Pokazuje rezultate 1 do 50 od 4140

Tema: preporuke i kritike proizvoda u supermarketima

Threaded View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #11

    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    2,167

    Početno

    Citiraj mamaLare prvotno napisa Vidi poruku
    Uzela sam artikl koji nije imao šifru jer ga je netko prije mene otvorio i nije stavio u original ambalažu.
    Da, upravo to se meni desilo. Međutim, to nije posao kupaca, da provjeravaju takve stvari, naročito ako nisu upućeni. Ja niti ne znam gdje se nalazi šifra, kako ona treba izgledati i jednostavno se ne kužim u posao trgovca. Nikad ne bih namjerno uzela proizvod bez koda i onda tlačila trgovca da mi donese novi, jednostavno mi nije palo napamet da proizvod koji je izložen u prodajnom prostoru u stvari nije na prodaju na način na koji j izložen. Nego je tu tuđom pogreškom. Zbog koje ja trpim posljedice.

    Napala me je, nije se ispričala, nije mi ponudila novi sladoled. Meni dosta.

    Radi se o Lidlu na Vukovarskoj. Imam i račune. Međutim, ne želim slati e-mail Lidlu, jer više neću kod njih kupovati pa mi je svejedno. Plus, iskreno, ne bih htjela da dotična blagajnica snosi ikakve posljedice. Možda joj ja nisam bila simpatična u tom trenutku, moguće da je ona inače super.
    Posljednje uređivanje od Danka_ : 25.08.2010. at 16:58

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •