-
"Srećom, postoji način povezivanja hrvatskoga kopna Klek-Pelješac, osim podmorskim tunelom i spojnikom kojeg je zamislila hrvatska pamet, u koju se inače često zaklinjemo. To novo i domaće rješenje je tehnološki izvedivo, moguće ostvarivo i u hrvatskim brodogradilištima, ako ostanu hrvatska i ako ostanu brodogradilišta, a prema riječima njegova izumitelja i autora Ive Rudenjaka, pomorskoga kapetana, sedam puta jeftinije od sadašnjega prijedloga cijene mosta, sve i kad bi bio moguć. Laički, riječ je o čeličnoj cijevi obloženoj betonom i položenoj na morsko dno, kroz koju bi se odvijao promet, a Malostonski kanal dovoljno je dubok da bi takav spojnik omogućavao pristup Neumu i brodova s najdubljim gazom te susjedna država ne bi imala nikakva razloga niti osnove to osporavati. Potpuno stručno obrazloženje i idejni nacrti nalaze se u knjizi Ive Rudenjaka `Prometnice Jadrana` izdanoj 2007. godine. Rudenjak, izniman dubrovački izumitelj, svojim epohalnim projektom Jadranski spojnici nudi puno povezivanje i potpun preobražaj hrvatskih otoka, međutim pojedinci u hrvatskoj vlasti povezani s njihovom stvari u Institutu građevinarstva Hrvatske sve to zanemaruju, a pristup medijima mu je praktično posve zapriječen", dodaje Kočan.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/u...el/443770.aspx
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma