Pokazuje rezultate 1 do 40 od 40

Tema: odvojenost od majke

Datum pristupanja
    May 2008

Početno odvojenost od majke

Ja sam jedna studentica koja je u domu, muž na terenu, a sin je s bakom od 11. mj. svog života. Tako je moralo biti jer je fax zahtjevan, predavanja obavezna, a i financijske prilike su doprinjele takvom razvoju situacije. Svaki vikend provodim sa sinom i moj muž koliko god može.
    Mene interesira, jer nisam našla nijednu sličnu temu, može li mi netko odgovoriti što se tiče stvaranja privrženosti prema starijoj osobi koja se brine za dijete jeli to ostaje njemu trajno ili ja to mogu promjeniti, s obzirom na to da je njemu sad super s bakom. Predavanja mi završavaju za 2 tjedna, nakon toga ću biti s njim puno više.
    Teško mi je gledati da više voli baku , a još mi je gora pomisao da će njemu biti teško ako ga odvojim od nje, da ga nebi uhvatila neka tjeskoba ili nešto slično .
    On sad ima 15 mjeseci.
    Ako mi neko može nešto napisati o tome bila bih vam zahvalna.

icyoh avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2007

Početno

Ja sam veći dio djetinjstva provela s bakom i djedom i daleko sam im privrženija nego roditeljima (tj. baki, djed je umro).
    Cijela ta situacija je strašno pogađala moju mamu dok sam bila manja, no poslije se nekako posložilo.
    E sad, ja se ovog ne sjećam, ali su mi pričali - sa 2god. su me odveli od bake da živim sa svojima i bratom. Kroz par dana sam razvila naviku koju imam i dan danas kad sam živćana i kada se ne kontroliram (nije ugodno).
    Na kraju je situacija riješena tako što su moji preselili u grad gdje je bila baka (no, ja sam cijeli život 80% vremen provodila u bakinom stanu).

pomikaki avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007

Početno

ne znam je li ti moguć neki prijelazni period tijekom kojeg bi živjeli zajedno kod tvojih? nagli rez će djetetu sigurno napraviti velike traume, pogotovo u dobi od 15mj.