Meni je užasno krivo što RODA za ovo zaista nema kapaciteta ali ne vidim razlog da ne podrži neku dobru akciju. Znači ako mreža nastavnika matematike potegne neko pitanje, mi u rodi možemo dogovoriti da ju podržimo u javnosti.

Ja sam malko gledala reference i čitam kako to drugi rade. Kao i u svemu drugom čini mi se da nema smisla izmišljati toplu vodu. zanimljiv tekst i dio iz njega

Despite this freedom in educational decision making — or probably one should say thanks to
the absence of centralized educational decision making — the mathematical topics taught in
primary schools do not differ a lot between schools. In general, all the schools follow the same
curriculum. This leads to the question: what determines this curriculum?


http://www.fi.uu.nl/en/fius/rme_tour.pdf


Pregled kako to rade u drugim zemljama (nisam našla da itko ima limit)

http://www.inca.org.uk/pdf/maths_no_intro_98.pdf


Meni se čini da bi bilo pametno sa reakcijom na zakon i napomenama kako je to vani ići i sa prijedlozima koje je Minnie napisala, o kvaliteti papira, recikliranju isl. Ja se inače apsolutno slažem da je najbitnije da nam djeca rade po dobrim i ažurnim udžbenicima, ali naravno da moramo dati sve od sebe da to ne bude prevelik financijski teret za roditelje.