larmama prvotno napisa
samo odvajanje djeteta iz obitelji prelazi iz obiteljskog odgoja u NEKI DRUGI OBLIK ODGOJA
Svaki vrtić nastoji (ako radi prema Humanističkim načelima odgoja i obrazovanja) stvoriti obiteljsko okruženje i od vrtića kao institucije stvoriti Dječji vrtić kao Dječju kuću
U svakom vrtiću se nastoji pružiti djetetu što veću slobodu te napraviti centre za igru prema dječjim zamislima i željama
u vrtićima se NASTOJI uvijek imati švedski stol jer se time potiče dječja samostalnost i pozitivna slika djeteta o samome sebi (ti to možeš sam/a, ti to znaš sam/a, pomozi mi da naučim....pusti me da probam pa ako ne znam tražit ću te pomoć)
e sad...koliko je dobro da se djeci pusti sloboda da jedu kad žele i koliko žele....e to je već druga diskusija o kojoj bi se dala napraviti dobra radionica jer s HRANOM SE NE IGRA, Hrana služi za zadovoljenje naših fizičkih potreba za hranom i zadovljenje osjećaja gladi a ne za igru....
Bila sam na stranici, sve to super izgleda i sve je ot za čistu peticu...ali ja sam vječni skeptik....a šta se dešava kad se zatvore vrata...da li je zaista tako sve idilično kako se piše....
na žalost radila sam u privatnom vrtiću i znam kako i što se radi u tim vrtićima....





Odgovori s citatom