Stranica 2 od 2 PrviPrvi 12
Pokazuje rezultate 51 do 62 od 62

Tema: Svi prvašići - odlikaši?

  1. #51
    Ribica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    378

    Početno

    I kod nas je bilo tako, ali se sve ocjene nisu upisivale u imenik. Kada bi bilo za ocijenu, učiteljica bi im najavila.

  2. #52
    Arwen avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Postovi
    1,318

    Početno

    Citiraj anchie76 prvotno napisa
    I jos jedan potpis Ocjenjivanje ovakvo kako je spomenula i Noa, nema uopce smisla. Koja mu je svrha i poanta?

    Smatram da je uspjeh nauciti dijete da voli uciti (klinci to vole prirodno, bitno je u stvari samo to ne ubiti ), da razvija kreativnost, da istrazuje svoje potencijale... Nas sistem skolovanja nikako nije uspjesan u tome. Cast izuzecima, al to onda zaista samo ovisi o uciteljici i njenoj sposobnosti, jer sistem kao takav nije dobar. Da dijete nece pjevati jer nema sluha i zbog toga je dobilo 3, ili da nece vise crtati jer nema 5 iz likovnog jer nije sljedeci Van Gogh, to je meni nedopustivo.
    X

    evo moje dijete iz svih predmeta ima manju ocjenu jer je nemiran i jer
    je učiteljica zaključila "on to može ali neće"
    i nikako ne voli ni školu ni učenje,užasno ga frustriraju pisana slova(koja svakodnevno vježbamo) ali kako je netko gore napisao zna on kako bi
    trebalo ali ruka sama ode
    matematiku voli ali sad jedan dio najbolje ne razumije i ljut je sam na sebe
    ja sam mu pokušala objasniti ali vidim da me gleda i ne razumije
    molila sam učiteljicu da mu objasni ali ......... ništa
    da napomenem u razredu ih je samo 15

    i da definitivno neće biti puno odlikaša

  3. #53
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    32,981

    Početno

    Citiraj Arwen prvotno napisa
    Citiraj anchie76 prvotno napisa
    I jos jedan potpis Ocjenjivanje ovakvo kako je spomenula i Noa, nema uopce smisla. Koja mu je svrha i poanta?

    Smatram da je uspjeh nauciti dijete da voli uciti (klinci to vole prirodno, bitno je u stvari samo to ne ubiti ), da razvija kreativnost, da istrazuje svoje potencijale... Nas sistem skolovanja nikako nije uspjesan u tome. Cast izuzecima, al to onda zaista samo ovisi o uciteljici i njenoj sposobnosti, jer sistem kao takav nije dobar. Da dijete nece pjevati jer nema sluha i zbog toga je dobilo 3, ili da nece vise crtati jer nema 5 iz likovnog jer nije sljedeci Van Gogh, to je meni nedopustivo.
    X

    evo moje dijete iz svih predmeta ima manju ocjenu jer je nemiran i jer
    je učiteljica zaključila "on to može ali neće"
    i nikako ne voli ni školu ni učenje,užasno ga frustriraju pisana slova(koja svakodnevno vježbamo) ali kako je netko gore napisao zna on kako bi
    trebalo ali ruka sama ode
    matematiku voli ali sad jedan dio najbolje ne razumije i ljut je sam na sebe
    ja sam mu pokušala objasniti ali vidim da me gleda i ne razumije
    molila sam učiteljicu da mu objasni ali ......... ništa
    da napomenem u razredu ih je samo 15

    i da definitivno neće biti puno odlikaša
    Ovo je tako tužno za pročitati... :/

    Dijete u početnim razredima stječe sliku o školi i to mu je temelj za kasnije. Ja bih u ovakvoj situaciji tražila dijagnostiku, eventualno superviziju (nadzor stručne službe) i individualizaciju ako je ikako moguće. Alternativno, razmisliti o promjeni škole/učiteljice? Teško je tu biti pametan, a ne zamjeriti se ... Dijete u prvom razredu često ni samo ne zna što može i puno ovisi o učiteljici kako da to iz njega izvuče. No ova zadnja rečenica da neće biti puno odlikaša upućuje na to da se ne radi o problemima koje imaju djeca. U prvim razredima je puno odlikaša jer velikom broju djece to gradivo zaista ide odlično i mogu ga savladati, pa tako učiteljima ostaje dovoljno vremena da se pozabave onima oko kojih se treba malo potruditi. Nadam se da će drugi razred ići lakše (mom starijem je išlo puuuno lakše, ali njegova se učiteljica puno trudila u prvom da svima koji to trebaju olakša učenje).

  4. #54
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    32,981

    Početno

    Nisam dobro sročila tekst - mislim da bi supervizija ili opservacija (bilo koji oblik uključivanja stručne službe) ovdje bolje sjela kao nadzor rada i edukacija UČITELJICE, ne toliko djeteta. Kako god bilo, sretno! Ovo je dob kad naša djeca trebaju svu pomoć koju mogu dobiti - i našu i od učitelja. Sretno, kako god bilo, bitno je da dijete na kraju zavoli školu, da se tamo dobro osjeća i savlada gradivo, bez obzira na ocjene.

  5. #55
    Arwen avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Postovi
    1,318

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa
    Nisam dobro sročila tekst - mislim da bi supervizija ili opservacija (bilo koji oblik uključivanja stručne službe) ovdje bolje sjela kao nadzor rada i edukacija UČITELJICE, ne toliko djeteta. Kako god bilo, sretno! Ovo je dob kad naša djeca trebaju svu pomoć koju mogu dobiti - i našu i od učitelja. Sretno, kako god bilo, bitno je da dijete na kraju zavoli školu, da se tamo dobro osjeća i savlada gradivo, bez obzira na ocjene.
    o tome sam i ja razmišljala i prvo se obratila naravno školi šta oni misle
    i imaju li koju preporuku
    odgovor je bit će bolje to je tek početak
    učiteljicu a ni školu nemogu mijenjati jer je jedina

    tnk Peterlin

  6. #56
    NatasaM... avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2004
    Postovi
    2,655

    Početno

    uh, onda moras lomiti dijete

    ja sam svojoj isto tesko nasla motivaciju, da bi joj na kraju motivacija postala - uciteljica :?
    postalo mi je jasno zasto tek kad sam maloprije procitala post od flo na onom topicu o juulu

  7. #57
    Arwen avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Postovi
    1,318

    Početno

    da nakraju se sve svodi na "lomljenje" djeteta

    mali OT ali oduševio me njegov trener(kojeg isto nije baš uvijek slušao
    tj trebalo ga je više opominjati nego ostale)
    kad mi je cijeli ozaren rekao;pronašao sam sistem sad radi sve vježbe s guštom,ono cijeli ponosan jer je uspio bez vike,lomljenja...........
    a i A me dočekao s osmjehom od uha do uha i vičući bilo je super
    nije to ništa revolucionarno nije nitko otkrio toplu vodu ali trener se potrudio naći sistem koji će ga motivirati i zato mu veliko hvala

  8. #58
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    32,981

    Početno

    Kod mog drugašića prosjek ocjena razreda bit će 4.7. :D

  9. #59
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    32,981

    Početno

    Prerano sam poslala - kod prvašića ni blizu tako dobar uspjeh... :/

  10. #60
    Arwen avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Postovi
    1,318

    Početno

    kod nas se još ništa nezna
    a on viče imam 13 iz engleskog

  11. #61
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    32,981

    Početno

    Citiraj Arwen prvotno napisa
    kod nas se još ništa nezna
    a on viče imam 13 iz engleskog


    A da se nije negdje sreo s mojim mudrijašem? Moj slično govori za likovnu kulturu (zbroj ocjena ??? - to mu je jedini predmet iz kojeg je donio trojku jer mu se ne da završavati crteže... ).

  12. #62
    Arwen avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Postovi
    1,318

    Početno

    da,da on je zbrojio ocjene
    a trojku ima jer je nemiran a ne za znanje
    ako šta zna onda je to engleski
    odlučila sam da se neću nervirati kakve god bile ocjene jer mi se čini
    da su odraz svega samo ne znanja(čast iznimkama)

Stranica 2 od 2 PrviPrvi 12

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •