23.07 prvi se put javlja error 3....dolaze majstori mjenjaju jedan dio, mašina opere 2 puta i opet isti E3...
dolaze opet kažu isti taj dio....opere 2 puta i E3......
dolaze opet i mjenjaju taj isti dio + još jedan, mašina kod prvog pranja pokazuje E3 (za svaki servis od prijave kvara čekamo 4 dana da je dođu popravit)

Napokon je odvode u servis na ispitivanje...zovu nas nakon tjedan dana da će nam dostaviti popravljenu perilicu, dolazi majstor i pita gdje je perilica :? :? :? ..on je dobio nalog da je dođe popraviti a perilica je kod njih.
Zovem nakon 3 dana (nakon što je majstor otišao nazvala sam ih i rekli su bit će dostavljena za dan-dva, greška u komunikaciji u servisu) i kažu "još je na ispitivanju" :? :?
reko al prije 3 dana je trebala biti dostavljena POPRAVLJENA perilica a sad je još ispitujete..."da to je standardna procedura"
dostavili su je tek za tjedan i pol nakon što je MM napisao mail i tražio potvrdu da nije popravljena u roku od 45 dana i da nam daju novu....mail je poslan u 9 (jer ih je na telefon nemoguće dobit) i zovu za 15 min da imaju dostavu i da je perilica kod nas za pola sata
i stvarno su je dostavili, na "otpusnom pismu" piše kvar ožićenje i datum popravka dan kad je dostavljena (neznam smao kad su je stigli popravit taj dan)..
i danas prvo pranje i pogodite....opet E3

Kako se radi o istom kvaru koji servis očito nije u stanju otkloniti da li se 45 dana broji od prvog popravka ili od zadnjeg?
Što možemo zahtjevat?

Prevršili su sve mjere....

Perilica je pod garancijom još godinu dana (radi se o Quadro perilici i jedinom ovlaštenom servisu u ZG, Inem electronic)