Ima li tko iskustva s korištenjem VIP-ova Homebox-a? Zanima me sve - cijene usluga, osobito surfanja, kvaliteta veze itd...
Ima li tko iskustva s korištenjem VIP-ova Homebox-a? Zanima me sve - cijene usluga, osobito surfanja, kvaliteta veze itd...
i mene zanima!!!
cijene i sve imaš na nhjihovoj stranici, ali mene zanima praktično, dakle komentari onih koji to imaju.
Mi ga imamo par mjeseci. onu stariju verziju, sad je in onaj strelovito.
Uglavnom:
HT račun je iznosio uglavnom preko 300 kn
VIP 150 kn
s time da je 1 giga interneta free - što ne uspijemo mjesečno skinuti (ne računaju minutažu, već količinu downloadanja)
nama je bio besplatan - neka akcija za 1 kunu, ugovor na 2 godine.
Veza: bitni su odašiljači, ako je u blizini ide preko GPRS-a, mi smo bili na običnoj HT vezi pa nam je brže svakako - ali ne kako adsl (imam na poslu).
broj smo zadržali stari + kaj možemo i telefonirati i surfati istovremeno
suma sumarum: zadovoljni, a za 2 godine možda bude nekaj novo i bolje!
to nemre bez fiksne linije jel?
može bez fiksne, to mu je i glavna prednost.
i kod ht-a imam adsl 1gb u cijeni, i brzina 1mb/s = 99kn
pretplata s 100min uključenih= 88kn
normalno još koliko potrošimo, ali sve skupa nikad nije ispod 300kn
dakle to je 150kn ali sporo :? plus naravno koliko potrošimo
Mi imamo homebox uredaj od njgovog prvog dana, dakle negdje od 10 mj prosle godine.
Potpisali smo ugovor na 2 god i u biti smo dosta zadovoljni s njim, osim sto nam se jedanput pokvario ali bili su brzi i dali nam drugi uredaj.
Nije vam potrebna fiksna linija,jel vec sa uredajem dobijete pristup internetu i svoj tel broj.
Pozivi unutar njihove mreze su 50lp/min
unutar ostalih mreza 1,5kn/min
a za razgovore unutar fiksne mreze 0,10lp/min
U mj. naknadu od 150 kn su uracunati razgovori za istu tu cifru i promet na netu od 1 Gigu.
Sve sto iznad toga potrosite dodatno placate.
Nasi racuni do sada nisu prelazili 250 kn, s time da se dosta koristimo telefonom.
Zaboravih nadodati da je brzina onako, prosjecna...
Dosta vam ovisi i o tome u kojem ste dijelu grada i kakve snage je signal tamo.
Mene zanima prvenstveno zbog interneta, surfamo svi zajedno jako puno, a fiksnim telefonom se jako malo koristimo. Ali iz ovog što ste napisale bojim se da mi ni homebox neće puno pomoći, budući da na mom području nema niti tehničkih mogućnosti za max - adsl...
Najbolje bi bilo da nazoves njihovu sluzbu za korisnike i pitas kakav je signal u tvom kraju...
da jer stalno postavljaju odašiljače....suzana_s prvotno napisa
Možda onda i mi dođemo na red. Barem ima šanse, za razliku od T-com-a koji nas uopće nema u planu...
Mi smo uzeli Homebox (stari) jer nismo imali mogucnosti za ADSL.
Uglavnom prednosti su sto je racun za stotinjak kuna manji nego sto je bio od HT-a i veza je brza nego sto je bila modemska.
Nedostaci su sto UMTS signal, koji je brz i pouzdan po pitanju pucanja veze, dolazi i odlazi. Tipa: dva tjedna ga imamo pa mjesec dana nemamo. A kad uredjaj radi na GPRS-u, redovito veza puca. Hoce biti vrlo, vrlo, vrlo iritantno.
Uz to sve kad pukne veza, morate uredjaj iskopcati iz struje i ponovo ukopcati sto bas ne pogoduje njegovom trajanju i vec smo jednog mijenjali, ali uz dernjavu u VIP-u jer nam nisu odmah htjeli dati novog vec su rekli da cekamo novu posiljku.![]()
Rezime: mogli su biti i bolji. Navodno kod nove verzije uredjaja se javlja jaki eho kod telefonskih razgovora.
Ipak mislim da je VIP tvrtka u razvoju i da će uvijek u hodu otklanjati ovakve nepravilnosti. Čini mi se da T-com živi na staroj slavi i dobro razvijenom marketingu.
bivši je u početku šizio s homeboxom, veza mu je bila sporija neg sa 56 k modemom. al su se onda nakon nekog vremena valjda sjetili puknut neki odašiljać, što li, pa sad ok radi...
Dobra vijest za homeboxovce je da su ga vipovci uspjeli legalizirati.
a to bi znacilo? :?
Sorry ne kuzim...![]()
Pa ne znam bas. Ove probleme imaju vec 6 mjeseci i znaju za njih. Nisu pomaknuli od nule. :/ljiljan@ prvotno napisa
da, čini ti se... stvari nisu uvijek onakve kakvima se čineljiljan@ prvotno napisa
![]()
Cisto za informaciju, sto se tice pokrivenosti VIPnetova tehnicka sluzba se zaista trudi medjutim na nekim lokacijama jednostavno nije moguce poboljsati signal (zbog polozaja ulica, zasticenosti zgrada tako da nije moguce dobiti dozvolu za postavljanje antena i sl.).
Na broju sluzbe za korisnika 091 7700 mozete dobiti sve informacije vezano uz home boxa.
Mene već dugo zasipavaju mailovima tipa "uzmi max adsl za 1 kunu" a u mom naselju već dvije godine potpisujemo peticije da nam se omogući taj famozni adsl...i ništa...i opet ništa...i šaljite u Rijeku...pa iz Rijeke nema odgovora...pa tko koga pozna u T-com-u...pa taj kojeg netko pozna kaže - ne može to kod vas...znate od kad smo njemačka tvrtka stopirana su sva ulaganja u infrastrukturu :? I što da mislim?sorciere prvotno napisa
a koje je to naselje?
p.s. i ja bi rado da imam tornado u zg-u, i da moja frizerka štefica ovdje otvori salon.
To samo znači da VIP može neometano nastaviti pružati homebox uslugu. U suprotnom bi im to Agencija za telekomunikacije mogla zabraniti, a svi homeboxići bi rekli :crk:suzana_s prvotno napisa
Neću o naselju na forumu, to nije niti bitno. Mogu sa tugom konstatirati da je u ovoj našoj nazovi državi donesen nekakav Zakon o zaštiti potrošača koji zabranjuje tvrtkama da stavljaju u nejednak položaj svoje kupce. S tim zakonom se možemo slikati...to može urediti jedino zdrava konkurencija, ako je ikada bude.sorciere prvotno napisa
Evo mene već nekoliko dana na homebox-u. T- com nas je poslije nove godine definitivno lišio svoje usluge interneta. Najprije je veza stalno pucala (to je da izgubiš živce), a onda se više nismo mogli niti spojiti. I dragom Bogu hvala! Danas se pitam što sam uopće čekala s homebox-om. Spojim se odmah, pa iako veza nije tako brza kao na adsl-u, ipak imam internet. Jedino me čudi kako to da moj susjed ima adsl, a meni rekoše u T-com-u da je to nemoguće i da se pomirim s činjenicom da mi je internet loš. Možda zato što mu je djelatnik T-coma kućni prijatelj? Možda je meni zato nestalo veze? Ma nije više niti važno...
Hb nikako ne može konkurirati adsl-u,jer se ovdje ipak radi o bežičnom internetu.
Ljilja,drago mi je da si zadovoljna.Nadam se da ste postavili zaštitu da vam se netko drugi ne prišteka i surfa tvoje megabajtiće,a ako nisi,javi se na 0917700 da tdobiješ upute.
Mi imamo Homebox i jedva čekam kad će više proći još godina dana pa da pređemo na adsl ili bilo što osim ove gluposti.![]()
Veza nam stalno šteka, spor je kao puž, nekad se jednostavno zaledi i neće ni da se ugasi. Zvali smo službu za korisnike, jedan put su nam kao pomogli, bilo je par dana ok i opet koma.
Uh, zašto smo ga uopće uzeli.![]()
2 mjeseca sam se borila s njima i stalno zvala službu za korisnike i zatražila prekid ugovora jer ne dobivam obečano i fino se raskinio ugovor. moraš samo biti uporna. zašto bi čekala i plačala kad nisi zadovoljna a oni ti nemogu trajno pomoći? !bfamily prvotno napisa
moja prijateljica ima, i zadovoljna je, racuni su manji...jedino kad pricamo na tel.imamo lagani eho, ili onako kratka pauzica prije nego drugi pocne pricati. Kaze da je to jedina mana...i to sto joj stoji na prozoru pa su klinci srusili kad su se igrali zavjesama![]()
mana homebox-a je u tome što jako ovisi o jačini i kvaliteti VIP-ovog signalabfamily prvotno napisa
probajte ga malo seliti po stanu, možda mu nađete mjesto na kojem bude dobro radil (kad ja doma razgovaram mobitelom moram paziti gdje stojim, pa čak i na koju stranu sam okrenut, toliko zna zezati)
mi ga imamo od 10 mj 2006 i zadovoljni smo, osim što nam se prvi uređaj pokvario nakon 3 mj pa su nam dali novi, a pred mjesec dana su nam mijenjali adapter. Sve u svemu nemam prigovora!
Mi smo ga uzeli negdje prije 4-5 mjeseci i nakon mjesec dana vratili natrag jer brzina je bila uzas (ako je uopce bilo). Rekli su nam da to je zbog toga sto jos postavljaju odasiljace...![]()
evo i moje iskustvo. imam hb od 11/2007 i ovo mi je treći. prvi nije mogao bežično pa su ga minjali, nije ni drugi, nema veze nije neophodno. drugi crka pred 10 dana, njihova sporost je iritantna, najprije zoveš službu pa jedan operater javlja drugom kojeg moraš čekat pa opet i sl. donio muž jučer treći kad ono ima internet ali ne uspostavlja tel vezu, pa tako sad mogu na int a ne na tel, tražim druge mogućnosti optima ili sl. i tražit ću raskid
Ako pricas o "starom" uredjaju tzv. crnom, onda ti steka kad lovi GPRS signal. Nazalost, u Vipu su svjesni sto se desava, ali nisu jos nasli rijesenje. Novi, bijeli, uredjaj se moze blokirati softverski tako da lovi samo UMTS signal pa ne dolazi do prekida.bfamily prvotno napisa
Inace u uputsvima pise da bi uredjaj trebalo postaviti uz prozor za najkvalitetniji signal.
Mi ga imamo jos iz prve serije koja je stigla u HR i jednom smo ga mijenjali bas zbog tih pucanja veze jer je rijesenje toga da ga se iskljuci iz struje i ponovo ukljuci. :/
Ako pricas o "starom" uredjaju tzv. crnom, onda ti steka kad lovi GPRS signal. Nazalost, u Vipu su svjesni sto se desava, ali nisu jos nasli rijesenje. Novi, bijeli, uredjaj se moze blokirati softverski tako da lovi samo UMTS signal pa ne dolazi do prekida.bfamily prvotno napisa
Inace u uputsvima pise da bi uredjaj trebalo postaviti uz prozor za najkvalitetniji signal.
Mi ga imamo jos iz prve serije koja je stigla u HR i jednom smo ga mijenjali bas zbog tih pucanja veze jer je rijesenje toga da ga se iskljuci iz struje i ponovo ukljuci. :/
Imamo mi taj noviji-bijeli, ali isto se događa. Blokirali smo taj signal, tj. operater nas je vodio kroz postupak ali nije se baš poboljšalo.
Ma poludin kad napišen post i iden ga slati a Homebox mi se taman zaledi i onda mi nestane cijeli post.
A to gašenje i paljenje uređaja mi ide na živce.![]()
Ima li tko kakvih friških iskusta sa homeboxom?
Imam ga ja od 2008, taj prvi je bio jeziv sa hvatanjem signala a s ovim drugim smo se preporodili. Računi nam ne prelaze 150 kn i uglavnom nema nikakvih problema osim sporijeg interneta.