Pokazuje rezultate 1 do 11 od 11

Tema: Waldorfska škola u Zagrebu

  1. #1
    LeaB avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,656

    Početno Waldorfska škola u Zagrebu

    Ne mogu odoljeti, no ekipa Dobro jutro Hrvatska snimila je super reportažu o Waldorfskoj školi a i Znanstvene vijesti nisu baš kaskale za njima.
    :D
    http://www.youtube.com/watch?v=pTQUt-RKEJM - Dobro jutro Hrvatska
    http://www.youtube.com/watch?v=IW0PCjd1Vwo - Znanstvene vijesti

  2. #2

    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    514

    Početno

    hvala na ovim linkovima .
    ne pratim sto ima na tvu a ovakve vijesti ,pogotovu o waldorfu ,jako rado poslusam .
    zao mi je jedino sto je prije nekog vremena bila emisija o rudolfu steineru a propustila sam je pogledati .

  3. #3
    LeaB avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,656

    Početno

    Opet idu dvije reportaže na Htr-u. Stavim linkice.

    Mia ide u prvi razred. Sad su počeli s njemačkim. Moram priznati da sam impresionirana kako ga s lakoćom uči.


    Sve gradivo rade u epohama, kako bi djeca dobila cjelinu a ne rascjepkane djelove. Puno lakše uče na taj način.

  4. #4
    meda avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,599

    Početno

    27. listopad 2009. , 18:00 – 20:00 sati
    Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
    u suradnji s Waldorfskom osnovnom školom u Zagrebu
    u sklopu nastave izbornog kolegija

    Alternativne škole i pedagogije 1 organizira

    Predavanje profesora:
    Davida Brierleya
    (Rudolf Steiner University College u Oslu, Norveška)

    DRUŠTVO KOJE SE STALNO MIJENJA I ZAHTJEVI DRUŠTVA, RODITELJA, I POJEDINCA U ODNOSU NA ODGOJ I OBRAZOVANJE- ključne kompetencije i kako ih razvijati ovisno o fazama razvoja djeteta
    - generičke ili transverzalne kompetencije, kompetencije koje djeluju široko i od cjeloživotnog su značaja
    - primjeri iz prakse - vrtić i prva četiri razreda: kako razvijati psihološku otpornost djeteta, kreativnost, sposobnost samorealizacije, odgovornost
    (predavanje je na engleskom jeziku i po potrebi će bit prevođeno)

    Predavanje je otvoreno za studente Učiteljskog fakulteta i za javnost!, dvorana 308
    ulaz slobodan

  5. #5

    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    244

    Početno

    O, LeaB onda je Mia s Tirnine 2 prijateljice u razredu . Znam da su im roditelji jaaako zadovoljni (čak i tata koji je bio poprilično skeptičan).
    A to me sve jako veseli, jer se mi spremamo iduće jeseni u školu.

  6. #6

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Lokacija
    odjavljena s foruma
    Postovi
    793

    Početno

    mi smo razmišljali o steiner školi za petru - moram priznati prvenstveno zato jer još nije navršila 6 a morala je kretati u školu, pa smo mislili da će taj sustav više osluškivati nju i njene potrebe a ne samo od nje zahtijevati da se prilagodi - i školica nam se svidjela (radi se o školi u Belgiji).
    ali bilo je puno ali - oni slova/čitanje uče kroz 3 prve godine i moža se dogoditi da dijete izađe iz prvog razreda da uopće ne zna čitati, ali kažu do 3eg razreda se kao iznivelira (nama to nije dolazilo u obzir jer se petra mora naknadno uklopiti u hrvatski školski sustav).
    s matematikom ista stvar.
    ovdje ima samo steiner osnovna škola - 6 razreda.
    navodno je djeci jako teško uklopiti se u klasični sustav u srednjoj i ne postižu baš bajne rezultate - ovdje sve škole moraju imati statistike đaka koji su ih pohađali do kraja fakulteta (ili najviše obrazovne točke koje potižu) .
    Jesu li i kod nas rezultati takvi?

  7. #7

    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    514

    Početno

    petra, vjerujem da je i ovdje ista situacija.
    nemam uvid iz prve ruke (od roditelja djece koja su pohadjala skolu waldorfskog usmjerenja) ali sam imala prilike cuti misljenja par profesora srednjih skola koji su veoma ogorceno govorili o takvom vidu obrazovanja, jer su im djeca iz inih skola dolazili sa veoma slabom podlogom za daljnji nastavak skolovanja.

    bilo bi mi veoma drago kada bi se razvila neka konstruktivna rasprava o tomu na forumu (ili gdjegod) kako bi se stvorila neka realnija (sto ne aludira unaprijed na negativne konotacije) slika samog takvog obrazovanja i daljnjih djetetovih uspjeha / napredovanja kroz srednju skolu.

    osobno sam imala dosta problema duz svog osnovnoskolskog zivota, imala sam strahove od nastavnika ; uciteljica (od prvog do cetvrtog razreda) nas je tukla-sibala,samarala,verbalno vrijedjala i imala sam citavu osnovnu skolu problema na psiholoskoj bazi : neobjasnjivi bolovi u stomaku,kako su ih nazivali psiholozi, a bili su uzrokovani upravo tim stresom, pritiskom i ukratko receno - stegom koju smo mi djeca dozivljavali . takodjer sam se panicno bojala mraka , koracanja sama kuci po ulici u ovo primjerice zimsko doba (radi cega sam prolazila neki vid terapije kod psihologinje) .

    to su rane koje dijete citavog zivota nosi u sebi i koje ne nestaju i kada covjek odraste .

    radi svog osobnog iskustva i onog gorkog i mucnog osjecaja koji je ostao u zelucu , a i zbog priklonjenosti waldorfskog pedagogiji i ljubavi prema inoj , razmisljam kako bih dijete upisala u tu skolu kada bude vrijeme za to no, voljela bih sa sobom razjasniti da li ga u to saljem upravo zbog kvalitete i osobitosti pristupa razvoju djeteta te shodno tomu metodama poducavanja , ili je to potaknuto mojim unutarnjim strahom i brigom da mi dijete ne bi dozivjelo ista razocaranja ,odbacenost i sram kakvo sam ja dozivjela kada mi je, primjerice uciteljica isibala i to pred citavim razredom dlanove ruku jer sam pred skolom pretrcala cestu a ne isla preko zebre.
    da bi to bilo jos jadnije i sramotnije ,kao dijete sam imala problema sa guljenjem dlanova ruku i to je tako znalo bolno biti da bi koza ruku doslovce do krvi pucala uslijed te isusenosti ... i onda me uciteljica (dakle ,treca najvaznija odrasla osoba osim roditelja) podje isibati po dlanovima koji su u takvu stanju ) a roditelji mi uopce nisu imali potrebu pozvati je na red i zahtjevati da mi se isprica i da vise nikada se ne usudi bilo kakvu bol mi nanijeti..

    (ovo su gadne stvari za citati , a pogotovu meni osobno za pisati )

    zato bi mi bilo drago cuti iskustva roditelja djece iz waldorfske skole, kakav im je bio daljnji tijek skolovanja, kako su se djeca nosila sa prelaskom u standardni skolski sustav ,kakva su im bila postignuca i uopce, ako je i bilo "rupa u znanju" tj. manjkavosti , kako su to savladali?

    (naposlijetku, znam da ovakav teror koji sam ja imala u osnovnoj skoli nije prevladavajuci ,mozda je ova uciteljica cak bila jedna rijetka iznimka pa ne bih zeljela da ispadne kako sam bacala drvlje i kamenje po standardnom osnovnoskolskom sustavu . dapace, znano mi je da postoji i prekrasnih ucitelja / uciteljica koji srcem su u tomu i koje djeca pamte citavog zivota s osmjesima i ljubavlju )

  8. #8
    mamma Juanita avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,285

    Početno

    Dođite danas popodne u školu na besplatno predavanje, otvoreno za javnost!
    http://www.waldorfska-skola-zg.skole.hr/default.html
    Poziv na predavanje
    ONO MALO POSEBNOG ŠTO ČINI VELIKU RAZLIKU - skriveno u kurikulumu, prof.David Brierley

    U četvrtak 29. listopada u 18:00 održat će se predavanje u prostorijama škole za roditelje i sve zainteresirane.
    Ulaz slobodan

  9. #9

  10. #10
    nadica_b avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb, Kvatrić
    Postovi
    504

    Početno

    u MIOC iliti u XV gimnaziju s mojom kćerkom je išao momak iz waldorfske - sva 4 razreda je prošao s 5 :D

  11. #11
    LeaB avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,656

    Početno

    Citiraj sundrops prvotno napisa

    zato bi mi bilo drago cuti iskustva roditelja djece iz waldorfske skole, kakav im je bio daljnji tijek skolovanja, kako su se djeca nosila sa prelaskom u standardni skolski sustav ,kakva su im bila postignuca i uopce, ako je i bilo "rupa u znanju" tj. manjkavosti , kako su to savladali?
    Djeca se prilsgode bez nekih problema. Sto se tice nastavnog gradiva koje se u wš obrađuje u epohama te djeca time dobivaju kompletnu sliku a ne samo fragmente koje kasnije spajaju u glavi, gradivo ne uče napamet i nisu opterećeni da moraju, već ih se potiče da žele naučiti, za razliku od djece koja završe običnu osnovnu školu, znanje im je na kraju isto. Samo radi toga što bubanjem napamet stvaramo kratkotrajno pamćenje dok npr. doživljajem koji je izuzetno važna stvar u wš, djeca više pamte.

    Postoji i anketa o prilagodbi djece iz wš s obzirom na ostale osnovne škole u srednjoj. Rezultat je da su djeca koja dolaze iz wš znatiželjniji te da savladavaju gradivo čak malo bolje od ostale djece. Također je pristup učitelju puno otvoreniji i bez straha.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •