Huh, već vidim da će se zahuktati strasti i zakrviti na ovom topicu.![]()
Da ne drvim na relaciji s "MI" i "ONI" (ja sam s FF) samo par riječi utemeljenih na praktičnom opažanju: gotovo uvijek bih za rad u školi dala prednost učitelju RN s pojačanim engleskim (to nije tečaj već petogodišnji studij) iz jednostavnog razloga: odlični su metodičari!!
Profesori i sa PMF i sa FF redovito izlaze s faksa prepuni specifičnih informacija i saznanja vezanih uz svoje područje međutim pojma nemaju o POUČAVANJU. Da ne napominjem kako im se teško spustiti iz svojih znanstvenih visina na razinu nižih razreda OŠ![]()
Što se tiče informatike - mi imamo 3 učenika/ce koji trenutno, posve sigurno, znaju više od bilo kojeg osnovnoškolskog učitelja informatike u RH. Zašto oni sa svojih 12 - 14 godina ne bi počeli raditi kada je to ionako deficitarno zanimanje?