-
autotrans ti je prijevozničko poduzeće. a autotrolej je komunalno društvo, kao zagrebački zet. u vlasništvu je grada rijeke (ne znam, više od 80%) i susdjednih općina i gradova. u strukturi prihoda, trebalo bi vidjeti kako je u zet-u, poslovni prihodi, odnosno prihodi od prodaje uluga, čine nešto više od 50%, a ostalo su subvencije gradova i općina, prije svega grada rijeke.
al tako i treba biti, jer bi inače plaćali sigurno skuplje uslugu javnog prijevoza.
ovo jel dijele il ne dijele, ne znam. i kakva im je poslovna politika i jesu li u gubitku il ne.
i ne mislim ja da se živi lakše u zagrebu nego u rijeci. mislim, ipak mi more imamo :D al ako nešto dobro funkcionira - a onda dobro funkcionira. ne?
-
Što se tiče javnog prijevoza u Rijeci tamo nema švercanja.
Ulazi se na prva vrata i svi imaju kartu.
Često sam u Rijeci i nagledala sam se toga.
U Zagrebu pola ih ima kartu, uglavnom srednja i starija generacija, a druga polovica samo prođe kraj vozača ili mu čak i nešto opsuje.
Svaki dan to gledam, svaki.
Vozači nemaju velike plaće.
Imaju solidne, ali ne velike.
Samac sa 25 godina staža ima oko 6000 kn
Kad bi odbili dodatke na smjenski, noćni, zglobni bus i sl. rad ostala bi plaća koja nikome ne bi bila interesantna.
Frendica mi radi u upravi Zeta baš na obračunu plaća i njena plaća je skoro upola manja od vozačkih i to zato jer nema dodatke kad radi u uredu i ne radi nedjeljom i u smjenama.
Što se tiče udžbenika Zaprešić je ove godine prvi puta uveo da daje 300 kn po djetetu za sufinanciranje udžbenika i to obiteljima koje imaju manje od 1200 kn prihoda po članu domaćinstva.
I javilo se 300 djece koja su zadovoljila uvjete.
Bolje išta, nego ništa, ali zašto nisu sva djeca dobila?
Kao u Zagrebu?
A po ovome ispada da je Zaprešić jako siromašan i ima siromašne građane.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma