Do je prvi rz i dosadno mu je u školi jako. Gubi veselje i znatiželju. Jedini predmeti kojima se veseli su eng i vjer jer ih nepredaje njegova učiteljica.Obožava matematiku, ali ne u školi, kod kuće piše pričice (više kao stripove), a u školi nažvrlja nešto. Za ništa ga ne pohvali, a odgovori su mu 99%točni iz svih predmeta... Kako da mu vratimo znatiželju i volju za učenjem kad vrijeme provodimo prepisivanjem i prepisivanjem.... Ma baš smo tužni.


Obožava matematiku, ali ne u školi, kod kuće piše pričice (više kao stripove), a u školi nažvrlja nešto. Za ništa ga ne pohvali, a odgovori su mu 99%točni iz svih predmeta... Kako da mu vratimo znatiželju i volju za učenjem kad vrijeme provodimo prepisivanjem i prepisivanjem.... Ma baš smo tužni.
Odgovori s citatom
mislim da to ne bu išlo bez da ga motivirate nekim vanjskim stvarima; bilo pričama, alegorijama, prispodobama (ja taj oblik odgoja koristim i super je), bilo određenim tipovima nagrada (više kao priznanje, roditeljska pažnja, zdravica na kraju dana za večerom kad je odradio svoje poslove kako spada (moje dijete jako voli kad ga častimo pjesmom lijepo ime ... Bog ga živio... i dignemo čaše... bedasto, ali on procvate... svaki put).
Mogli bismo malo na tome malo poraditi.
