Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 101 to 114 of 114

Thread: Matematika 3. r OŠ - 26 = ??-38

  1. #101

    Join Date
    Nov 2005
    Location
    ZG
    Posts
    1,652

    Default

    možda djete traži roditeljsku pažnju...

  2. #102
    ivanche's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Zagreb
    Posts
    454

    Default

    Valjda je skužio da ti ne kužiš pa mu je zabavno

  3. #103
    Osoblje foruma tweety's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    zagreb,medvescak
    Posts
    4,452

    Default

    Quote Originally Posted by YosephK
    Dok god je škola po definiciji odgojno-obrazovna institucija neću se služiti krajnje neprimjerenim načinima da im nešto objasnim. A možemo sada tjerati svatko svoje, ali nećemo nigdje stići. Ako ti smatraš da je primjereno, onda ti svoje dijete slobodno tako poučavaj. Meni nije i ja neću. Bez obzira šta i kako djeca zamišljaju u svojoj glavi. U krajnjem slučaju - ne znam šta zamišljaju, a ne znaš ni ti, pa prema tome ne možemo govoriti "sigurno dijete ne zamišlja neprijatelja svog neprijatelja".
    Slažem se s tim da ćemo i ti i ja izabrati način na koji ćemo poučavati.
    Slažem se da imamo pravo izabrati svatko svoj način.
    Slažem se i da svetko od nas ima svoj kut gledanja, jer ja sam samo roditelj, a ti samo profesor i da možemo tjerati svatko svoje, ali s obzirom da nećemo nigdje stići, nećemo to činiti.
    Slažem se i da ne možemo znati što je u dječjoj glavi i da ne mogu reći-sigurno dijete ne zamišlja neprijatelja svog neprijatelja.
    Jedino s čime se ne slažem, je da su oni primjeri kranje neprimjereni. Oni su možda tebi sa tvog profesorskog stajališta neprimjereni, ali krajnje neprimjereni bili bi (iz mog kuta gledišta, naravno) kada bi bili prosti, kada bi poticali na agresiju i mržnju, kada bi nekoga omalovažavali....da ne nabrajam dalje, vjerujem da si shvatio što želim reći.

  4. #104
    Osoblje foruma tweety's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    zagreb,medvescak
    Posts
    4,452

    Default

    Kokos, me još jednom dobro nasmijao.
    Ne znam Muks, valjda mu je opis posla da ti pije krv. Ipak, nadam se da vas taj test neće uljuljkati.

  5. #105
    fegusti's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    pu
    Posts
    2,033

    Default

    Quote Originally Posted by ivarica
    muks, nakon dvije strane topika jedno je sigurno, ti svakako trebas na dopunsku ili si preko vikenda svladala prijatelje i neprijatelje, zatvorenike i ranjenike?


    muki, drugi put prvo kod nastavnice pa tek onda otvaraj topik!

    samo da znaš, ima nas još koje se možemo posramiti pred znanjem svoje djece.
    ja sam, svojevremeno, sva ponosna izračunala kako u kili sumpora ima 32 atoma.
    brat se odvalio kada sam mu to rekla i pitao me "zar bi ti igrala klikere s tim atomima?"

  6. #106
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,005

    Default

    Ma to je tipično... Ima nekih stvari u kojima su mene djeca odaaaavno prerasla. Tak to mora biti. Sigurno svatko od nas ima neki predmet/područje iz kojeg bi mogao na dopunsku. Ja to drsko koristim - kažem djeci da znaju njemački bolje od mene, pa nek me uče (a da bi to mogli, prvo moraju ONI dobro savladati...). Uživaju u tome, cijelo su se ljeto igrali učitelja.

  7. #107
    Balarosa's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Rijeka
    Posts
    2,210

    Default

    Quote Originally Posted by Mukica

    7-5
    sto je tu sto?
    5 je umanjenik?
    a 7 umanjitelj?
    Možda će ovo nekome pomoći. Nama je nastavnica matematike u osnovnoj školi to super objasnila. "K" je abecedno ispred "LJ" pa su tako umanjenik i množenik ispred umanjitelja i množitelja.

  8. #108
    Osoblje foruma ivarica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,526

    Default

    od tih vasih rjesenja i trikova ja sam zaboravila znanje
    meni je, ko nekom gore, isto najlakse upamtiti kako je, a ne jos pjesmice slagati


    (nego, pitao me ivar nervozan zbog ovog topika: kad cemo dozvoliti djeci da se registriraju)

  9. #109
    Rene2's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Na svom mjestu.
    Posts
    1,905

    Default

    Muki, drago mi je da je tvoj problem riješen!

    A čini se da Oskar nije ni imao problem

  10. #110
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,097

    Default

    Quote Originally Posted by Balarosa
    Quote Originally Posted by Mukica

    7-5
    sto je tu sto?
    5 je umanjenik?
    a 7 umanjitelj?
    Možda će ovo nekome pomoći. Nama je nastavnica matematike u osnovnoj školi to super objasnila. "K" je abecedno ispred "LJ" pa su tako umanjenik i množenik ispred umanjitelja i množitelja.
    Offt.
    abeceda je zakon! da nje nema nikad ne bih shvatila proces pohanja (brašno-jaja-mrvice)

  11. #111
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    Ne mogu, a da ne komentiram. Meni je i dalje ovo sa množenikom i množiteljem glupo na kvadrat.

    Šta ako zamjene mjesta? Mijenja li se naziv? Trebalo bi se mijenjati. Zašto je onda rezultat isti? To su pitanja koja će interesirati djecu koja imaju malo jači kliker.

    Mislim da je ustvari posrijedi nesrazmjer između razredne i predmetne nastave. Dok se mi u višim razredima koristimo terminom faktor za oba broja i ne kompliciramo stvar, u nižim razredima je to zbilja zakomplicirano terminima množenik i množitelj. A očigledno je komplicirano čim se lome glave oko toga šta ide prije....k ili lj. :/

    Može li mi, molim vas, netko reći tko je autor i izdavač udžbenika u kojem se koriste termini množitelj i množenik?

    Evo upravo sam, misleći da sam ja lud i da ne poznajem vlastitu struku uzeo udžbenike koje imam doma za 5. razerd OŠ i svugdje piše faktor. Množitelj i množenik se nigdje ne spominju. :/

  12. #112
    Balarosa's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Rijeka
    Posts
    2,210

    Default

    Quote Originally Posted by YosephK
    Ne mogu, a da ne komentiram. Meni je i dalje ovo sa množenikom i množiteljem glupo na kvadrat.

    Evo upravo sam, misleći da sam ja lud i da ne poznajem vlastitu struku uzeo udžbenike koje imam doma za 5. razerd OŠ i svugdje piše faktor. Množitelj i množenik se nigdje ne spominju. :/
    A mislila sam da sam ja to zaboravila nešto. Jer sjećam se faktora i produkta, sjećam se i umnoška, ali ne ovog. A sjećam se i količnika i kvocijenta, i djelitelja i djeljenika i dividenda i divizora... što bi tek Mukica sa svime time?

  13. #113
    Osoblje foruma apricot's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    zagreb, istočno od... svega
    Posts
    32,414

    Default

    to stvarno više nema veze s matematikom, nego s jezikom.
    ili osjetiš zašto je množenik onaj broj koji množimo, a množitelj onaj kojime množimo... ili ne osjetiš.
    možda je najjednostavnije pomoću riječi
    učeNIK - onaj kojega se uči
    učiTELJ - onaj koji nekoga uči

    (dok takvi termini ne "sjednu" u materinjem jeziku, badava ti bubati. jednakovrijedni su i "jednakoteški" kao minuend i subtrahend, dividend i divizor)...

  14. #114
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,005

    Default

    U matematici vrijedi zakon komutacije. U životu se to može tumačiti drugačije. U životu množenik i množitelj znači da neke kune treba pomnožiti s brojem komada... Ponekad je svejedno, ponekad nije. Nije svejedno da li se negdje u poslovni sustav upiše 3x10 kn ili 10x3 kn .... Moraš znati da sa skladišta skidaš 3 komada i da je svaki po 10 kn, a ne obratno. Bar ja tak mislim.

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •