Val prvotno napisa
komentar je bio općenit. naravno da za neke predmete treba udžbenik, ali, npr, povijesni udžbenik i nije tako nužan.
Kako to misliš? Pa povijest se nikako ne može učiti bez udžbenika - u tom slučaju bi se svela na neke pričice. U udžbeniku iz povijesti, osim teksta, koji je itekako važan, tu su i karte, grafikoni, slike. Kako to prenijeti djetetu bez udžbenika? Naravno, može se na satu prikazivati svakakve materijale i bez udžbenika, ali on služi za pojedinačno učenje. U gimnaziji sam jednu godinu učila povijest bez udžbenika i to pamtim najviše po tome što mi je odrvenila ruka od pisanja - po nekom se tekstu ipak mora učiti, pa su se naša predavanja iz povijesti svela na pisanje po diktatu. Povijest je upravo predmet za koji je udžbenik neophodan, a zapravo slično mislim i za većinu ostalih predmeta. Kako učiti ako se nema iz čega?