Rene, naravno da je rjesenje, kao sto je i ovo tvoje rjesenje. Ne mora se do rezultata doci istim putem da bi se racunalo kao uspjesno. Osim ako izricito kazes - koristi tu i tu metodu rjesavanju ovog zadatka.

Hocu reci, cesto padamo u klopku da se odredeni zadatak treba rijesiti ovako i nikako drugacije (i to obicno na nacin koji odgovara nasem osobnom nacinu razmisljanja), umjesto da prihvatimo (i poticemo) razlicite pristupe rjesavanju problema.

U prvoj skoli u koju su moju klinci isli, u matematici su, svaki put kad su obradivali novo podrucje, nove pojmove, ucitelji uvijek pokazali barem tri razlicita pristupa. Na taj nacin su klinci imali vece sanse da skuze koncept, ovisno o tome kako je njihov mozak promrezen (wired), a ne samo oni koji razmisljaju na isti nacin kao i ucitelj.

Iz mog iskustva ovo je kljucno u prihvacanju ili odbacivanju matematike. Ako nekom tupis da se matematicki zadaci rjesavaju na ovaj i iskljucivo taj nacin, a njima taj nacin nema smisla, onda im po difoltu i matematika nema smisla i automatski postaje bauk.