Pokazuje rezultate 1 do 8 od 8

Tema: Nazivanje Centara ili SLANJE MAIL-a ???

  1. #1
    eva71 avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2007
    Postovi
    232

    Početno Nazivanje Centara ili SLANJE MAIL-a ???

    Znam, znam da je pitanje kao da sam pala s Marsa. Svrstava se u kategoriju utopistickih pitanja kao kad ce doci do centralnog informatickog sistema s bazom podataka.

    No ipak, dopustite mi da primjetim da neki CZSS imaju elektronicke adrese i zeljela bih znati da li se netko "usudio" na njih i obratiti i da li je bilo odgovora? Zamolba se naravno salje postom (ne mozemo ocekivati da printaju stotine stranice nasih dokumenata i pisama), no kasnije? Da li se ono redovno zvanje domova moze (ili treba) zamijeniti s kojim mailom (mailovi cekaju da se osobe vrate s pauze, a nama omogucava da ne upadnemo u neko nezgodno vrijeme).

    Ima li tko koje (pozitivno) iskustvo?

    I vjerujte mi ne poitam iz ljenosti. Samo se stavim na mjesto osobe koja pokusava raditi, a stalno joj zvoni telefon...

  2. #2
    Zdenka2 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    6,448

    Početno

    Nazivanje. Elektroničko pismo nije isto što i razgovor.

  3. #3
    eva71 avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2007
    Postovi
    232

    Početno

    Ma imas pravo. Cijelo jutro sam provela na telefonu, jer trazim profesora francuskog za sina i nije isto kao mail. Ipak sam nakon razgovora napravila neku top listu koja ne ovisi samo o cijeni sata i imenu osobe.

  4. #4
    camel avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Postovi
    306

    Početno

    ja bih ipak probala i mailom.
    što te košta?
    ne mislim da mail može biti zamjena za zvanje, ali kombinacija jednog i drugog mi se čini ok.

  5. #5

    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zadar
    Postovi
    1,143

    Početno

    Iako smo tek friško poslali zamolbe i zovemo otprilike dva mjeseca moram reci usprkos donekle uvrijezenom mišljenju, da smo moja iskustva u kontaktu sa centrima uglavnom pozitivna.
    Najčešće su to kratki razgovori, tipa nemamo djece ali vi mozete nazvati svakih par mjeseci, nekoliko puta sam uspjela malo duze popricati.

    Treba pokušati razumjeti i drugu stranu, njima je posvojenje samo jedan djelić posla, prisustvuju često ružnim životnim pričama i situacijama, i samo su ljudi kao i mi, sama sam u centru vidjela par ružnih scena s psihički bolesnim osobama i s jednim alkoholičarem i koliko one moraju ostati sabrane i smirene da takve osobe smire i rješe situaciju.

  6. #6

    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    1,049

    Početno

    Prednost meila je što može pričekati da prođe krizna situacija u uredu (i ja sam čekajući na obradu bila svjedokom ružnih scena) i što meil neće zazvoniti osobi spremnoj za izlazak na teren. Mana je to što se ne zna tko čita meil centra, koliki je put do nekog tko ima veze s posvojenjima.
    Možda bi bilo dobro u telefonskom razgovoru s pojedinim centrom pitati je li slanje meila prihvatljiva opcija.

  7. #7

    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zadar
    Postovi
    1,143

    Početno

    Meni su bas danas u jednom centru rekli da jos nemaju u uredima internet i da je u tijeku proces informatizacije i da se nadaju da jos nce morati dugo raditi ovako nepovezani i bez interneta. Tako da mi se sudeci po tome slanje mailova ne cini korisno.

  8. #8
    eva71 avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2007
    Postovi
    232

    Početno

    Slazem se s VlVl da je najbolje savjetovati se s centrima da li imaju obicaj raditi s mailovima. U idealnom slucaju nasloviti mail direktno na osobu koja se bavi pitanjem posvojenja.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •