U jednom školskom kurikulumu o spolnosti može se reći da postoje drugačiji, ali taman u onom postotku i na način na koji postoje - ne može to biti centralni topic, i onaj lokus iz kojeg se crpi temeljna premisa o ljudskoj spolnosti, zajednici i životu.
O spolno-rodnoj ravnopravnosti i odgovornom spolnom ponašanju djeca bi slušala od 0 (nula) do maksimalno 5 školskih sati godišnje. Osim što to nije nikakav centralni topic iz kojeg se crpi temeljna premisa o nečemu, tih nekoliko sati godišnje jedva da će ostaviti nekog traga na njihove stavove.

Isto tako mislim da i bilo koji drugi program s ovakvom satnicom ne može utjecati na formiranje stavova i vrijednosti školaraca (ma može utjecati u nekom zanemarivom postotku).

Niti se u potpunosti slažem s ovim kurikulumom, niti s kurikulumom udruge GROZD. A može i obrnuto, da se slažem i s jednima i s drugima. Najviše ovisi o predavaču - na koji način će obraditi neku temu.

Iz kurikuluma

r. b. Moduli Razred/planirani broj sati po modulu
1. razred 2. razred 3. razred 4. razred
1 Živjeti zdravo 6 6 6 5
2 Prevencija nasilničkog ponašanja 2 3 2 2
3 Prevencija ovisnosti 2 2 1 3
4 Spolna/ rodna ravnopravnost i spolno odgovorno ponašanje 0 0 2 2
Ukupno sati 10 11 11 12




r. b. Moduli Razred/planirani broj sati po modulu
5. razred 6. razred 7. razred 8. razred
1 Živjeti zdravo 4 3 5 4
2 Prevencija nasilničkog ponašanja 4 2 2 2
3 Prevencija ovisnosti 2 3 2 2
4 Spolna/ rodna ravnopravnost i spolno odgovorno ponašanje 2 4 3 4
Ukupno sati 12 12 12 12


r. b. Moduli Razred/planirani broj sati po modulu
1. razred 2. razred 3. razred 4. razred
1 Živjeti zdravo 4 4 3 2
2 Prevencija nasilničkog ponašanja 2 2 2 2
3 Prevencija ovisnosti 2 2 2 0
4 Spolna/ rodna ravnopravnost i spolno odgovorno ponašanje 4 4 5 0
Ukupno sati 12 12 12 4