nisam znala kako sročiti naslov... ali, od jučer, nakon roditeljskog sastanka, nešto razmišljam.
naša je škola prilično zapuštena. uređuje se samo ono što je vremenom postalo neupotrebljivo... čak se ni trava ne kosi... dvorište se ne zaključava pa pseća govanca i narkomanske šprice čine našu svakodnevicu...
...a slušam o ravnatelju jedne druge škole koji je uložio napor i vrijeme za dobrobit škole... dao napraviti lift za invalide, organizirao čišćenje i održavanje okoliša, potrudio se da školska užina bude za djecu dobra i zdrava
(u razredu moje kćerke samo 1 (jedan) učenik prima školsku užinu!)
e da, upravo je ta užina kamen spoticanja jer zbog njene nekvalitete djeca sama užinu ili donose od kuće (što je rjeđe) ili je za vrijeme odmora odlaze kupiti u obližnje pekare i trgovine.
to je nešto protiv čega se ravnateljsvo buni jer su oni odgovorni za djecu u vrijeme nastave... ali isto tako ne poduzimaju ništa da se potreba za odlaženjem izvan školskog dvorišta smanji.
... i tako se ja pitam koliko te stvari oko funkcioniranja na zadovoljstvo osoblja, učenika i roditelja ovise o ravnatelju?