X
Kod nas se traži da roditelji pregledaju bilježnice i potpišu na zadnju stranicu da su ih pregledali. To mi napravimo odmah u petak, subota jutro je rezervirana za eventualne "rupe" iz boravka (kod mlađeg, kod starijeg nema ništa, on ima odlične učiteljice i jutarnju i popodnevnu, što kod mlađega nije slučaj).
Mi samoinicijativno s djecom vježbamo npr. zbrajanje i oduzimanje (to smo prije radili), sada tablicu množenja, sa starijim pisano množenje... Zadam mu u subotu 5 zadataka - to otme 15 minuta. Ako ide - stvar je gotova. Ako ne ide, onda provjerim da li razumije, pa zadam još pet. Mlađi je "nepismen" u smislu da mu teško ide pravopis, pa on dobije sličnu provjeru u vidu 2-3 rečenice iz gradiva koje su radili. Ako zna - ok, ako ne zna, onda tražimo rupe u razumijevanju. Priroda i njemački rješavaju se za računalom (dobili smo cd uz udžbenike, taman dovoljno da se u 5 min ponovi gradivo). Ponekad od svoje volje rade mentalne mape.
Za sada bi mogli i bez toga, ali uspostavili smo naviku da se tako radi i vjerujem da neće biti nikakav problem malo pomalo pomicati potrebno vrijeme učenja.
Iduće godine moj stariji izlazi iz boravka, ali navika pisanja zadaće čim dođe kući odavno je uspostavljena, tako da ne očekujem probleme.