moram napraviti mali offtopic.......ovo sa individualiziranom nastavom je jako zanimljivo. naime, jedan stari profesor...sad u mirovini...koji je inace jedan od vodecih svjetskih edukologa (prof.dr.sc. Nikola Pastuovic) je prije 2, 3 godine radio studiju (narucenu od strane MZOS) koji je obrazovni sustav najpogodniji za hrvatsku.....i nakon mnogo istrazivanja, zakljucak je da je skandinavski (posebno FINSKI) sustav jedan od najboljih na svijetu, a bilo bi ga relativno lako uvesti u hrvatski sustav skolovanja (pri reformama se gledaju mnogi cimbenici, a jedan od njih je kulturoloske slicnosti/razlike)......takodjer je dokazano da je srednjeeuropski sustav (to su njemacki, austrijski i madjarski) najlosiji. zanimljivost kod finskog sustava je sto razredna nastava (dakle, uciteljica + individualizirana nastava) traje 6-7 godina (a ne 4 kao kod nas).....dokazalo se da takvi ucenici kasnije brze napreduju jer nemaju u osjetljivoj predpubertetskoj dobi šok od prelaska na predmetnu nastavu.......pogodite sto su napravili u ministarstvu.....po njima je austrijski model skolovanja najbolji (a mi spadamo u neki kvaziaustrijski sustav). :/ quo vadis, scola? :/ nesluzbeni razlog odbijanja navedene preporuke je da bi produzavanjem razredne nastave trebalo zaposliti puuuuuno vise uciteljica. opet......prelama se na ledjima djece....umjesto da se gleda njihova korist, gleda se korist proracuna.