Procedura je sljedeća:
U najbilžoj poslovnici Zagrebačke Banke napraviti reklamaciju ( na zvati neki broj, već odmah na licu mjesta). Unese se u program za reklamacije, sa svim vašim podatcima, te vašim kontakt telefonom da vam se javi rješenje. Kod idućeg pražnjenja bankomata se utvrdi višak u bankomatu za taj iznos i ti novčeki sjedaju na vaš račun s danom vaše uplate, bez obzira na to kojega je dana transakvija zaista napravljena. Službenica koja je zaprimila vašu reklamaciju vas ljubezno obavijesti o tome i stvar je riješena.
Stvar se zna dogoditi ako su novčanice zgužvane, makar na jednom mjestu mrvu preklopljene, vratašca se zaglave i slično, ali nikada do sada nije bilo problema oko uplate na vaš račun kada se bankomat prazni, jer se te novčanice iz nekog meni još nepoznatog razloga namotaju oko jednog klipa u bankomatu i lako se pronađu kao taj višak.
Bez brige, to je to.
Ako se kartica ne izvuće dovoljno brzo ( neznam koliko točno vremena imate, ali bankomat cijelo vrijeme pišti), onda ju bankomat automatski povuče kako ne bi došlo do zloupotrebe u slučaju da je vlasnik otišao, a kartica ostala. Također u slučaju da je kartica iz nekog razloga nevažeća ( npr. prijavili ste gubitak dotične), a netko ju gurne u bankomat automatski će ju bankomat popapati.Meni je jednom bankomat popapao karticu (Zgb banka