Pokazuje rezultate 1 do 8 od 8

Tema: Što napraviti...nakon 2 mj popravaka suđerica ne radi?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    (maša) avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Lokacija
    Zg, IR
    Postovi
    2,187

    Početno Što napraviti...nakon 2 mj popravaka suđerica ne radi?

    23.07 prvi se put javlja error 3....dolaze majstori mjenjaju jedan dio, mašina opere 2 puta i opet isti E3...
    dolaze opet kažu isti taj dio....opere 2 puta i E3......
    dolaze opet i mjenjaju taj isti dio + još jedan, mašina kod prvog pranja pokazuje E3 (za svaki servis od prijave kvara čekamo 4 dana da je dođu popravit)

    Napokon je odvode u servis na ispitivanje...zovu nas nakon tjedan dana da će nam dostaviti popravljenu perilicu, dolazi majstor i pita gdje je perilica :? :? :? ..on je dobio nalog da je dođe popraviti a perilica je kod njih.
    Zovem nakon 3 dana (nakon što je majstor otišao nazvala sam ih i rekli su bit će dostavljena za dan-dva, greška u komunikaciji u servisu) i kažu "još je na ispitivanju" :? :?
    reko al prije 3 dana je trebala biti dostavljena POPRAVLJENA perilica a sad je još ispitujete..."da to je standardna procedura"
    dostavili su je tek za tjedan i pol nakon što je MM napisao mail i tražio potvrdu da nije popravljena u roku od 45 dana i da nam daju novu....mail je poslan u 9 (jer ih je na telefon nemoguće dobit) i zovu za 15 min da imaju dostavu i da je perilica kod nas za pola sata
    i stvarno su je dostavili, na "otpusnom pismu" piše kvar ožićenje i datum popravka dan kad je dostavljena (neznam smao kad su je stigli popravit taj dan)..
    i danas prvo pranje i pogodite....opet E3

    Kako se radi o istom kvaru koji servis očito nije u stanju otkloniti da li se 45 dana broji od prvog popravka ili od zadnjeg?
    Što možemo zahtjevat?

    Prevršili su sve mjere....

    Perilica je pod garancijom još godinu dana (radi se o Quadro perilici i jedinom ovlaštenom servisu u ZG, Inem electronic)

  2. #2
    (maša) avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Lokacija
    Zg, IR
    Postovi
    2,187

    Početno

    super što nitko nije bio u sličnoj situaciji

    napisat ćemo mail da odbijamo daljnje serviiranje i da želimo novu perilicu...ovo nema smisla više

  3. #3
    Irchi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2006
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,219

    Početno

    Pa zovi inspekciju ili se barem pozovi na njih. To bi moralo upaliti.

  4. #4

    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,097

    Početno

    Pošaljite pismo i u matični Quadro sa kronologijom kvarova. Možda upali da se ovi kod nas trgnu.

  5. #5
    (maša) avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Lokacija
    Zg, IR
    Postovi
    2,187

    Početno

    zvali smo udrugu potrošača i oni nam dali neki obrazac za prijavu, to ćemo napravit...

    nisam se sjetila poslat mail i Quadro matičnoj firmi...al ne bi više servisiranje ako možemo to tražit jer je prošlo 60 dana od prvog popravka jer očito ne naprave ništa.....tptalno su neorganizirani...

  6. #6
    Snjeska avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Ni na nebu ni na zemlji...
    Postovi
    1,493

    Početno

    Mi smo imali sličnu situaciju sa tv-om, i nakon 3 mjeseca, hrpe e-mailova i telefonskih razgovora problem se uspješno riješio uz intervenciju Državnog inspektorata :D

    Dobili smo novi tv, bolji model :D

  7. #7

    Datum pristupanja
    Jul 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    816

    Početno

    smo budite uporni!
    mene su 6 mj iz electroluxa vukli za nos. taman pred istek garancije ja zvala servis jer mi par mjeseci nije dobro ispirala, pa sam promijenila sve praškove i proizvođače praška......nekoliko puta su mi ju vraćali kao popravljenu i ja njima uvijek nazad, jer ne radi kako treba. na kraju je čovjek iz službe reklamacija electroluxa, sjedio sa nama 2 sata kod servisera da mašina opere i na kraju vidio da je zadnja voda bila puna pjene, slikao i dobili smo pravo da uzmemo novu mašinu u merkuru (tamo smo ju kupili). bilo je tu fora svakakvih od njihove strane: mašina uvijek mora radit na najdužem programu za pranje ( čemu onda služe ostali programi :? ), imali su fore tipa: dođemo kod servisera da sama napunim svojim vešom i sama stavim svoj prašak, izaberem program 1 h i 25 min i dogovorimo se da dođem kad završi. dođemo ja i mama kao pred kraj, a mašini treba još 55 min !!! kao ona si sama produži pranje ovisno o tome koliko je prljav veš! ok, ali ne za 1 sat i ne kad sam na pranje donijela čisti veš! ziher bi donijela prljavo...na kraju i kad su to poslikali i vidjeli opet se tamo taj njihov glavni pjenio , stari se zaprijetio inspekcijom i sljedeće jutro u 9:10 sam dobila poziv: Možete po novu mašinu!!!!

    sretno!

  8. #8
    (maša) avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Lokacija
    Zg, IR
    Postovi
    2,187

    Početno

    hvala na iskustvima...

    nisu se još javili, mail im poslan jutros...na telefon se ne javljaju 3 dana...MM ih zove cijeli dan dok radi, stavi slušalicu na speaker i zvoni do beskraja...
    2 puta se javili i odma poklopili..

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •