Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 50 of 64

Thread: Recepti za alergičare/atopičare

Default Recepti za alergičare/atopičare

Molim mame malenih alergičara na određene namirnice da ovdje stavljaju recepte kako preživjeti i pri tom uživati normalno u hrani.
    Mi moramo izbjegavat kravlje mlijeko, bijelo brašno, jaje.. pa se ne snalazim još u takvom režimu prehrane :/
    Što jedete za doručak, ručak, večeru.. kako napraviti neku poslasticu, keksić bez gore spomenutih namirnica, kruh.. ?

Shireen's Avatar

Evo, ja ću probiti led.
    Iako sam još amaterka prema nekim mamama, moram priznati da sam se iznenađujuće brzo snašla s novim režimom prehrane.

Za sada ću staviti par recepata za kolač i biskvit (nekako mi je to najdraže).
    Glavna jela prepuštam drugima!

biskvit

10 dkg oštrog brašna (ja stavljam od dinkela)
    10 dkg integralnog brašna
    10 dkg pšeničnog griza (krupice)
    15 dkg šećera
    1 prašak za pecivo
    1 žličica sode bikarbone
    4 žlice kakaa
    1 dl ulja
    2 banane
    1 jabuka
    cimet

izmješati suhe sastojke. banane i jabuke narezati i izmiksati u kašu i pomiješati s uljem i suhim sastojcima. po potrebi se može dodati vode, ali dok god se tijesto može miješati kuhačom - ne treba. kod ovakovih kolača što su gušći - to je bolje.

Kolač s jabukama

20 dag brasna
    20 dag secera
    20 dag griza
    1 margarin (vrlo hladan, ali ne smrznut)
    jabuke, po zelji 0,5 - 1kg

Pomjesati brasno, griz i secer u suhu smjesu. Jabuke oguliti i narezati
    na listice (moguce ih je i naribati, ali onda ispuste dosta soka, pa ih
    treba cjedit).

Polovinu margarina izrezat na tanke listice, da pokriju dno tepsije. Na
    to staviti polovinu suhe smjese. Preko toga poslozit jabuke (po zelji
    posut cimetom), i na to opet stavit drugu polovinu suhe smjese. Sve
    prekrit drugom polovinom margarina (opet na tanke listice). Valja paziti
    da margarin pokrije svaki komad kolaca, jer kad se rastopi u pecenju,