Pokazuje rezultate 1 do 6 od 6

Tema: Kako stvarno procjeniti kvalitetu skole

  1. #1

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno Kako stvarno procjeniti kvalitetu skole

    Apstahirajmo sve one stvari koje vidimo da ne stimaju i drzimo se objektivnih pokazatelja, mozda smislim nacin kako nesto stvarno usporediti
    Ravnatelj nase OS je rekao da je kod nas u skoli (drzavnoj) prosjek od 1 do 8 razreda 4.49

    Meni se to cinilo strasno visoko. I posumljala sam na poklanjanje ocjena
    Postavila sam mu sljedeca pitanja

    1.Kakav je rezultat nasih ucenika na takmicenjima
    2.Kakav je rezultat na vanjskim evaluacijama
    3.I kako nasi ucenici prolaze u daljnjem skolovanju

    Odgovori su ukratko sljedeci
    1.Nemamo neko znacajno mjesto na takmicenjima (meni to ukazuje i na neostatak sustavnog rada) ali imamo po koje 2 mjesto iz HJ i Vjeronauka
    2. Na eksternoj evaluciji smo se pozicionirali u svim predmetima iznad drzavnog i zupanijskog prosjeka u MAT i HJ cak s 3 standardne devijacije natprosjecno
    3. I nasi ucenici redovito zadrzavaju uspjeh u daljnjem skolovanju

    Ovo sve skupa ne zvuci lose. Ali znamo da se svaki podatak moze izvrnuti pa me zanima da li postoje javno objavljeni podaci o evaluaciji osnovnih skola u HR? I da li i vi posavljate ovako neugodna pitanja svojim ravnateljima?

  2. #2
    ms. ivy avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Postovi
    12,890

    Početno

    ovo i mene jako zanima. u UK, primjerice, postoji tijelo koje provodi ovakvu evaluaciju i usmjerava na poboljšanja u pojedinim segmentima, a izvještaji su dostupni online.

    što nam preostaje osim prikupljanja iskustava s foruma?

  3. #3

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno Re: Kako stvarno procjeniti kvalitetu skole

    Citiraj mamaS prvotno napisa
    2. Na eksternoj evaluciji smo se pozicionirali u svim predmetima iznad drzavnog i zupanijskog prosjeka u MAT i HJ cak s 3 standardne devijacije natprosjecno
    ovo su jako dobri rezultati! no traži da ti kaže precizno - posebno za RN (4. razred) i posebno za predmetnu nastavu (8. razred).

    ja ne doživljavam takva pitanja neugodnima. i da - rezultati nisu nigdje objavljeni (za svaku školu pojedinačno)

  4. #4
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Ja ću samo dodati da dobra škola može podrazumijevati svašta...

    Za prva četiri razreda UČITELJICA je važna osoba. Na stranu sve ostalo, dijete kontaktira većinu vremena sa svojom učiteljicom i ona (+ popodnevna, ako je u boravku) kreira djetetov stav prema školi, obvezama, učenju.... kreira atmosferu u razredu itd.

    Eh, sad... Dobar učitelj nije isto što i dobar razred. Djetetu je okolina važna. Dobra učiteljica može puno, ali ne može sve ako se u razredu nađe "kritična masa" ometača nastave. Gledala sam kako je učiteljica mog mlađeg sina (izvrsna i savjesna) skupa s kolegicom potrošila gotovo cijeli prvi razred da od heterogene skupine hahara i ometača dobije upotrebljivu cjelinu. A to je važno jer dijete u tom okruženju provodi velik dio vremena.

    Dalje... "dobra" škola mora biti dobar kolektiv u kojem se ljudi cijene i poštuju bez obzira na status (od spremačice i domara do ravnatelja, svi su oni važni). Djeca i te kako detektiraju međusobne sukobe (i koriste) a i roditelji ne mogu ne vidjeti očito ako stvari iznutra ne štimaju.

    DJetetu od 5-8 razreda najvažniji je razrednik, ali likovi nastavnika isto su odlučujući za pojedine predmete. A što se tiče rezultata natjecanja, na njih idu najbolji. Ako bi nastavnici moje djece (prosječne do mrvicu iznad toga) potrošili 80% vremena na najbolje radi natjecanja a na uštrb moje djece i sličnih kojima treba više i dulje, a takvih je većina, rezultati natjecanja pokazali bi krivu sliku o školi...

    Dobra škola za mene je škola :
    - u kojoj se moje dijete dobro osjeća i smatra je sigurnim mjestom
    - mjesto nulte tolerancije nasilja
    - mjesto u kojem i mene rado vide tj. škola otvorena roditeljima (u našoj školi poznaju po imenu i mm-a i mene)
    - mjesto u kojem moje dijete stječe radne navike i shvaća da je jedino rad put do uspjeha
    - mjesto iz kojeg su mojem djetetu otvorena vrata BILO KOJE srednje škole po izboru
    - mjesto kojeg će se rado sjećati jednog dana kad ode dalje

    Nije nevažna ni prehrana, ni organizacija slobodnih i inih aktivnosti, ni okruženje ni ovo ni ono.... a i ocjene, ali TEK NAKON svega nabrojenog.

  5. #5

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,951

    Početno

    peterlin, poptis

  6. #6
    anjica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Postovi
    3,848

    Početno

    A što se tiče rezultata natjecanja, na njih idu najbolji. Ako bi nastavnici moje djece (prosječne do mrvicu iznad toga) potrošili 80% vremena na najbolje radi natjecanja a na uštrb moje djece i sličnih kojima treba više i dulje, a takvih je većina, rezultati natjecanja pokazali bi krivu sliku o školi...
    ali za to postoji dodatna nastava, a ne redovna, tako da nista ne bi smjelo ici na ustrb drugih djaka
    inace se sa svime slazem sto je Peterlin napisala

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •