Citiraj babyboys prvotno napisa
ja znam masu djece koja su čitavu osnovnu bili odlikaši, a nemaju iz nekih predmeta ni osnovno znanje.

i sad se u srednjoj pate, a roditelji se čude.
kojeg smisla tu imaju petice?

a ja kad govorim o kriterijima govorim o testovima i usmenom ispitivanju. 2+2 nije 5 i gotovo.
i krivi odgovor je krivi u prvom i osmom razredu. i ne treba dati jedan, ali ne treba ni pet. zato i postoje sve ocjene između.
I ja sam za poticaj, ali ako se ocjenjuje pismeni ispit sve je vrlo transparentno: ako dijete ne zna ne može dobiti peticu. S druge strane, naravno, s takvim djetetom treba više raditi, a to se ne prakticira previše. Jedinica ne rješava problem tog djeteta.

Mislim da previše poticajnih ocjena djeluje nepoticajno na djecu koja su svoje ocjene zaslužila radom. Ako dijete cijelu godinu ima ocjene za 4 pokloniti mu 5 na kraju godine nije fer ni prema tom djetetu (jer se navikava na poklonjene ocjene), a ni prema djeci koja su cijelu godinu odlučna. Mislim da bi se više-manje trebalo držati krivulje pravilne raspodjele.