametnije sam razmišljala kad sam imala 8 g.tad sam i ja htjela biti doktorica
-
pa u njemackoj mozes ti krenuti u gimnaziju, ako ti ne ide oni te sami prebace u tu drugu školu. i to je meni ok. a ne kod mene u gimnaziji gdje idu djeca koju su roditelji s 15 natjerali u nju, djeci ne ide, pa se mucimo i oni i mi radi nadobudnih roditelja. i onda nekako i zavrse i sto su onda, niti imaju zvanje ( ni znanje), a ne mogu studirati
-
Meni se taj njemacki sistem nikako ne svida.Stotinu puta sam raspravljala o tome s njemcima(koji taj sistem uglavnom pozitivno gledaju) Meni se ne svida to sto Snorki kaze-neko djete moze biti samo vise zaigrano ilistajaznam,ima lose ocjene i automatski nemoze u gimnaziju i dok malo "dode sebi" da se tako izrazim
vec je gotovo,obiljezeno je za citav zivot.Prerano je djecu vec u toj dobi dijelit tako,na dobre i lose ucenike.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma