Pokazuje rezultate 1 do 50 od 183

Tema: Odgoditi školu ili ne?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZADAR
    Postovi
    1,828

    Početno

    Za sve vas koji kažete da je svejedno kad kreće , jer ADHD neće nestati:
    ADHD neće nestati , ali što je dijete starije ima veću samokontrolu.
    Moj hiperaktivac je nadaren , realno ima znanje , ali nema koncentraciju.
    I ima autoritativnu učiteljicu sa jako visokim kriterijima.
    Ima uglavnom četvorke .
    Da je krenuo lani , uf , strah me i pomisliti na što bi to ličilo....

  2. #2
    bundevica avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2007
    Postovi
    1,078

    Početno

    Citiraj dalmatinka prvotno napisa Vidi poruku
    Za sve vas koji kažete da je svejedno kad kreće , jer ADHD neće nestati:
    ADHD neće nestati , ali što je dijete starije ima veću samokontrolu.
    Moj hiperaktivac je nadaren , realno ima znanje , ali nema koncentraciju.
    I ima autoritativnu učiteljicu sa jako visokim kriterijima.
    Ima uglavnom četvorke .
    Da je krenuo lani , uf , strah me i pomisliti na što bi to ličilo....
    s koliko je godina krenuo tj. da li ste tražili odgodu?
    danas smo bili kod psihologa i on je po njima zreo za školu (valjda zato što je testove dobro riješio)
    kako može biti spreman kad ne može sjediti na mjestu duže od 1-2 min., skoncentrirati se na nešto (što ga ne zanima), socijalno-emocionalni razvoj mu je daleko od zadovoljavajućeg
    psiholog se na kraju složio sa mnom u svemu, ali oni ne uzimaju ADHD kao razlog za odgodu
    jedino zbog čega bi tražili odgodu je njegov status "glavnog krivca za sve", pa bi mu još jedna godina u vrtiću u novoj sredini sigurno pomogla, a ne da ide sa svojima, od kojih su 90% dječaci agresivnog ponašanja
    liječnik donosi konačnu odluku, što mi baš i nije jasno zašto
    kako ste vi uopće dobili odgodu? zar nije važno i mišljenje roditelja, jer ih oni za 5-10 min ne mogu procijeniti?

  3. #3

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZADAR
    Postovi
    1,828

    Početno

    Citiraj bundevica prvotno napisa Vidi poruku
    s koliko je godina krenuo tj. da li ste tražili odgodu?
    danas smo bili kod psihologa i on je po njima zreo za školu (valjda zato što je testove dobro riješio)
    kako može biti spreman kad ne može sjediti na mjestu duže od 1-2 min., skoncentrirati se na nešto (što ga ne zanima), socijalno-emocionalni razvoj mu je daleko od zadovoljavajućeg
    psiholog se na kraju složio sa mnom u svemu, ali oni ne uzimaju ADHD kao razlog za odgodu
    jedino zbog čega bi tražili odgodu je njegov status "glavnog krivca za sve", pa bi mu još jedna godina u vrtiću u novoj sredini sigurno pomogla, a ne da ide sa svojima, od kojih su 90% dječaci agresivnog ponašanja
    liječnik donosi konačnu odluku, što mi baš i nije jasno zašto
    kako ste vi uopće dobili odgodu? zar nije važno i mišljenje roditelja, jer ih oni za 5-10 min ne mogu procijeniti?
    Ovako
    Mi nismo ni trebali odgodu jer je on rođen u 6. mjesecu , ali ja ga uspoređujem s godinom prije i tu
    je napredak nemjerljiv.
    Meni su na upisu rekli da će s njim biti veelikih problema ( ima i topic o tome )jer ima deficit pažnje i jer je tvrdoglav.
    Kad je krenula škola , prvih par dana je bilo gadno , teško mu je bilo cijelo vrijeme biti koncentriran , znao je zadirkivati kolegu u klupi , Nikad nije šetao po rezredu ili pričao.Radio je samo ono što se njemu dalo.
    S vremenom se prilagodio , jedno vrijeme je sjedio sam .
    Jedino što ponekad još zna se nalaktiti na klupu i ne sjedi ravno po špagu , nego se iskrivi , prekriži noge i sl.
    S učenjem nemamo problema , ne zaboravlja zadaće , gradivo zna , ali ima prestrogu učiteljicu s visokim kriterijima i
    otud njegove četvorke.
    Možda je čak problem bio u tome što on zna gradivo , on je računao do 20 , bio najbolji čitač u razredu , a onda je morao potezati ravne i kose crtice.
    Uglanom , cijelo vrijeme smo se fokusirali na ponašanje , manje smo pažnje pridavali gradivu.
    Žalosno je što škola ima defektologa , pedagoga i psihologa , a nitko s njim nakon početka škole nije
    popričao , iako su ga okarakterizirali kao veliki potencijalni problem.
    Da je krenuo godinu prije , sigurno bi i šetao po razredu , zaboravljao zadaće , a bome bi i s gradivom bilo veće frke .
    Stvarno je nama godinu dana puno značilo.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •