-
Osoblje foruma
Petra , ja stvarno ne znam kakav je školski sistem u Belgiji, ali kod nas nema unutar sistema posebnih ili dodatnih programa za darovitu djecu.
Moramo uzeti u obzir da darovitost nosi i neke ne baš tako poželjne osobine koji učitelji teško shvaćaju i toleriraju.
U tome je problem...Kod nas gotovo cijeli uspjeh ovisi o učitelju , njegovoj spremnosti i želji da da izvuće najviše što može. M. je u prvom razredu nakon odgode (krenuo sa 7,5) intelektualno njemu je sve to prelagano i vrlo često ne stimaulirajuće , u isto vrijeme ponavljajuće radnje kao grafomotorika su strašno frustrirajuće.
Mora sa na sve (ali sve) podsjećati još uvijek , zaboravlja pribor i knjige, užasno se opire kad mu nešto ne ide, kad ga se ne stimulira (a to mora biti gotovo stalno) ometa nastavu iz čiste dosade. I meni je totalno nebitno u toj priči što on zbaraja i oduzima ko od šale i po cijele dane pokušava shvatiti množenje do 100 (oni su tek na zbrajanju i oduzimanju do 20).
Slušam od dobre prijateljice kako je njezino dijete (dijagnosticirano kao darovito , ali sa problemima percepcije likova na papiru, i bez poremečaja pažnje) gotovo dotučeno jel njihova učiteljica nema niti malo sluha za njega. Konstantno dobiva loše kritike i nedovoljne ocjene , čak dobiva jedinice i trojke iz likovnog jel se njoj ne svidi slika, a tek je prvi razred.
Imaš pravo u djelu dosade u vrtiću, moj sin ga nikad nije volio , škola mu je draža i u nju rado odlazi.
Ali problema ima, iako smo imali odgodu, mislim da ipak bar za trećinu manje nego da nismo inzistirali na njoj.
Kasno završavanje fakulteta u Hrvatskoj najmanje ima veze sa kasnijim polaskom u prvi razred ,a ipak puno više sa običajem da se odugovlači zbog raznih razloga , moguće i sa drukčijom organizacijom školstva.
Posljednje uređivanje od sirius : 04.03.2010. at 23:50
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma