Pokazuje rezultate 1 do 43 od 43

Tema: PITANJE-SAMOHRANA MLADA MAJKA(JOŠ UVIJEK TRUDNICA)

Datum pristupanja
    Mar 2009

Početno PITANJE-SAMOHRANA MLADA MAJKA(JOŠ UVIJEK TRUDNICA)

Ovako, imam 21 godinu, za 2 mjeseca bih trebala roditi curicu. Ostala sam trudna sa dečkom iz usputne avanture, dok sam ja saznala da sam trudna, on i ja više nismo bili u nikakvom kontaktu. Nismo ni ostali u nekim odnosima. Ja sam studentica, imam potporu okoline i roditelja, financijski sam osigurana.Uživam u trudnoći. Tog "bivšeg" nisam obavijestila o trudnoći jer ne znam ni kako doći do njega, niti mi je potrebna njegova bilo kakva pomoć. Kad dijete odraste, ako će imati potrebu ispričat ću mu o njegovom ocu.Ništa mu ne mislim skrivati.
    Zanima me jedino, ako netko zna, moram li se izjasniti što se tiče toga tko je djetetov otac. Ne želim ga upisati kao oca i navući si na vrat kojekakve probleme (nije stvar u tome da bi on htio viđati dijete ili slično, nego bi tjerao neki inat,a niti je zaposlen, ima dosje u policiji i znam da bi me samo maltretirao.I mene i tu bebu.) Pa sad, postoji li ta opcija da otac djeteta bude nepoznat ? Tj.da jednostavno kažem da ne znam tko je i da ga neću upisivati.

s3ja avatar
    Datum pristupanja
    May 2006

Početno

Ako procjenjuješ da će vam tako biti jednostavnije i lakše, napravi tako! Imaš tu mogućnost da ne navedeš oca djeteta, i da ta rubrika u rodnom listu ostane prazna. Službenica će te svakako upozoriti na to da dijete ima pravo..., al odluka je na kraju tvoja!
    I, ako se ikad predomisliš, ili otac djeteta, uvijek se može naknadno tražiti priznavanje/utvrđivanje/upisivanje očinstva...

Samo opušteno i hrabro dalje!
    Lijepo majčinstvo ti želim!

elin avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007

Početno

pitati će te - to je sigurno, hoće li inzistirati - to ne znam. Vidjet ćeš i sigurna sam da ćeš uspjeti rješiti taj problem kad do toga dođe. Sretno i lagan porod.

gitulja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007

Početno