U glazbenoj školi puno je ozbiljniji problem loša komunikacija ili ne-snalaženje s nastavnikom instrumenta (što je individualna nastava i ključ za ikakvo učenje glazbe) od sličnog problema s nastavnikom solfeggia koji je - neka mi oproste teoretičari - ipak manje ključan predmet. Važan jest, ali ne bi smio biti presudan do te mjere da odlučuje o nastavku školovanja (barem ne ako dijete inače može pratiti nastavu i nema problema s razumijevanjem gradiva).
Moj sin je kroz glazbenu školu izmijenjao razne nastavnike solfeggia i teoretskih predmeta, neke je obožavao (do te mjere da se jedne godine solfeggiu veselio kao najboljem provodu u životu), a zbog nekih je gunđao što uopće ide u glazbenu - ali nastava instrumenta njemu je u svakom trenutku bila važnija i znao je to (a tu je imao vrhunsku profesoricu).


Citiraj ina33 prvotno napisa Vidi poruku
Mogu reći da moja upisuje / ne upisuje - voli / ne voli predmete u ogromnoj mjeri zbog nastavnika, a sad joj je "već" 14.
Moj se takvog stava počeo oslobađati tek pred kraj srednje škole zapravo tek sad, kad je već maturant, primjećujem da je razdvojio sadržaje pojedinih predmeta (zanima me/ne zanima me) od karakteristika profesora koji mu te predmete predaju.