Citiraj RozaGroza prvotno napisa Vidi poruku
Onanova dužnost prema Bogu i Božjim zakonima bila je da Tamari napravi dijete, to što on to nije htjeo, nego je za vrijeme odnosa svoje sjeme bacao van nje, je apsolutno bezbožno i grešno - i ne kontam što je u cijeloj toj priči zapravo nemoralno tj. protivno Božjim zakonima?
Što se tiče Jerihona i ostalih naroda koji su živjeli u obečanoj zemlji, Izraelci su Bogu bili sredstvo kojim će kazniti narode koji su živjeli na tom području a čija se čaša grijeha u 400 godina prelila. To je koncept Božje kazne koji je modernističkoj teologiji mrzak jer se danas uči da je Bog samo ljubav oprost i milost - a ne razumijem kako se može negirati kazna koja se toliko često spominje u Bibliji? Meni iskreno nema tu ništa sporno i nemoralno itd. Ja za razliku od tebe vjerujem da Bog pravedno kazni grešnike. Božji sud...
Evo, pomikaki je spomenula Onana, a navodim i RG post.
Što je protivno Božjim zakonima? U Božjim zakonima stoji "Ne ubij". Onda stvarno ne razumijem pitanje što je tu nemoralno i protivno Božjim zakonima?
RG, misliš li zaista da je prihvatljivo kazniti smrću nekoga tko vrši prekinuti snošaj?