Marna prvotno napisa
Citiram:
"...Igranje je temeljna ljudska aktivnost kroz koju učimo o svijetu oko nas, i vježbamo za prave izazove koji nas očekuju u životu. Kroz igru učimo i o socijalnim odnosima i pravilima ponašanja (sjetite se samo igranja mame i tate). Kompjuterske igrice, s druge strane, uče nas i o drugim situacijama (u kojima se uglavnom nikada nećemo naći, npr. nitko od nas neće stajati ispred divovskog zmaja od 36 metara, koji pritom riga vatru). Temeljna svrha kompjuterskih igrica je zabava za igrače, a zarada za kreatore igrice. Međutim, upravo ti kreatori igrica ponekad pretjeraju s temom i detaljima (npr. voziti se autom po gradu i pogaziti čim više ljudi ? Carmagedon). Kada pogledate jednog pravog igrača kako se ponaša pred kompjuterom tijekom igrice, možete vidjeti potpunu preobrazbu. Ona osoba od krvi i mesa koju ste maloprije vidjeli sada je potpuno saživljena s kompjuterom. Pozorno gleda monitor, cijelo tijelo se nalazi u grču jer treba držati i miša i tipkovnicu, a pozornost na sve drugo osim na kompjuter je ravna onoj u snu. Što znači da je potpuno neosjetljiv na vanjske podražaje poput raznih pitanja ili želja svojih ukućana.
Štetno djelovanje kompjuterskih igrica na razinu agresivnosti poznato je odavno i čini se da je to opće prihvaćena činjenica. Slučajevi poput teenagera koji su oponašajući Spidermen-a skakali sa visokih zgrada, ili još noviji slučaj u kojem su teenageri puškom ubili oca jer su sličnu scenu vidjeli u igrici samo su neki elementi ove slagalice. No, pravo je pitanje da li je scena potaknula agresivnu akciju, ili je samo bila trigger koji je izazvao reakciju kod otprije agresivne osobe? Već tijekom 90-ih godina prošlog stoljeća postojala je struja koja je zagovarala ovakav stav, da video igrice i scene nasilja ne podižu razinu agresije među ljudima."