Ja bih napravila U-turn i vratila nas na početak,tj. na nešto slično
Razmišljala sam danas o tome kako se svi vole petljati u moju struku i često si daju za pravo komentirati materiju o kojoj zapravo nemaju puno pojma, čisto zato jer je pravo eto tako široko i svi su "pomalo studirali pravo", ili "nisu, ali znaju sve o tome" i slično...
Slijedom toga, sjetila sam se jedne svoje (nažalost pokojne

) kolegice koja me je znala dovesti do ludila svojim pričama o učiteljicama svojih sinova, svojim procjenama školskog programa i odgojno-obrazovnih metoda koje se provode u toj školi, do te mjere da sam se znala zapitati wtf, što smo nekada na faksu imali i pedagogiju i metodiku??? U moje vrijeme svakako nismo, pa otkud bi to onda meni davalo za pravo da npr. konstatiram da je besmisleno da djeca uče tablicu množenja u drugom razredu ili kajjaznam (nemam baš neke primjere jer još nisam upućena u školski program)... Zašto se nitko ne usuđuje miješati inženjerima strojarstva ili fizičarima ili kardiokirurzima u posao,ako nije te struke???
Po čemu se to svaki roditelj smatra kompetentnim komentirati školski program ili se direktno miješati učiteljima u posao (ovo sad više spada na pdf škola, sorry na OT, moderatorice neka procijene jer ovo izlaženje iz okvira ovog pdf), ma razumijete nadam se što hoću reći! Ovo potonje me najviše živcira,i spomenuta kolegica bi se vjerojatno bila iznervirala da joj učiteljica ide npr. objašnjavati kako se vodi upravni postupak...
Joj, sad kad prečitavam vidim da uopće nisam pojasnila što mislim

pa ne znam hoću li biti shvaćena...
Ak ne, zanemarite ovaj post
