Pošto vrlo cijenim osobu koja je ovo napisala ( ujedno i pravobraniteljici ) kopiram i lijepim, a vi sami prosudite...osvrt na onaj članak Bitno.net-a:

Poznato vam je da se već neko vrijeme vodi se rasprava o uvođenju tog zdravstvenog odgoja u nastavno obrazovne programe u osnovnim školama.
Nisam podrobnije pratila zbivanja oko toga, ali bih tu i tamo nešto pročitala smatrajući da ipak i nije to tako strašno kako se piše po novinama i portalima.
Ja imam dvije curice u osnovnoj školi jednu u 5. drugu u 6. razredu osnovne škole „Bogumil Toni“ u Samoboru. Dvoje starije djece je u istoj školi završilo je osnovnu školu i sad su srednjoškolci. Kao roditelj zahvalna sam svim nastavnicima osnovne škole „Bogumil Toni“ u Samoboru, na trudu i zalaganju, na povjerenju i razumijevanju kad je u pitanju odgoj i obrazovanje moje djece, kako djevojčica koje se nalaze u obrazovnom procesu tako i ovih dvoje koji su danas srednjoškolci.
Kako sam pravnik ne reagiram prije nego mi se neke činjenice da tako kažem stave pod „nos“ Kad sam jučer pročitala ovo pismo i provjerila određene navode iz istoga ostala sam u potpunom šoku. Na prvu rekli bi pismo kao pismo, ali nije tako. U ovom pismu navode se konkretni podaci o kritičnim točkama tog navodnog kurikuluma koji uključuju implementaciju pornografskih elemenata (pornografija kao didaktičko sredstvo) i da ne pišem napamet dostavljam Vam još jednom to pismo preuzeto sa portala.
Blago rečeno ja sam kao majka, čovjek i roditelj zgrožena. Ni u snu neću dopustiti da moja djeca u školi budu podvrgnuta ovakvom učenju koje im se nameće kroz taj tzv. zdravstveni odgoj.
Poštujem vlast izabranu demokratskim putem, ali ovdje nemam pardona. U najavljenim prosvjedima „ne dirajte im djetinjstvo“ ne kanim sudjelovati, ali mi je jako važno poduzeti određene konkretne mjere i zaštiti svoju djecu, vjerovali ili ne čak do ispisivanja iz škole pod prijetnjom kaznenog progona.
Jedno je to što su kao djeca izložena vanjskim negativnim utjecajima i što će i samo tijekom odrastanja doći do svega i svačega, a posve je drugo odgajati ih tako malene i nevine (moje curice se srame pričati i mene pitati neke stvari, gdje još da im se ovakve stvari serviraju) Ni u snu.
Imam 54 godine, nije uopće važno da li je čovjek, vjernik, nevjernik, sekularist, ateist ili bilo kako ili pripadnik koje druge vjere, kad su u pitanju osnovna moralna načela na kojima se temelji odgoj djeteta. Ja sam odrastala u komunizmu, moj otac je bio strog, pravedan i moralan čovjek. Kad sam diplomirala zapalila sam pred njim cigaretu (jedva od srama). Danas je starac od 80 godina, kad bi znao za ovo što se kani servirati njihovim unukama u osnovnoj školi mislim da bi od muke taj tren ili umro. Napominjem da ne pripadam nikakvoj udruzi. Naime, prema životnom iskustvu, iako tako ne mora biti, zaključujem da, manje-više, svaka grupa (udruga), osim proklamiranog, ima neki pritajeniji interes, što mene uopće ne zanima niti ću dopustiti ikakvoj grupi ili udruzi da me izmanipulira. Dakle, nastupam isključivo i prije svega kao majka i u tom smislu pripravna sam poduzeti sve potrebne mjere radi zaštite interesa mojih djevojčica, pri čemu mi je posve irelevntno tko je kreator ugroze njihovog odgoja. Ja jesam tradicionalist, tako sam odgojena, tako odgajam svoju djecu i tako će biti dok ja skrbim o njima.

Molim vas da poduzmete sve mjere u okviru svoje nadležnosti sukladno ovlastima utemeljenim na pozitivnim propisima radi zaštite prava i interesa ne samo mojih djevojčica već sve djece, svakog djeteta.


I dalje jedan primjer vježbe za OŠ:
Jedan primjer vježbe iz literature po kojoj se sprema nastava;

Naziv vježbe: Gospodin i gospođa kondom
Opis: Za ovu igru potrebne su vam kartice za sve sudionike/ice. Na jednoj kartici mora pisati gospodin “nešto”, a na drugoj gospođa “nešto”. Kartice dolaze u paru i svaki par kartica se sastoji od gospodina i gospođe “nešto”. To mogu biti npr. gospodin i gospođa Kondom – parovi mogu uključivati bilo koji tip kontracepcije, reproduktivnih organa, emocija…itd. Neka svaki sudionik/ica izabere jednu kartu. Omogućite im vrijeme da nađu svoju “drugu” polovicu. Nakon što su to učinili možete im dati u zadatak npr. da nacrtaju likove, ili da zamisle i opišu osobnost likova gospodina i gospođe “nešto”.