potpisujem! Vidim, Zdenka2, imaš iskustva....
Itekakvog! 
Imam jedno pitanjce za majke školaraca sa "visokom razinom potreba":
kako ste postavile stvari na početku školovanja?
Odnosno kako ste ih potaknule na samostalnost u učenju?
Moja je kći jedna vrlo aktivna, znatiželjna 6-godišnjakinja
koja je vrlo socijalizirana, uvijek je u interakciji,postavlja pitanja,
traži sudjelovanje, uz to vrlo senzibilna, vezana na mene.
Za sada ona i ja dosta dobro funkcioniramo: puno stvari radimo zajedno,
stalno smo u pokretu, ja stalno izmišljam neke nove aktivnosti itd.
MM-u je puno teže s njom jer ona nije dijete koje će 5 min. sjesti i npr. bojati.
E sad, zanima me kako takova djeca funkcioniraju kada se krene u školu?
Krojachica, mislim da tu ima puno različitih slučajeva. Kod mog sina škola je značila spas, bez obzira na početnu, čupavu prilagodbu u prvom razredu. Škola je donijela strukturu i vrednovanje znanja. Tu je on prvi puta dobio mogućnost mjerljivog natjecanja. Od početka mu je bilo jako stalo do uspjeha u školi, uključujući i ocjene i oko toga se strašno trudio. Našao je sebi područje afirmacije. Takav stav stoji još uvijek, samo što je sada dosada izraženija. Rekao bi on: "Svaki dan je isti, sve se samo ponavlja, ponavlja, ponavlja i tako još godinama!"
U tvom postu sam zapazila napomenu koja bi se mogla odnositi na nedostatak pažnje - kažeš da se tvoja curica ne može zaustaviti niti pet minuta na nekom zadatku. Toga kod mog sina nije bilo - koncentracija mu je uvijek bila jaka. Ali imam kćer s nedostatkom pažnje i savjetujem ti da to istražiš i ne zanemaruješ.