Results 1 to 13 of 13

Thread: Povrat novaca u TL-u?!

  1. #1

    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    675

    Default Povrat novaca u TL-u?!

    Kupila sam dvoje rukavice prije par dana u TL-u, bila sam bez djece, i uzela sm im prevelike...

    Pa me zanima da li će mi vratiti novce ili ću morati uzeti nešto za taj iznos (140,00kn) ?!
    I još me zanima dali se može roba zamijeniti baš u dućanu u kojem je kupljena ili se može i u drugoj poslovnici...?
    Imam račun i rukavice s odgovarajućim eiketama..)...

    Pa ako netko znade, bila bih zahvalna na odgovoru....

  2. #2
    Zara1's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    2,545

    Default

    ja sam nedavno kupila neku bebu za koju se kasnije ispostavilo da je pokvarena (nije prestajala plakati) i dobila sam nazad svoj novac
    sama prodavačica mi je to ponudila, samo je prije nazvala šefa da joj odobri

  3. #3

    Join Date
    Nov 2003
    Location
    ZADAR
    Posts
    1,828

    Default

    Hm , teško.
    Oni vraćaju novac ako je roba s greškom , a ako zabunom uzmeš manje,
    veće ili naknadno ustanoviš da ti se ne sviđa , ne daju.
    Bar je tako u našem TL.

  4. #4

    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    675

    Default

    Quote Originally Posted by dalmatinka
    Hm , teško.
    Oni vraćaju novac ako je roba s greškom , a ako zabunom uzmeš manje,
    veće ili naknadno ustanoviš da ti se ne sviđa , ne daju.
    Bar je tako u našem TL.
    Hm, znači niš od povratka...

    Ako mi ne vrate lovu onda sam mislila zamijeniti za jaknu, al nemaju veličinu u tom di sam uzela već u drugom, pa možda mi budu htjeli zamijenit?! :?
    Jer bezveze mi jeuzimat nešto što nam netreba....

  5. #5
    migoh's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Zg - istok
    Posts
    578

    Default

    ja isto mislim da nema povrata novca ako ništa nije potrgano,jedino možeš baš u tom dućanu zamjeniti za drugi artikl :/

  6. #6
    anima's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Zagreb
    Posts
    2,363

    Default

    možeš zamjenit za nekaj drugo, to sam već radila, a za povrat novca, ne znam

  7. #7
    anima's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Zagreb
    Posts
    2,363

    Default

    htjela sam reći da se može zamjenit i u nekom drugom TL, i to sam radila

  8. #8

    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    675

    Default

    Quote Originally Posted by anima
    htjela sam reći da se može zamjenit i u nekom drugom TL, i to sam radila

    :D

  9. #9
    Dalm@'s Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    958

    Default

    I ja sam mijenjala u drugom TL-u.

  10. #10

    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    675

    Default

    Super,
    znači nisam danas uzalud po smeću tražila račun,



    Ovaj TL u kojem sam kupila rukavice ima mali izbor robe, i nema Urban Republic,
    pa idem onda u veći zamijeniti...


    Hvala cure!

  11. #11

    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,186

    Default

    prema Zakonu o zaštiti potrošača, možeš vratiti artikl, koji ti iz nekog razloga ne odgovara, unutar 8 radnih dana od datuma računa

    u praksi to funkcionira tek kod upornih koji se pozivaju na zakon (ili čak zaprijete prijavom tržnoj inspekciji), jer trgovci računaju na neznanje potrošača...ali u konačnici ti vrate novac

  12. #12

    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Rijeka
    Posts
    2,405

    Default

    Quote Originally Posted by kavofob
    prema Zakonu o zaštiti potrošača, možeš vratiti artikl, koji ti iz nekog razloga ne odgovara, unutar 8 radnih dana od datuma računa

    u praksi to funkcionira tek kod upornih koji se pozivaju na zakon (ili čak zaprijete prijavom tržnoj inspekciji), jer trgovci računaju na neznanje potrošača...ali u konačnici ti vrate novac
    Do nedavno sam i ja zivjela u tom uvjerenju, ali na zalost izgleda da to bas i nije tako. To se prema Zakonu i zastiti potrosaca odnosi samo na proizvode kupljene Ugovorom na daljinu na primjer preko kataloga ili interneta ili Ugovorom sklopljenim van poslovnih prostorija trgovca na primjer na prezentaciji.

    A kada kupis prizvod u trgovini da bi dobio povrat novca reklamacija mora biti utemljena, odnosno proizvod mora imati nedostatak (to je pojam koji je definiran u Zakonu).

    Jedina trgovina koju ja poznajem da bez pitanja vraca novac za proizvod koji ti iz bilo kojeg razloga ne odgovara, ako ga vratis u roku od 8 dana je Kaufland.

  13. #13

    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,186

    Default

    Quote Originally Posted by Aurora*
    Do nedavno sam i ja zivjela u tom uvjerenju, ali na zalost izgleda da to bas i nije tako. To se prema Zakonu i zastiti potrosaca odnosi samo na proizvode kupljene Ugovorom na daljinu na primjer preko kataloga ili interneta ili Ugovorom sklopljenim van poslovnih prostorija trgovca na primjer na prezentaciji.

    A kada kupis prizvod u trgovini da bi dobio povrat novca reklamacija mora biti utemljena, odnosno proizvod mora imati nedostatak (to je pojam koji je definiran u Zakonu).

    Jedina trgovina koju ja poznajem da bez pitanja vraca novac za proizvod koji ti iz bilo kojeg razloga ne odgovara, ako ga vratis u roku od 8 dana je Kaufland.
    :? :?

    sad sam prečekirala Zakon i u pravu si :shock:

    osim Kauflanda, po mom iskustvu to radi Zara (koja prima povrate čak do 2 mjeseca nakon kupnje) i svi hipermarketi ili bar oni s kojima sam ja do sada radila (Metro, Mercator, Mercatone, Ipercoop, Spar i Merkur). ne znam da li to prakticiraju sa svom robom, ali s tehničkom jesu...vjerojatno zato jer im tako odgovara; kupac zadovoljan, a trošak snosi dobavljač...

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •