Pokazuje rezultate 1 do 30 od 30

Tema: roditelji prvoskolaraca - anketa umjesto fokus grupe

  1. #1
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno roditelji prvoskolaraca - anketa umjesto fokus grupe

    udruga Korak po korak treba desetak roditelja djece koja su sad u prvom razredu za fokus grupu, a zbog obradjivanja teme o tranzicijskim periodima u zivotu djece.

    treba im 10 roditelja cija su djeca ove godine u prvom razredu, i iza njih je iskustvo o procesu upisa i pocetka 1. razreda, da to iskustvo podijele na fokus grupi. Posebno ih zanima sto misle o proceduri tijekom upisa (pregledi, razgovori s djecom i s roditeljima, kako su to dozivjeli, kako su to dozivjela djeca, sto su zeljeli reci o svome djetetu a nije ih se pitalo, sto misle da je nepotrebno... Takodjer, kako je organiziran pocetak nastave, sto im je bilo dobro, sto bi mijenjali..

    Predlazu da ta fokus grupa bude u cetvrtak, 18.2. u 18 sati Udruz, Korak po korak.
    Ilica 73/III, no termin moze biti i drugi.

  2. #2
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    podizem

  3. #3
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    i opet podizem

  4. #4
    Matilda avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    na turneji
    Postovi
    3,232

    Početno

    Vrlo zanimljivo, imala bih štošta reći. Ali da je barem subota.

  5. #5
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    ako vas se prijavi desetak kojima pase subota mislim da ce se u koraku prilagoditi

  6. #6
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    32,982

    Početno

    I meni je ovo zanimljivo, ali nemam više prvašića (imam dečke u 2. i 3. razredu).

    Cijenim Korak, dobri su...

  7. #7
    Osoblje foruma apricot avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Lokacija
    zagreb, istočno od... svega
    Postovi
    32,414

    Početno

    vjerojatno možemo

  8. #8
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,683

    Početno

    Možda bih i ja mogla. Ali kod nas nije sve idealno... Trebaju nekog bez problema?

  9. #9
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    trebaju roditelje prvoskolaraca koji zele sudjelovati u fokus grupi, jedini uvjet

  10. #10
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Imam tečaj u tom terminu.

  11. #11
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    podizem, ko bi mogao i koji termin vam pase

  12. #12
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    nece biti fokus grupe, ali vas molim da mi odgovorite na ova pitanja
    mozete ovdje, a mozete poslati i na rodin mail


    Rado bi čuli iskustva i mišljenje roditelja oko polaska djece u školu, osobito oko sljedećih pitanja:
    1. Koja je razlika između pristupa djetetu u vrtiću i školi?
    2. Procedura upisa u 1. razred?
    3. Je li vaše dijete imalo problema prilagodbe kod polaska u prvi razred? Kakve i kako ste ih riješili?
    4. Kojih 5 stvari dijete treba znati/imati razvijeno kako bi bez teškoća krenulo u 1. razred?

  13. #13

    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    1,710

    Početno

    Citiraj ivarica prvotno napisa Vidi poruku
    1. Koja je razlika između pristupa djetetu u vrtiću i školi?
    2. Procedura upisa u 1. razred?
    3. Je li vaše dijete imalo problema prilagodbe kod polaska u prvi razred? Kakve i kako ste ih riješili?
    4. Kojih 5 stvari dijete treba znati/imati razvijeno kako bi bez teškoća krenulo u 1. razred?
    1. Ralika je što se u školi očekuje od djeteta da je usvojio neke osnovne navike oko brige za sebe(korištenje wc-a,pranje ruku, uzimanje hrane,preoblačenje, preobuvanje....) i da mu pri tome netreba pomoć, mada nemamo loših iskustava ,
    učiteljice su bile od velike pomoći djeci prvih dana.
    2.Procedura oko upisa je bila sasvim ok. Ako se na vrijeme i dobro informiraš i na pravom mjestu, "procedura" niti ne postoji, dođeš i upišeš dijete i to je to.
    Važno je unaprijed pripremiti svu traženu dokumentaciju, pripremiti dijete za ono što ga očekuje i pripremiti naravno sebe samoga, jer polazak djeteta u školu je i za nas same velika promjena (bar je za mene bila).
    3.Nismo na sreću imali nekih većih problema. A one neke sitne rješavali smo u hodu, naravno uz pomoć učiteljice, ravnatelja i stručnog osoblja škole, koji su nam s voljom i ozbiljnošću pomogli.
    4.Prvo i osnovno je da je naviklo na razdvajanje od roditelja (jer vjerujte da ima djeca koja to još nisu), spremnost da se uklopi u grupu nepoznate djece, samopouzdanje koje će mu omogučiti da se bez srama izbori za sebe,naviku da se (bar donekle) zna brinuti o svojim stvarima i naravno veliku potporu roditelja koji će razumjeti sve njegove strahove i biti mu oslonac kad mu bude potrebno.

  14. #14
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    hvala rinama
    mozete i druge(i)

  15. #15
    susret avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2009
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    223

    Početno

    Citiraj ivarica prvotno napisa Vidi poruku
    nece biti fokus grupe, ali vas molim da mi odgovorite na ova pitanja
    mozete ovdje, a mozete poslati i na rodin mail


    Rado bi čuli iskustva i mišljenje roditelja oko polaska djece u školu, osobito oko sljedećih pitanja:
    1. Koja je razlika između pristupa djetetu u vrtiću i školi?
    2. Procedura upisa u 1. razred?
    3. Je li vaše dijete imalo problema prilagodbe kod polaska u prvi razred? Kakve i kako ste ih riješili?
    4. Kojih 5 stvari dijete treba znati/imati razvijeno kako bi bez teškoća krenulo u 1. razred?
    1. Velika. U vrtiću više individualiziran pristup, prilagođen svakom pojedinom djetetu, puno kreativnija metodologija rada. Mojem klincu je škola dosadna.
    2. Po mom mišljenju formalnost.
    3. Ne. Osim što ga je šokiralo ponašanje nekih drugih klinaca koji su se međusobno fizički obračunavali.
    4. teško mi je odogovoriti na ovo pitanje... mislim da je za početak najbitnije da dijete čuje/shvati što se od njega traži, doživljava školu kao ozbiljno mjesto koje podrazumijeva neke obveze, uvažava drugu djecu i njihove potrebe, da bude donekle samostalno u mogućnosti da ispunjava školske obveze (a ne roditelj umjesto djeteta), i fizički jako da može svakodnevno tegliti pretešku torbetinu (mene boli rame kad nosim tu torbu, a kako je tek klincima).

  16. #16

    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    365

    Početno

    1. Očekuje se od djece odjednom prevelika samostalnost. Tu mislim na odlazak -dolazak kući. Također se očekuje od djece da sve znaju (higijena, vezanje cipela, da moraju odjenom na miru sjediti 45 min.) Tu moje djete nije imalo problema ali mnogi jesu. Hvala učiteljici koji je razumna pa prvih 1-2 mj. u školi učili kulturu ponašanja u školi, tek nedavno krenuli na pisana slova. U sujednoj školi odmah na učenje, učenje i samo učenje gradiva tako da su djeca bila jako negativno iznenađena sa školom.
    2.Lječnički pregled, pregled školskog psihologa /pedagoga razgovor s roditeljima i djetetom.
    3. Ne ni najmanje.
    4.1. izgraditi samopuzdanje djetetu
    2. Naučiti ga da sluša i poštuje učitelja
    3. Da potavlja ptanja ako nešto nezna (nije sramota neznati, nego pitati)
    4. Da se amo oblači, svalači i brine za svoje stvari i torbu
    5. Objasniti djetetu razliku između vrtića i škole.

  17. #17

    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    365

    Početno

    Sori na tipfelerima.
    potavlja=postavlja
    amo= samo

  18. #18
    Osoblje foruma emily avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    6,504

    Početno

    1. Koja je razlika između pristupa djetetu u vrtiću i školi?
    Škola je zahtjevnija, ne-fleksibilna, grupni pristup, individualnog rada ima vrlo malo, točno su određeni zadaci i obaveze koje djeca moraju ispunjavati (sjedenje na satu, obrada gradiva na satu, domaće zadaće…)

    2. Procedura upisa u 1. razred?
    Ok
    Mi smo se upisivali u skolu kojoj ne pripadamo po mjestu stanovanja, i zbog toga je bilo dodatnog „setanja“

    3. Je li vaše dijete imalo problema prilagodbe kod polaska u prvi razred? Kakve i kako ste ih riješili?
    Prvo dijete -à stroga uciteljica = brzo splasnut entuzijazam oko polaska u skolu
    Drugo dijete -à nije bilo nikakvih problema

    4. Kojih 5 stvari dijete treba znati/imati razvijeno kako bi bez teškoća krenulo u 1. razred?
    Motoričke vještine (da zna pravilno drzati olovku isl), predčitačke vještine, zrelost za prihvaćanje obaveza, dovoljno koncentracije za sjedenje u razredu i praćenje nastave
    Mi kod kuće nismo ništa posebno radili kao pripremu za školu (oboje djece su znali slova, po malo su pisali, crtali, citali smo im… sve ono sto bismo ili smo radili i da nije bilo vrijeme polaska u skolu), ono sto su prolazili u zadnjoj godini vrtica je bilo i vise nego dovoljno


  19. #19
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    ajmo ostale i ostali, davore, apricot, matilda, sirius

    i drugi

  20. #20
    Matilda avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    na turneji
    Postovi
    3,232

    Početno

    1. Koja je razlika između pristupa djetetu u vrtiću i školi?
    U vrtiću je bilo učenje kroz igru. Prijelaz iz vrtića u školu, u našem slučaju, nije bio postupan. Odmah se krenulo u intenzivan rad, provjere, očekujući od djece da pišu, čitaju i imaju razvijene navike učenja, mirnog sjedenja, koncentracije punih 45 minuta bez odmora. Iako se prvo polugodište ne ocjenjuje, moje mišljenje je da bi i drugo polugodište trebalo biti bez ocjena te se temeljiti na opisnim ocjenama.

    2. Procedura upisa u 1. razred?
    Procedura upisa je bila vrlo brza i bez problema. Pitanja koja su bila postavljana djetetu i rješavanje zadataka bila su u redu, usmjerena na otrkivanje djetetovih sposobnosti, mogućnosti i navika. Premalo se razgovara s roditeljem. Pitanja liječnika o količini jedenja mesa i pijenja mlijeka tjedno su mi bila malo čudna. Mogli su me općenito pitati kakva je prehrana djeteta.

    3. Je li vaše dijete imalo problema prilagodbe kod polaska u prvi razred? Kakve i kako ste ih riješili?
    Dijete koje je uvijek moglo reći svoje mišljenje, koje je imalo uvijek dovoljno slobode pokazati svoju kreativnost i maštu, odjednom se našlo neshvaćeno, prekidalo se u mišljenju, rušenje samopouzdanja posramljivanjem ocjenama, u djetetu se stvorio bunt (Neću više ništa reći, niti dizati ruku jer me se prekida, moji odgovori nisu dobri...) i nezadovoljstvo školom. Razgovorom s djetetom i učiteljicom stvorio se mali napredak, mislimo pozitivno i nadamo se da će s vremnom biti bolje.

    4. Kojih 5 stvari dijete treba znati/imati razvijeno kako bi bez teškoća krenulo u 1. razred?
    Grafomotoričke vještine, koncentraciju, prihvaćanje neuspjeha, samostalnost u higijeni, odijevanju, odlascima i dolascima u školu, odgovornost.

  21. #21
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Dakle, svjedodžbu završenog 8. razreda osnovne škole

    Nisam do sada popisao svoje viđenje jer ga ne želim obrazlagati na forumu. Ukratko: imam više zamjerki proceduri upisa (teritorijalnost) i ne smatram da dijete treba imati ikakvih znanja/vještina kod polaska u školu.

    Uz oko 10% kulturalno deprivirane djece kod nas malo je deplasirano isticati nekakva predznanja - to bi podrazumijevalo nejednakost.

  22. #22
    Osoblje foruma apricot avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Lokacija
    zagreb, istočno od... svega
    Postovi
    32,414

    Početno

    1. u vrtiću se znanje stjecalo "usput", bez organizirane i strukturirane satnice. škola ima svoja pravila. ne vidim neku posebnu razliku u pristupu odgajateljica, odnosno učiteljica djeci: podjednako se stvaraju grupe sa većim ili manjim interesom/sposobnostima za ono o čemu se govori, pa se, shodno tomu, kasnije i radi sa tim grupama.
    odgajateljice su ipak imale nešto manja očekivanja, ali vjerujem da to više ima veze sa uzrastom djece, nego s institucijom.

    2. zbog teritorijalnog nepripadanja željenoj školi, upis je bio prilično kompliciran (promjena prebivališta i sve što to za sobom nosi).
    informiranje i oglašavanje procedura pri upisu je prilično netransparentno, pa smo povremeno bili izgubljeni zbog redoslijeda obavljanja.
    liječnički pregled potpuno beskoristan u odnosu na razgovor sa školskom pedagogicom.

    3. dijete nije imalo apsolutno nikakvih problema sa prilagodbom.
    niti sa adaptacijom na učiteljice, djecu, objekt, niti sa disciplinom, prihvaćanjem novoga gradiva, školskim rasporedom, ranim ustajanjem...

    4. razvijenu grafomotoriku, higijenske navike, odgovornost prema obavezama, samostalnost u smislu brige o sebi i svojim stvarima, socijaliziranost.

  23. #23
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    Citiraj Davor prvotno napisa Vidi poruku

    Nisam do sada popisao svoje viđenje jer ga ne želim obrazlagati na forumu.
    mozes odgovore poslati na mail

  24. #24
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Budem.

  25. #25
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    PODIZEM
    IMA LI JOS RODITELJA PRVOSKOLARACA?
    sori na velikim slovima, nije namjerno

    treba jos 5-6 odgovora

  26. #26

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    1,715

    Početno

    1. Koja je razlika između pristupa djetetu u vrtiću i školi?
    U vrtiću je imao divne tete, puno su učili i naučili, ali sve je to bilo neobavezno, igrajući se, išli su na izlete, u kazalište, na skijanje, u Grad mladih učiti o prirodi, sve kroz zabavu i veselje. S tetama je bila komunikacija divna, tako da i sada voli otići u vrtić i poigrati se s prijateljima i vidjeti svoje tete. U školi su učiteljice isto odlične, ali je potpuno drugačije koncipirano to učenje, mora se ujutro odraditi 3,4 ili 5 sati sjedeći, slušajući, pišući...Najveći problem je bio u početku što je previše govorio, naravno jer je u vrtiću uvijek mogao pitati tete o svemu, u školi je to drugačije. S obzirom da je on u produženom boravku, onda ide ručak, igranje vani i kasnije zadaća.
    2. Procedura upisa u 1. razred?
    Procedura je bila bez problema, brzo smo obavili sve što je trebalo. Malo su mi zastarjela pitanja o količini mlijeka i mesa koju dijete pojede, isto tako nisam imala priliku ja puno razgovarati s liječnicom, a i s defektologom u školi koji je obavljao upis. Mogli smo u školi izraziti želju koju učiteljicu bi voljeli, isto tako i prijatelje iz vrtića, udovoljili su nam za učiteljicu, što mi je vrlo pozitivno iskustvo.
    3. Je li vaše dijete imalo problema prilagodbe kod polaska u prvi razred? Kakve i kako ste ih riješili?
    Dijete je bilo oduševljeno školom, ide s nekoliko prijatelja iz vrtića što mu je svakako tu prilagodbu olakšalo. On je čitao od 4,5 godine, pa je bio mali problem što je u početku odudarao po znanju i znalo mu je biti malo dosadno. S
    4. Kojih 5 stvari dijete treba znati/imati razvijeno kako bi bez teškoća krenulo u 1. razred?
    Grafomotoričke vještine, koncentraciju, prihvaćanje neuspjeha, samostalnost u higijeni, odijevanju, odlascima i dolascima u školu, odgovornost.

  27. #27

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    1,715

    Početno

    Zanemarite ovu prvu poruku jer mi je otišla prije nego sam htjela, kliknula sam nešto i otišao je odgovor, a imala sam kopirane Matildine odgovore, pa je predzadnji nedovršen, a zadnji Matildin.
    Ovo su moji pravi odgovori.

    1. Koja je razlika između pristupa djetetu u vrtiću i školi?
    U vrtiću je imao divne tete, puno su učili i naučili, ali sve je to bilo neobavezno, igrajući se, išli su na izlete, u kazalište, na skijanje, u Grad mladih učiti o prirodi, sve kroz zabavu i veselje. S tetama je bila komunikacija divna, tako da i sada voli otići u vrtić i poigrati se s prijateljima i vidjeti svoje tete. U školi su učiteljice isto odlične, ali je potpuno drugačije koncipirano to učenje, mora se ujutro odraditi 3,4 ili 5 sati sjedeći, slušajući, pišući...Najveći problem je bio u početku što je previše govorio, naravno jer je u vrtiću uvijek mogao pitati tete o svemu, u školi je to drugačije. S obzirom da je on u produženom boravku, onda ide ručak, igranje vani i kasnije zadaća.
    2. Procedura upisa u 1. razred?
    Procedura je bila bez problema, brzo smo obavili sve što je trebalo. Malo su mi zastarjela pitanja o količini mlijeka i mesa koju dijete pojede, isto tako nisam imala priliku ja puno razgovarati s liječnicom, a i s defektologom u školi koji je obavljao upis. Mogli smo u školi izraziti želju koju učiteljicu bi voljeli, isto tako i prijatelje iz vrtića, udovoljili su nam za učiteljicu, što mi je vrlo pozitivno iskustvo.
    3. Je li vaše dijete imalo problema prilagodbe kod polaska u prvi razred? Kakve i kako ste ih riješili?
    Dijete je bilo oduševljeno školom, ide s nekoliko prijatelja iz vrtića što mu je svakako tu prilagodbu olakšalo. On je čitao od 4,5 godine, pa je bio mali problem što je u početku odudarao po znanju i znalo mu je biti malo dosadno. S vremenom se to riješilo. Isto tako znao je pričati stalno, kad treba i kad ne treba, na to smo mu ukazali i prihvatio je da se u školi to baš i ne radi.
    4. Kojih 5 stvari dijete treba znati/imati razvijeno kako bi bez teškoća krenulo u 1. razred?
    Grafomotoričke vještine, odgovornost, razvijene higijenske navike, sposobnost da ide i dolazi iz škole sam, samostalno oblačenje.

  28. #28
    sladjanaf avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Postovi
    1,950

    Početno

    Citiraj ivarica prvotno napisa Vidi poruku
    nece biti fokus grupe, ali vas molim da mi odgovorite na ova pitanja
    mozete ovdje, a mozete poslati i na rodin mail


    Rado bi čuli iskustva i mišljenje roditelja oko polaska djece u školu, osobito oko sljedećih pitanja:
    1. Koja je razlika između pristupa djetetu u vrtiću i školi?
    2. Procedura upisa u 1. razred?
    3. Je li vaše dijete imalo problema prilagodbe kod polaska u prvi razred? Kakve i kako ste ih riješili?
    4. Kojih 5 stvari dijete treba znati/imati razvijeno kako bi bez teškoća krenulo u 1. razred?
    1. Pristup u vrtiću je fleksibilan, u školi nije. U vrtiću se može izabrati vrijeme kada će se nešto napraviti, u školi ne može. Škola ima strukturiranu satnicu. U školi se obveze MORAJU izvršiti, u vrtiću nisam dobila dojam da se bilo što mora. U vrtiću se rade stvari za koje sam od nekoliko učitelja čula da se ne rade dobro, poput učenja čitanja slovkanjem, što je potpuno pogrešan pristup čitanju.

    2. Procedura upisa u prvi razred je, osobno, bez zamjerki.

    3. Jeste, straha od nove sredine prva 2 tjedna. Nakon što je prošao prvotni strah, došlo je do problema u odnosu prema školskim kolegama u vidu agresivnih ispada u boravku, premda takve faze nismo imali nikada prije. Riješilo se razgovorom s nama roditeljima kao i s učiteljicom u boravku.

    4. Poznavanje brojeva, slova, analiza i sinteza riječi, grafomotoričke vještine, higijenske navike, koncentracija do 15 minuta.

  29. #29

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    4,340

    Početno

    1.Koja je razlika između pristupa djetetu u vrtiću i školi?
    U vrtiću se učenje obavlja kroz igru, pokret. U školi nema biranja da li hoćeš nešto ili nećeš. A na kraju se sve to i ocjenjuje.
    2. Procedura upisa u 1. razred?
    Kod nas je bila brza i jednostavna.
    3. Je li vaše dijete imalo problema prilagodbe kod polaska u prvi razred? Kakve i kako ste ih riješili?
    Gledajući dijete rekla bi ne. Od prvog dana je bila oduševljena školom.
    No prvo polugodište zbog bolesti učiteljice imali su dva mjeseca svakodnevne izmjene učiteljica. Tako da sam tek u drugom polugodištu bila upozorena da previše priča. Učiteljica je prvo to svojim metodama pokušala riješiti (upozorenja, hodnik). Mi smo obaviješteni tek naknadno. Razgovorima s djetetom o tom problemu pričanje je smanjeno.
    4. Kojih 5 stvari dijete treba znati/imati razvijeno kako bi bez teškoća krenulo u 1. razred?
    Grafomotoričke vještine, koncentraciju, samostalnost u obavljanju zadataka, higijenske navike, socijalne vještine.

  30. #30

    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    1,049

    Početno

    1) U našem slučaju gdje je vrtić bio pretrpan, a razred mali, mnogo individualniji pristup djeci u školi nego vrtiću. Nema vrtićkog stava: "trebao bi se sam braniti" i "sve je dobro ako je miran". Velika promjena na bolje su informacije svaki tjedan, dok ih u vrtiću uopće(!) nije bilo, ni jednom, samo dva roditeljska sastanka u godini

    2) Procedura malo nejasna. Ekipa školske medicine u više navrata je bila na terenu kad smo je tražili radi dogovora za termin, a to nisu najavljivali ranije na vratima. Rečeno nam je da se obratimo željenoj školi otprilike u lipnju, a dobili smo poziv/dopis iz seoske područne škole, koji je pri tome imao krivi datum! zakazanih upisa, pa je mm s malim jurio u susjedno selo u tamošnju područnu školu u kojoj su tog dana bili upisi. Sve naravno radnim danom u podne, da se slučajno ne može obaviti bez dana godišnjeg.
    Glavni nam je cilj bio da mali upadne u boravak, ali smo tek na početku školske godine saznali da dežurstvo počinje u 7h ujutro, dok smo mi malog morali ostavljati prije 7 zbog mog radnog vremena, i tako smo ga preselili tri tjedna nakon početka nastave u drugu školu/grad, vrlo brzo i glatko.

    3) Problemi prilagodbe - problema ima, rješavamo ih u hodu. Tvrdoglav je i kad neće neće, bilo je i plakanja i bacanja po podu (a mi ostali zblanuti, nismo znali da je za to sposoban). Učiteljice i mi stalno prilagođavamo pristup. Mali je pun ideja zašto ne bi radio jer je "poseban" što mi ne podržavamo bezrezervno, tj. poseban si koliko i svatko od nas , i ako neki posao ne možeš obaviti barem se moraš truditi.

    4) Ah, samo pretpostavljam, jer neke moj nema pa si mislim da bi bilo bolje da ima:
    - svijest o tome da je zadatak zadatak
    - poštivanje autoriteta i zabrana u nekoj mjeri
    - sposobnost vođenja brige o svojim stvarima
    - sposobnost primanja i prenošenja informacija
    - razlikovanje bitnog od nebitnog i reda važnosti (bilo je: xy mi je posudila gumicu i kad ju je tražila nisam joj vratio, jer je meni trebala da završim zadatak, a da nisam završio zadatak učiteljica bi se ljutila)

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •