View Poll Results: duljina duzine je

Voters
23. You may not vote on this poll
  • 7,5 cm

    13 56.52%
  • pojma nemam

    8 34.78%
  • neki drugi broj, koji.....

    2 8.70%
Page 5 of 6 FirstFirst ... 3456 LastLast
Results 201 to 250 of 256

Thread: jedan matematicki zadatak - i jos i jos matemat. zadataka

  1. #201
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    Ajmo ne zaboraviti na ova dva.

    Quote Originally Posted by YosephK
    4. Koliko ima troznamenkastih brojeva kojima je zbroj znamenki jednak 5? (moj bonus: Koliko ima troznamenkastih brojeva kojima je zbroj znamenki jednak 5, a znamenke se ne ponavljaju?)

    5. Koliko ima peteroznamenkastih brojeva koji su dijeljivi sa 5, a na mjestu stotica je paran broj?

    Enjoy.

  2. #202
    anita_m's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    moj dom
    Posts
    395

    Default

    113,131,122,104,140

    203,212,221,230

    302,311,320

    401,410

    500

    ukupno 15

  3. #203

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Zagreb,Trešnjevka
    Posts
    1,581

    Default

    Quote Originally Posted by anita_m
    113,131,122,104,140

    203,212,221,230

    302,311,320

    401,410

    500

    ukupno 15
    104 8) ukupno 16

  4. #204

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Zagreb,Trešnjevka
    Posts
    1,581

    Default

    Quote Originally Posted by yaya
    Quote Originally Posted by anita_m
    113,131,122,104,140

    203,212,221,230

    302,311,320

    401,410

    500

    ukupno 15
    104 8) ukupno 16
    15 je sad tek vidim da si stavila 104...a ja pobrojala još jednom...pa me zbunilo kako je na mom papiru 104..a imam 15...a ti nemaš 104 a imaš 15...

  5. #205
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    Bravo. Ajmo sada bonus dio. (To je sada lagano!) I ovaj drugi kombinatorni zadatak.

  6. #206
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    Evo jedan za roditelje:

    Nastavi niz

    1
    11
    21
    1211
    111221
    ...

  7. #207
    Kanga's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,984

    Default

    312211

  8. #208
    Kanga's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,984

    Default

    Yoooseph, imas jos koji?


    Evo onaj kombinatorni od ranije:

    Quote Originally Posted by YosephK
    5. Koliko ima peteroznamenkastih brojeva koji su dijeljivi sa 5, a na mjestu stotica je paran broj?
    9x10x5x10x2 = 9000

  9. #209
    Brunda's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    4,882

    Default

    Quote Originally Posted by Kanga
    312211
    I dalje 13112221,
    pa zatim 1113213211...

  10. #210
    Osoblje foruma ivarica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,526

    Default

    evo priblizilo se natjecanje, a ivar ne zeli ici jer ne zna rijesiti zadatke koje rade (otud i ovo njegovo iz potpisami) , a istovremeno zao mu je sto je prebrzo odustao pa je pola dana isplakao jer si nije dao sansu

    frendmu je odlucio ici mada isto ne zna sve zadatke rjijesitii, ali njega bas briga, skroz drugi tip igraca
    mama mu je profesorica matematike u gimnaziji i bas smo pricale o tim zadacima, neke od njih nema sanse da oni rijese - osim ubadajuc

    jedna je stvar da u ispitima (osim ako se ove godine nije mijenjao program) imaju npr gradivo koje po programu jos nisu ucili jer su tek na pola skolske godine, a ispituje se gradivo od cijele, npr dijeljenje i mnozenje viseznameknastih brojeva s dvoznamenkastim brojevima, to je skuzio, nije ispalo problem, aaaali

    ali ova pitanja u kojima ne znas otkud bi krenuo - gledam rjesenje jednog od zadataka s lanjskih ili preklanjskih natjecanja za 4. razred
    kaze u objasnjenju rjesenja - koristeci gaussovu dosjetku.... ??????? gauss se vjerojatno nije dosjetio sa 10 godina

    ivar je npr na tom zadatku do rjesenja dosao bas - ubadajuc, zbrajao je nesto naglas i lupnuo rjesenje, a kad ga pitam da mi objasni, jasno mu je samo da je to toliko ali ne zna postaviti zadatak, fali mu bar tri koraka da bi imalo veze s gaussovom dosjetkom iz rjesenja

    zasto je obavezno gradivo za vecinu djece prelagano, a ovakva natjecanja preteska? nema niceg izmedju, zasto nekako drukcije kroz program ne motiviraju na vise razmisljanja svu tu djecu koja su izmedju - dovoljno izvrsni, ali ne i gaussi

    sad se mislim da je u pravu sto nece ici, bolje da se osjeca dobro sa znanjem koje ima

    a zao mi ga je uzasno, vec je zamislio da ce mu se neizlazak na natjecanje zamjeriti kod upisa u klasicnu , sva sreca da je to izgovorio pa sam ga mogla smiriti
    dajte mi recite da ima jos barem jedna /jedan koji u ovoj dobi razmisljaju o srednjoj skoli

  11. #211
    Kanga's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,984

    Default

    Ivarice, zeno :shock: Postano: pon sij 18, 2010 2:56 am

    Jel se radi o natjecanju Klokani bez granica? Moj se prijavio, ali vec je komentirao da "nije posteno" sto su drugi razredi u konkurenciji s trecima

    Reci mu da sve sto se uci u klasicnoj, moze uciti i mimo skole, za slucaj da se bas ne upise. Ali, naravno, upisat ce se.

    Moj za sad nije pitao kakva skolovanj postoje nakon 8. razreda

  12. #212
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,003

    Default

    Oooo, moj je odavno odlucio da ga zanima struja i racunala (zice, kabeli, elektronika i slicno) i odabrao Rudjera.

    Hoce li na tome ostati - nemam pojma. Ali tu odluku ja drsko koristim kad se zali da mu se ne da uciti (matematiku i drugo) pa kazem da ce se u tom slucaju tesko upisati u Rudjera ili bilo koju gimnaziju ako ne bude znao ovo i ono...

    Takmicenja nam nisu ni u peti, ali najbolji prijatelj mog sina je darovito dijete i mislim da bi njegova mama mogla potpisati svako ivaricino slovo. Pregolem je raskorak izmedju redovnog gradiva i natjecanja. To je sve prije nego dobra stimulacija. Tko zna koliko je jos slicne darovite (i samokriticne) djece prerano odustalo.... :/

  13. #213
    Forka's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Zagreb, Maksimir
    Posts
    3,756

    Default

    Quote Originally Posted by ivarica
    dajte mi recite da ima jos barem jedna /jedan koji u ovoj dobi razmisljaju o srednjoj skoli
    za ovo ne brini, ima jedna koja već odavno "zna" da će ići u MIOC

    kaj se tiče natjecanja, pusti dijete da samo odluči hoće li ići ili ne, oni jako dobro znaju vlastiti kapacitet i granice...

    a ako misliš da trreba samo malo potaknuti i poraditi na samopouzdanju, go for it!

    Quote Originally Posted by Kanga
    Jel se radi o natjecanju Klokani bez granica? Moj se prijavio, ali vec je komentirao da "nije posteno" sto su drugi razredi u konkurenciji s trecima
    Kanga, i moja je to komentirala prošle godine, ali kad razmisliš - i nije "pošteno", ipak je velika razlika između klinaca iz drugog i trećeg razreda, ne samo u vještini računanja nego i u načinu razmišljanja i matematičkoj logici, što je za natjecanje Klokan i bitnije...

  14. #214
    Osoblje foruma ivarica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,526

    Default

    ovo su natjecanja mzos-a, pocinju od cetvrtog

    jedna forumasica je nedavno na pdf skole stavila link na zadatke sa prijasnjih natjecanja, mozete ih skinuti
    stvarno ima super zadataka za mozganje

  15. #215
    cvijeta73's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Rijeka
    Posts
    11,735

    Default

    ja se sjećam svog 4. ili 5. razreda, išla sam na natjecanje iz matematike, prvo je bilo općinsko pa republičko pa državno.
    odabrala me učiteljica pa sam išla, nisam imala ovih problema ko ivar.
    uglavnom, dan sdanas se sjećam kad smo dobili te zadatke, kako sam blenula
    istina, nešto sam se malo pripremala u školi, doma nula bodova.
    pola zadataka nisam uspjela riješiti, sve nešto tek krenula, ono postupak i, na kraju bila 3. na općinskom. :shock:
    a bila sam sigurna da niš od toga.
    i to mi je donijelo bodove za upis u srednju.

    eh, na republičkom su već bili valjda pravi genijalci pa mi nije pomoglo moje brljanje po zadacima.

  16. #216
    Maslačkica's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Sarajevo
    Posts
    2,720

    Default

    Quote Originally Posted by Brunda
    Quote Originally Posted by Kanga
    312211
    I dalje 13112221,
    pa zatim 1113213211...
    Je li može detaljno objašnjenje zadatka?

  17. #217
    Kanga's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,984

    Default

    Quote Originally Posted by Maslačkica
    Je li može detaljno objašnjenje zadatka?
    Nadopisat cu jos jedan redak i za pomoc reci da nema komplicirane matematike, Gaussovih dosjetki, Bernulijevog trokuta...

    Treba samo dobro gledati

    Dakle,

    1
    11
    21
    1211
    111221
    312211
    13112221
    1113213211
    31131211131221

  18. #218
    darva's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    388

    Default

    Meni se bas cini da je steta da ne ide . Ne zbog bodova za srednju nego onako opcenito.Skolsko natjecanje je skroz bezazleno Kad sam radila u osnovnoj i pripremala ucenike za natjecanje bilo mi je skroz normalno da ne znaju rijesiti VECINU zadataka koje smo radili prema natjecanjima iz proslih godina jer to jesu teski zadaci. Natjecanje nije samo za one koji ce osvojiti 1.mjesto. A uostalom nikad se ne zna kakvi zadaci ce uletiti.
    A tako sam i ja uvijek htjela igrati samo na sigurno,iako je kod mene uspjeh bio skroz obrnut od moje sigurnosti .U 5.razredu me profa forsirala,ja sam se osjecala nesigurno(ni ocjene mi nisu bile kakve sam htjela) i bila sam 1. na opcinskom.Te godine su stvarno bili najnormalniji zadaci,imala sam 100 %,bilo nas je nekoliko koji su sve rijesili.Od sestog do osmog ne znam jesam li imala par cetvorki u sve tri godine, osjecala sam se puno sigurnije i nikad nisam ponovila uspjeh iz 5.razreda

  19. #219
    suncokret's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1,089

    Default

    Quote Originally Posted by ivarica
    zasto je obavezno gradivo za vecinu djece prelagano, a ovakva natjecanja preteska? nema niceg izmedju, zasto nekako drukcije kroz program ne motiviraju na vise razmisljanja svu tu djecu koja su izmedju - dovoljno izvrsni, ali ne i gaussi

    sad se mislim da je u pravu sto nece ici, bolje da se osjeca dobro sa znanjem koje ima
    potpuno se slažem da su zadaci na natjecanjima preteški, cilj natjecanja je oformiti ekipu za mat. olimpijadu, a ne motivacija djece kojoj mat. ide, ali nisu super talenti (ne znam zašto jedno isključuje drugo :? )
    zbog toga ja već godinama ne vodim djecu na natjecanje

    ali zato je klokan super

  20. #220
    Kanga's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,984

    Default

    Quote Originally Posted by darva
    Natjecanje nije samo za one koji ce osvojiti 1.mjesto
    Upravo to. Natjecanje je prvenstveno prilika da se zabavis, neovisno o rezultatima koje ces postici - takvu bih poruku nastojala poslati ivaru.

  21. #221
    Osoblje foruma ivarica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,526

    Default

    izasao je ipak jucer na natjecanje, kodno ime vam ne smijem reci do rezultata u nase vrijeme nisu bili tako mastoviti s tim siframa )

    ove godine su zadaci neusporedivo laksi nego prijasnjih, nije uopce bilo ovih iz podrucja koja nisu ucili: sa dijeljenjem i mnozenjem dvoznamenkastim brojevima, opsegom i povrsinom geometrijskih likova (a ivar to naucio pa sad zna gradivo do kraja godine )

    zadovoljan je, ne razmislja o rezultatu sad kad zna da se to "nigdje ne zapisuje"

  22. #222
    Kanga's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,984

    Default

    :D

  23. #223
    darva's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    388

    Default

    Bravo za Ivara :D
    Skuzio je da natjecanje i nije tako ozbiljnija stvar

  24. #224
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    Napomenut ću da premda poanta natjecanja jest da se djecu više zainteresira za matematiku, zadaci su teži iz jednostavnog razloga što to nije redovno gradivo nego naprednije. U bivšoj školi su se oko toga lomila koplja jer sam ja sastavljao zadatke za 4. razred OŠ - učiteljice su smatrale da je bolje da to napravi matematičar. Gradivo je bilo redovno, ali malo nadograđeno. Onda se dogodila nebuloza jer je jedna učiteljica usred natjecanja (djeca su već pisala ispit dobrij sat vremena) odlučila promjeniti jedan zadatak jer djeca na redovnoj nastavi nisu učila množenje troznamenkastog broja dvoznamenkastim.

    Ivarica, ove je godine odlučeno da će zadaci na školskom (ex općinskom) natjecanju biti raspoređeni u dvije grupe - lakši (zadaci sa redovne nastave) i teži zadaci kako se ne bi dogodilo da djeca imaju 0 bodova na natjecanju pa da ih to ne dotuče i ne odustanu od matematike... Tako da nema straha da Ivar ili bilo koji učenik nakon školskog natjecanja pomisli "ja sam glup, imam 0 bodova", a na županijsko će ići oni koji isplivaju...

  25. #225
    darva's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    388

    Default

    A kakvi su na kraju bili rezultati,je li Ivar zadovoljan?

  26. #226
    Osoblje foruma ivarica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,526

    Default

    ofkors da nije zadovoljan ali nije ni smak svijeta

    kaze falila mu tri boda da ide na zupanijsko, ali ja mislim da je bolje bez ta tri boda, prevelik stres bi to bio (za majku prvenstveno )

  27. #227
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    Za županijsko? :shock: Valjda za razredno (bivše školsko). Idući tjedan je tek školsko natjecanje (ex općinsko), a za mjesec dana je županijsko.

    Anyway, to je odličan rezultat! Čestitke Ivaru.

  28. #228
    Osoblje foruma ivarica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,526

    Default

    skolsko im je bilo prosli utorak

  29. #229
    Osoblje foruma ivarica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,526

    Default

    ma sad sam skuzila sto mislis

    da, oni ga valjda greskom zovu skolskojer su su bili i akavci i bekavci i cekavci
    a sljedece na koje ne ide zovu gradsko

  30. #230
    Osoblje foruma ivarica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,526

    Default

    i, da, ja mislim da je i na ovom skolskom (abc) imao sjajan rezultat ali mi je evo bas zabranio da o tom ista vise pisem

  31. #231
    darva's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    388

    Default


  32. #232
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    To JEST izvrstan rezultat. Bio je 4? Pretpostavljam...

    Za matematiku je za ovu godinu određeno da se na školsko (općinsko) natjecanje u Gradu Zagrebu pošalje iz svake škole onoliko djece koliko je odjela. Kažeš da je u vašoj školi 3 odjela (a, b, c)...dakle, 3 učenika. Prošle godine je bilo 1.5 * broj odjela (zaokruženo na više ako se dobije x.5)...
    Last edited by YosephK; 29.01.2010 at 15:28.

  33. #233
    Ribica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Zagreb
    Posts
    378

    Default

    Zadatak iz 3. razreda:
    razlika brojeva x i y je 33. Ako broj x povećamo za 13, a broj y smanjimo za 12 kako će se ponašati razlika?
    a) smanjit će se za 1
    b) povećat će se za 1
    c) smanjit će se za 25
    d) povećat će se za 25

    Treba mi neki logički način jer matematički mi je neprihvatljiv za 3. razred (ako je ispred zagrade manje u zagradi se mijenja stanje i prebacivanje s druge strane jednakosti broj mjenja predznak)

  34. #234
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    Mnogo koplja se lomilo oko toga je li prihvatljivo u nižim razredima OŠ govoriti o jednadžbama. Ja kažem - DA, PRIHVATLJIVO JE. Naravno, na primjerima primjerenima djeci. Ionako se već u prvom razredu OŠ susreću sa jednadžbama u zadacima tipa: Ivan ima 3 bombona. Koliko mu treba dati bombona da bi ih imao 8? Djeca to rješavaju sa slavnim kvadratićima, a ustvari je taj kvadratić nepoznanica. Dakle, JEDNADŽBA. Samo ne govorimo što je to.

    Isto tako i za ovaj zadatak. Ne vidim ništa loše u tome da dijete u 3. razredu OŠ upoznamo sa pravilom "ako je ispred zagrade znak više pribrojnici unutar zagrade zadržavaju stanje / ako je ispred zagrade znak manje, zagrada se briše, a pribrojnici unutar zagrade mijenjaju stanje". Zašto ne djetetu to pokazati? Iako je to gradivo 6. razreda, a čak se ni tada zapravo ne radi kako treba objašnjenje "a zašto je to tako?" (odgovor: zbog DISTRIBUTIVNOSTI, odnosno a(b+c) = ab+ac, pa stavimo da je a = 1 ili a = -1). Dakle, pokaži to djetetu. Ne radi se ni o čemu što neće razumjeti. Usvojit će to pravilo i ispravno ga reproducirati. A kasnije će naučiti i zašto to pravilo vrijedi.

    Ukratko, pokaži djetetu na nekoliko primjera primjenu pravila "ako je pred zagradom...", pa mu daj da sam riješi zadatak. Reproducirat će naučeno.

  35. #235
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    @ Ribica - ali u ovom zadatku zapravo nemaš slučaj da prebacuješ preko jednakosti... (x+13)-(y-12)=x+13-y+12 = x-y+25...A kako znamo da je x-y=33, odgovor je: razlika se povećala za 25.

  36. #236

    Join Date
    Jan 2006
    Location
    split
    Posts
    576

    Default

    A zašto mi pokušavamo objasnit matematiku ako postoje ljudi koji se godinama školovali da bi to mogli i primaju uredno osobni dohodak?

  37. #237
    Osoblje foruma ivarica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,526

    Default

    Quote Originally Posted by YosephK View Post
    To JEST izvrstan rezultat. Bio je 4? Pretpostavljam...
    iskreno, nemam pojma jel bio 4. ili 10. a i ne bi ga htjela razuvjeravat

    znam samo da su svi rjesavali iste zadatke, nisu imali a i b varijante
    danas je gradsko natjecanje, pa drzimo fige prijateljima koji idu dalje

    drago mi je da je ipak odlucio ici na to natjecanje jer je u 4 sata priprema sto smo doma imali (2 sa mnom, 2 s tatom), naucio kako se rjesavaju i oni zadaci koje je dotad preskakao

  38. #238
    Ribica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Zagreb
    Posts
    378

    Default

    Quote Originally Posted by YosephK View Post
    @ Ribica - ali u ovom zadatku zapravo nemaš slučaj da prebacuješ preko jednakosti... (x+13)-(y-12)=x+13-y+12 = x-y+25...A kako znamo da je x-y=33, odgovor je: razlika se povećala za 25.
    A nije li se smanjila za 25? (33-25)
    Razlika je prije bila 33, a kada se dodao 13 i oduzeo 12, razlika se smanjila za 25?

  39. #239
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    Quote Originally Posted by split View Post
    A zašto mi pokušavamo objasnit matematiku ako postoje ljudi koji se godinama školovali da bi to mogli i primaju uredno osobni dohodak?
    100 puta sam si rekao da na ovakve provokacije ne smijem nasjedati, ali me jednostavno svrbe prstići. A ZAŠTO mi odgajamo djecu u školi kad je škola prvenstveno obrazovna, pa tek onda odgojna ustanova? Ako ti dijete doma zapne, a ti mu ne želiš pomoći jer "postoje oni koji su plaćeni", onda mi stvarno dođe da se zapitam... Ali ne o svom poslu, već o ljudima koji odgajaju tu istu djecu.

  40. #240
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    Nije, povećala se za 25! Napisao sam ti izvod kako se dođe do toga... A možeš si isprobati sa nekim konkretnim brojevima.

    Npr. x = 88, y = 55...

    (88+13)-(55-12) = 101-43 = 58. Što je za 25 veće od 33.

  41. #241

    Join Date
    Jan 2006
    Location
    split
    Posts
    576

    Default

    Nije istina da škola nije odgojna ustanova, iako nikad nisam primjetila da me itko odgajao tijekom školovanja.
    Ovo nije bilo upućeno kao provokacija već iz poštovanja prema profesorima i njihovom uloženom trudu u obrazovanje.
    Npr. zamisli da ti dođe doma majstor za popravit vodoinstalacije i na odlasku kaže: " Nisam dovršio pa Vi to malo nastavite popravljat..., pa ću ja sutra nastavit dalje...
    Evo jednog kratkog razgovora sa primanja roditelja: "KAko je mali dobija dva iz jezika kad ga ja podučavam i jučer sam ga ispita i sve zna (tata je varioc u škveru)".
    Vratimo se matematici....

  42. #242
    rosa's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    2,461

    Default

    4.osnovne tek počeo,ponavljaju gradivo iz 3.razreda i mi već zapeli na zadatku..ja ne znam ni od kud bih krenula...

    Podijeli broj 136 na dva pribrojnika tako da prvi bude tri puta veći od drugog.

    Please...

  43. #243
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    x+3x=136
    4x=136
    x=136/4
    x=34

    34+3*34=34+102=136

  44. #244
    rosa's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    2,461

    Default

    Mima,ovo je bilo brzo,ALI 4.osnovne je u pitanju,nikakav x nisu učili još...

  45. #245
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Pa x je nepoznanica, umjesto x napiši BROJ, a, b

    znači 136=broj+3*broj

  46. #246
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    ili nek napiše prazni kvadratić, tako njima zadaju zadatke sa nepoznanicama

  47. #247
    rosa's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    2,461

    Default

    Quote Originally Posted by Mima View Post
    ili nek napiše prazni kvadratić, tako njima zadaju zadatke sa nepoznanicama

    Hvala!!

  48. #248
    Beti3's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Kvarner
    Posts
    12,293

    Default

    Kako jedan pribrojnik mora biti tri puta veći od drugog, znači da 136 treba podijeliti na četiri dijela:

    136:4=34

    Zatim taj broj pomnožiti sa 3:

    34*3= 102

    Jedan pribrojnik je 102, drugi 34.

    Provjera: 102+34= 136

  49. #249
    Ginger's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    12,003

    Default

    Quote Originally Posted by rosa View Post
    4.osnovne tek počeo,ponavljaju gradivo iz 3.razreda i mi već zapeli na zadatku..ja ne znam ni od kud bih krenula...

    Podijeli broj 136 na dva pribrojnika tako da prvi bude tri puta veći od drugog.

    Please...
    ovo je gradivo treceg razreda?

  50. #250
    Osoblje foruma spajalica's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    selo
    Posts
    14,789

    Default

    Ma daj pa nije tako strasno.

Page 5 of 6 FirstFirst ... 3456 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •