O čemu se govorilo?
Prvo je napravila usporedbu odgoja nekad i danas, tj. što su naše bake i djedovi očekivali kakvo će dijete odgojiti, a što očekujemo mi danas. Zaključak je da su se odgojni ciljevi promijenili, a odgojni postupci su ostali isti pa treba naći nove načine.
Govorila je o četiri stupa roditeljstva, dječjim pravima.
Ono najvažnije je da je sasvim u redu da djeca budu ljuta, tužna i prestrašena, to su normalne emocije koje dijete mora proživjeti. Izbjegavanje (zatomljivanje, negiranje) tih osjećaja često dovodi do depresije djeteta. Ili pak dijete počinje izbjegavati teške situacije i nauči se biti bespomoćno, uvijek očekujući pomoć drugih.
Govorila je o razlici djetetovih želja i potreba, to nije isto i ne smijemo jednako djelovati, te kako reći NE (i dijete i mi imamo potrebu reći NE). I o korisnosti JA-poruka (to je nešto što i mi radimo u Rodinim radionicama o odgovornom roditeljstvu).