Nedavno sam kupovala novu mesoreznicu.
Jako samo dugo tražila po internetu i dućanima dok nisam našla ono što tražim.
Ova mi je izgledala upravo ono što tražim.
http://www.gorenje.hr/mali_kucanski_...alice?c=232695
Morala sam ju naručiti posebno u dućanu jer je još nisu imali svugdje u prodaji i čekala sam na nju više od mjesec dana. Čak su mi prvo htjeli "podmetnuti" jednu drugu mesoreznicu (rekli su mi da su im iz Gorenja poslali krivu), ali ja sam baš htjela ovu.
A onda veeeeeeliko razočaranje.
Prvo što sam uočila je da je na kutiji pisalo "MADE IN KINA".
Kad sam je izvadila iz kutije, nije mi davala osjećaj robusnosti.
I an kraju, ima vrlo malu snagu. Našu domaću buđolu jedva savladava. Nož je lagano savijen i čuje se kao se "brusi".
Sve u svemu - jako jako nekvalitetno.
I što sad. Ja sam tu mesoreznicu naručila u dućanu, bez da sam je vidjela u živo. Oni naravno nisu ništa krivi. Dostavili su mi upravo ono što sam htjela. Ali ne mogu vam reći kako sam razočarana..
Osim toga, istim sam putem naručila i multipraktik od Gorenja.
http://www.gorenje.hr/mali_kucanski_...alice?c=195349
Jedna od stvari koje su prevagnule u izboru, bile su staklene posude. Na linku se lijepo vidi da su posude staklene. Isto piše i na samoj kutiji proizvoda. Međutim, posude su PLASTIČNE.
Pisala sam u Gorenje i odgovorili su mi da je greška u ambalaži i da su posude stvarno plastične.
Inače, multipraktik je dobar, ali me stvarno smeta to zavaravanje kupaca.
Imam li ja pravo vratiti proizvode ako nisam zadovoljna njihovom kvalitetom?
Idem sad pisati udruzi Potrošač.
Inače, na Gorenje sam se odlučila jer imam puno njihovih proizvoda i do sad zaista nisam imala zamjerku.
Ali, jako sam razočarana padom kvalitete.