Da, upravo to se meni desilo. Međutim, to nije posao kupaca, da provjeravaju takve stvari, naročito ako nisu upućeni. Ja niti ne znam gdje se nalazi šifra, kako ona treba izgledati i jednostavno se ne kužim u posao trgovca. Nikad ne bih namjerno uzela proizvod bez koda i onda tlačila trgovca da mi donese novi, jednostavno mi nije palo napamet da proizvod koji je izložen u prodajnom prostoru u stvari nije na prodaju na način na koji j izložen. Nego je tu tuđom pogreškom. Zbog koje ja trpim posljedice.
Napala me je, nije se ispričala, nije mi ponudila novi sladoled. Meni dosta.
Radi se o Lidlu na Vukovarskoj. Imam i račune. Međutim, ne želim slati e-mail Lidlu, jer više neću kod njih kupovati pa mi je svejedno. Plus, iskreno, ne bih htjela da dotična blagajnica snosi ikakve posljedice. Možda joj ja nisam bila simpatična u tom trenutku, moguće da je ona inače super.