-
Neisporuka kupljene robe
Petrokovu smo platili tuš kabinu, koju su nam trebali isporučiti prvo za 2 tjedna, pa su zvali do kraja mjeseca, pa smo mi zvali neki dan da vidimo gdje je zapelo, pa su rekli do kraja 10. mj. Njihovog voditelja sam zamolila da mi to napismeno pošalje, rekao je da hoće, pa čekam... Zanima me što mogu učiniti po tom pitanju, kako sam zaštičena kao kupac, kak se njima spr..?
-
Po čemu ste platili? Jel imate račun? na njemu mora biti navedeno sve... i na to se možete pozvati...
-
Naravno, imamo račun, i na računu piše da nije isporučeno, ali ne piše kad se treba isporučiti! Njihov voditelj nam je ponudio da nam vrati novac, da čekamo još mjesec dana ili da uzmemo istu takvu koju imaju na lageru ali s mutnim staklom a mi ne želimo tu. Nakon svega sam mu rekla da ću čekat tuš kadu do onog roka do kojeg mi on napismeno da do kad ću ju dobit. E sad, ja sam definitivno oštečena stranka, imam dojam da sam trebala nešto više postić al ne znam što, koja su mi prava, penali ako postoje i tak. Isto kao što ne znam što da učinim AKO mi opet ne isporuče tu tuš kabinu.
-
Rok isporuke je morao pisati na računu... u biti prodali su nešto što nemaju jer ovo na stanju nije roba koju ste platili... Baš i nemaš puno izbora jer su ti ponudili vratiti novce...
-
mi smo imali rok isporuke za namještaj na računu, kasnili su oko mjesec i po i smanjili nam cijenu sa 5,6 na 4,7 tisuća (tj.nisu nam naplatili tabure u vrijednosti 900 kn)
ali ključno je bilo što smo imali napismeno rok isporuke.
ne znam da li ima nešto u zakonu o zaštiti potrošača ili o obveznim odnosima o rokovima isporuke
-
mi smo prosle godine cekali kauc cak 3 ili 4 mj (zaboravila sam tocno)
isto su nam spustili cijenu nekih 700 kn
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules