Pokazuje rezultate 1 do 35 od 35

Tema: DM - povrat proizvoda

  1. #1
    TeddyBearz avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZGB
    Postovi
    4,620

    Početno DM - povrat proizvoda

    Jeste znali da se stvari kupljene u DM-u mogu vratiti ako ste nezadovoljni?

    Zamjena robe ili povrat novaca
    Jamčimo Vam povrat proizvoda s kojima niste zadovoljni, uz predočenje računa.
    http://www.dm-drogeriemarkt.hr/clanak/14

    Ja sam jučer saznala za to. Kupila sam prošlu subotu dvije kremice za oko očiju Alverde (cijena presmiješna, 23 i 24 kn ), jedna mi je super, druga mi ne odgovara, jednom sam je samo isprobala. Ali pošto sam tek jučer saznala za to, račun je već odavno završio u smeću.

    Ali znam da sam čula da nekad hoće zamijeniti i bez računa i otišla ja probati. Rekla sam blagajnici da mi krema ne odgovara i da bi je zamijenila za tu drugu koja mi je dobra. Pita me imam li račun, ja velim da nemam. Nije se žena baš činila sretna, ali napravila mi je zamjenu bez problema. Bravo za DM!

    (S obzirom na to da se radilo o Alverde kozmetici, znaju da je nisam nigdje drugdje mogla kupiti.)

    A pošto sam trenutno baš u fazi eksperimentiranja sa jeftinom DM kozmetikom danas sam kupila hrpu stvari od kojih mi neke uopće ne pašu (isto Alverde krema za lice koja se uopće ne upije, nego ostaje kao masni sloj na licu ), pa ih sljedeći tjedan namjeravam vratiti (srećom u drugi DM, lol), ali ovaj put ipak sa računom.

    Stvarno lijepo od DM-a , pogotovo zato što se radi o kozmetici koju najčešće ne možeš isprobati prije kupnje, a jednom kad je kupiš i otvoriš, nitko drugi ti je neće više primiti.

  2. #2
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Nadam se da tu kozmetiku ne prodaju nekom drugom

    za svaki slučaj, ipak napiši u koji ćeš DM vratiti

  3. #3
    TeddyBearz avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZGB
    Postovi
    4,620

    Početno



    Sigurna sam da je ne prodaju drugima, pa vidi se da je otvarana (valjda ). A teta kojoj sam je dala ju je frknula na pod, pa čisto sumnjam da ju je vratila na policu.


    A taj drugi DM je u Ilici.

  4. #4
    Osoblje foruma krumpiric avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,835

    Početno

    sorry, ali meni to uopće nije primjereno. Koristi testere il nešto tako. Al da kupiš proizvod, otvoriš, koristiš, vraćaš... ?!

  5. #5
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Pa što, ako je DM-u to u redu zašto tebi nije? Sigurno ih ne prodaju dalje, ja se zezam.

    Ta kozmetika je tako jeftina da im se valjda više isplati tako nego da naprave testere.

  6. #6
    mašnica avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Postovi
    4,354

    Početno

    Ja sam prošle godine kupila pincetu i ništa nije čupala i uz račun sam ju zamijenila za nešto drugo, zapravo nisam ni znala da će mi dati zamjenu pa sam se iznenadila.

  7. #7

    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Lokacija
    Lovely place called home
    Postovi
    398

    Početno

    Ovo je vrlo korektno od njih - no vjerujem da im je to rijedak slučaj, pa toleriraju.

    Da krenu tako ljudi masivno vraćati - vrlo bi brzo oni reagirali s drugačijim stavom npr. "Odi se žali vodovodu", "Još bi da Vam i ručak skuhamo", "Da ne bi još i Vaša tetka tako vratila", "Popapala maca"....

    s kremicama uvijek neka bedastoća, meni je to najteže za odabrat. Jedino mi pašu od Jadran Galenskog Laboratorija - ona hranjiva, vitaminska i hidratantna te Niveine dnevna i noćna Sensitive.

    Na sve ostalo mi se koža zacrveni i poblesavi, tak da ni ne isprobavam.

    Al ako si trendsetterica kužim da ti nije lako... Svake sezone nova kremica, kak je Modni Mačak preporučio... Zeka peka :D

  8. #8
    TeddyBearz avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZGB
    Postovi
    4,620

    Početno

    Citiraj krumpiric prvotno napisa Vidi poruku
    sorry, ali meni to uopće nije primjereno. Koristi testere il nešto tako. Al da kupiš proizvod, otvoriš, koristiš, vraćaš... ?!


    Testera nema. A kao što sam gore linkala, sami oglašavaju povrat, što u svemu tome nije primjereno?

  9. #9
    TeddyBearz avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZGB
    Postovi
    4,620

    Početno

    Sad vidim da je takvo pravilo za povrat robe skroz normalno vani, npr. u Sephori:

    If you are not completely satisfied with your purchases, simply return the merchandise with your receipt to any Sephora location. We will be glad to credit you in the same form of payment with which your purchase was made.
    CVS:

    The CVS/pharmacy beauty guarantee - 100% satisfaction.

    Be 100% happy, or receive 100% money back on any beauty product. If you are dissatisfied for any reason, you can return the beauty product (opened or unopened) along with your receipt or invoice to any CVS/pharmacy store. We will refund the full purchase price—no questions asked!
    Tako da i dalje ne vidim ništa "neprimjereno" u tome da i DM nudi istu stvar i da je ja prihvatim.

  10. #10
    SpOOklica avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Lokacija
    Šibenik
    Postovi
    326

    Početno

    Istina je da se u DM prihvaćaju proizvodi natrag, preferira se s računom, ali ako ga nema, isto će se primiti. Ono što je meni ovdje sporno je način tvog razmišljanja, idem sad sve probat na DM-ov račun... SItuacija na koju se misli kod tog prihvaćanja povrata je da postoji neki nedostatak sa robom koju si kupila i počela koristiti, a ako ne postoji nedostatak, da roba nije otvarana. Recimo otvorila si kremu i vidila nešto neprihvatljivo u njoj, ili joj se boja promijenila, ili je bila oštećena ili se možda pokvarila. To što ju je prodavačica bacila na pod (pretpostavljam da ju je ubacila iza blagajne, u DM se teško može desiti da će prodavač nešto baciti na pod, uključujući i smeće) ne znači da ona neće završiti na polici, pogotovo ko se radi o alverde kremi za oči, koja je u tubici i nema zaštitnu foliju, pa prodavačica ne može provjeriti je li otvarana. To što ju je bacila dolje (možda u kutiju, gdje baca sve što je vraćeno) često samo znači da nema vremena odnijeti to odmah na policu.
    Što se tiče krema, zapravo je malo krema koje potpuno pašu bilo kome od nas. Od asortimana od 50 krema, od kojih svaka ima drugačiju funkciju, svatko treba naći nešto za sebe, nešto što mu paše. A dok ne nađe, plaćati to iz svog džepa.

  11. #11
    TeddyBearz avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZGB
    Postovi
    4,620

    Početno

    Ono što je meni ovdje sporno je način tvog razmišljanja, idem sad sve probat na DM-ov račun...
    Niti sam rekla da ću sve probati (ne znam zašto bih to radila) niti da to kanim napraviti na DM-ov račun, tako da mi je ta tvoja izjava pomalo bezobrazna.

    Ako mi se krema uopće ne upije, nego je moram doslovno oprati sa lica, to po tebi nije nedostatak proizvoda? Stvarno zanimljivo.

  12. #12
    manal avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Vukovar
    Postovi
    1,683

    Početno

    baš dobra informacija, taman sam kupila pogrešnu veličinu dude u dm-u. a jednom sam uzela fleckensalz koji u stvari uopće ne namjeravamo koristiti jer bi nam mogao sprati boje s robe, ali taj račun više nemam ni slučajno.

  13. #13
    Osoblje foruma Kaae avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    badgerella.com
    Postovi
    10,890

    Početno

    U Americi je takav povrat robe uobicajen u bilo kakvom ducanu. Najcesce traze racun, ali cesto cak ni to nije potrebno.

    Neka roba (kompjuteri, garderoba vracena s etiketama, itd.) se vraca u prodaju, ali puno nizih cijena, a stvari tipa kozmetike i hrane, pretpostavljam, idu u smece. Svakako jos nisam nasla otvorenu kremu ili sendvic bez pola kruha na policama.

  14. #14
    Osoblje foruma krumpiric avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,835

    Početno

    mislila sam isto što i spooklica.

  15. #15
    TeddyBearz avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZGB
    Postovi
    4,620

    Početno

    Kako god, imate pravo na svoje mišljenje, stvarno me nije briga. Sama formulacija "Jamčimo Vam povrat proizvoda s kojima niste zadovoljni" pretpostavlja da je proizvod isproban, jer kako bi inače netko znao da nije zadovoljan? Testera nema, znači drugačije ih se ni ne može probati.

    Držim se njihovih pravila, a to što vi smatrate da to nije u redu stvarno nije moja stvar, ne treba mi vaše odobrenje.



  16. #16
    gorka avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    VG
    Postovi
    245

    Početno

    svaki sm ima onu policu sa snizenim cijenama i ostecenim/otvoreni proizvodima. vjerojatno tamo zavrse svi vraceni proizvodi

  17. #17
    gorka avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    VG
    Postovi
    245

    Početno

    mislila sam dm, a slucajno otislo sm

  18. #18
    ana.m avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Zagreb,wild west
    Postovi
    9,219

    Početno

    A da li to vrijedi za apsolutno sve proizvode kupljene u dm-u ili samo one njihove robne marke?
    Mislim, ako kupim neku skupu kremu i skužim da mi ne valja, više će mi značiti da mi za nju vrate novce ili daju nešto drugo nego za onu za koju sam dala 15kn.

    Inače, slažem se s TB.
    Lijepo piše ako niste zadovoljni, ne ako je roba pokvarena. Pokvareno bi svi morali zamjeniti i još biti sretni da im ne pošalješ sanitarnu!
    Posljednje uređivanje od ana.m : 08.03.2010. at 19:06

  19. #19
    TeddyBearz avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZGB
    Postovi
    4,620

    Početno

    Ana.m, mislim da vrijedi za sve proizvode, ne samo za njihovu marku. Jer na računu vide da je kod njih kupljeno.

  20. #20
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,288

    Početno

    evo ja sam baš danas bila i htjela sam vratiti jenu kremu koju sam zabunom kupila krivu.
    Ali sam ju koristila reko da probam ali mifakat ne paše a njihov je proizvod Balea.
    E da i danas sam bila tamo i htjela sam zamjeniti ali prodavačica je pitala jel imam kutiju i račun, ali ja to naravno nemama.
    Pa je otišla pitati nekoga negdje i vratila se i rekla da nemrem zamjeniti.
    Kaj jel ima neki DM koji bi napravio zamjenu

  21. #21
    Tanči avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    7,898

    Početno

    Ja sam prije dosta godina dok mi je još kći bila mala kupila u DM-u onaj pješćani satić koji se koristi dok dijete pere zube.Donijela sam ga doma i malecka je otišla u kupaonu prati zubiće odmah s njim.Međuti,pao joj je na pod i razbio se.Malecka je briznula u neutješni plač i ja sam se brže-bolje obukla i sjurila opet do DM-a da kupim drugi,ali prodavačica me se sjećala i pitala me zašto kupujem drugi sat.Nakon što sam joj ispričala što se desilo dala mi je taj drugi bez plaćanja,bez računa i bez povrata razbitog sata.I sve to uz smješak i komentar da dijete mora biti zadovoljno i da je takva politika firme.Meni je bilo pomalo neugodno,jer sam smatrala da je moja krivica što nisam pazila i što je satić maloj pao,ali prodavačica mi je objasnila da se nemam šta loše osjećati i da je to kod njih jednostavno takva praksa.Nikad poslije nisam imala sličan slučaj,niti potrebu išta vraćati,ali očito i dalje im je politika firme ista i tako bi,zapravo trebalo svuda biti.Zadovoljstvo kupca prije svega.

  22. #22
    SpOOklica avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Lokacija
    Šibenik
    Postovi
    326

    Početno

    Citiraj TeddyBearz prvotno napisa Vidi poruku
    Jeste znali da se stvari kupljene u DM-u mogu vratiti ako ste nezadovoljni?

    http://www.dm-drogeriemarkt.hr/clanak/14


    A pošto sam trenutno baš u fazi eksperimentiranja sa jeftinom DM kozmetikom danas sam kupila hrpu stvari od kojih mi neke uopće ne pašu (isto Alverde krema za lice koja se uopće ne upije, nego ostaje kao masni sloj na licu ), pa ih sljedeći tjedan namjeravam vratiti (srećom u drugi DM, lol), ali ovaj put ipak sa računom.

    Stvarno lijepo od DM-a , pogotovo zato što se radi o kozmetici koju najčešće ne možeš isprobati prije kupnje, a jednom kad je kupiš i otvoriš, nitko drugi ti je neće više primiti.
    Mislim da moj komentar, koji se odnosio na ovo gore quotano, uopće nije bio bezobrazan. Dakle ideš eksperimentirati, sa NAMJEROM da vratiš sve što ti ne paše. Dakle, NA RAČUN DM-a.

  23. #23

    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,557

    Početno

    Citiraj SpOOklica prvotno napisa Vidi poruku
    Mislim da moj komentar, koji se odnosio na ovo gore quotano, uopće nije bio bezobrazan. Dakle ideš eksperimentirati, sa NAMJEROM da vratiš sve što ti ne paše. Dakle, NA RAČUN DM-a.
    X

    Ukoliko postoji opravdan razlog vraćanja kupljenog prozivoda, koji nije kupljen samo u svrhu isprobavanja i vraćanja, OK. Ali di bi došli da svi idemo sve isprobavati samo isprobavanja radi i vraćati?

  24. #24

    Datum pristupanja
    Jul 2007
    Lokacija
    koprivnica
    Postovi
    1,264

    Početno

    meni je to isto ok...nije da upotrebljavam ali ok je imati mogucnost povrata...a u dm-u se fakat moze vratiti sve...cak i pelene ako skuzis da ti ne pasu...i kasice...ma sve....

    ali meni je tamo jos bolje sto kad si u trgovini i nesto razbijes ne traze da platis...ja sam kasicu razbila na blaghajni i zena veli odite po drugu...velim ne treba, naplatite ovu, a ona skroz ljubazno da nije nikome pa nece ni meni i nek si uzmem drugu

  25. #25
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,288

    Početno

    Citiraj Angelina_2 prvotno napisa Vidi poruku
    meni je to isto ok...nije da upotrebljavam ali ok je imati mogucnost povrata...a u dm-u se fakat moze vratiti sve...cak i pelene ako skuzis da ti ne pasu...i kasice...ma sve....

    ali meni je tamo jos bolje sto kad si u trgovini i nesto razbijes ne traze da platis...ja sam kasicu razbila na blaghajni i zena veli odite po drugu...velim ne treba, naplatite ovu, a ona skroz ljubazno da nije nikome pa nece ni meni i nek si uzmem drugu
    u kojem to dm meni nije htjela čprimiti kremu iako je njihova marka tj. balea i stvarno sam ju svega par puta namazala.
    tražila je račun i kutiju a naravno ja sam to bacila.

  26. #26

    Datum pristupanja
    Jul 2007
    Lokacija
    koprivnica
    Postovi
    1,264

    Početno

    trebalo bi u svakom....ti si naletila na neku kojoj ocito tamo nije mjesto...

  27. #27
    TeddyBearz avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZGB
    Postovi
    4,620

    Početno

    Citiraj SpOOklica prvotno napisa Vidi poruku
    Mislim da moj komentar, koji se odnosio na ovo gore quotano, uopće nije bio bezobrazan. Dakle ideš eksperimentirati, sa NAMJEROM da vratiš sve što ti ne paše. Dakle, NA RAČUN DM-a.
    Ne, nego na svoj račun. Naime, sve sam ja platila iz svog džepa.

    No svejedno, nemam se namjeru više prepucavati s tobom. DM-u svaka čast, a ti ako radiš u njemu, što bi se iz tvojih postova dalo zaključiti, drago mi je da ti u lokaciji ne piše Zagreb.

  28. #28
    SpOOklica avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Lokacija
    Šibenik
    Postovi
    326

    Početno

    Nemoj se zamarati razmišljanjem o tome gdje ja radim, da li uopće radim, svatko od nas je barem jednom ušao u DM, većina znatno više puta, dosta nas poznaje nekoga tko radi u DM-u, i svi dobro znamo da je u DM-u poslovnost na nešto višoj razini nego u drugim trgovinama u koje najčešće zalazimo. Iznimke kao što je prodavačica na koju je nabasala domy su rijetke i nisu vrijedne spomena. Zato ćeš u DM-u uvijek moći vratiti i one artikle s kojima "nisi zadovoljna", bez obzira što većina nas na to ne bi pomislila ni u snovima, i taj povrat će se primiti sa zahvalom i smiješkom

  29. #29
    rayna avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Lokacija
    U svom :)
    Postovi
    1,103

    Početno

    Citiraj annie84 prvotno napisa Vidi poruku
    X

    Ukoliko postoji opravdan razlog vraćanja kupljenog prozivoda, koji nije kupljen samo u svrhu isprobavanja i vraćanja, OK. Ali di bi došli da svi idemo sve isprobavati samo isprobavanja radi i vraćati?
    x

    domy, ti kažeš da si zabunom kupila krivu kremu i da si ju par puta mazala, pa valjda si odmah skužila da ti ne odgovara, još kad si imala račun ili barem kutiju,ako nisi uzela račun u dučanu??!!

    i ne kužim, sad bi nakon nekoliko dana(?) htjela što? da ti vrate novac?
    .
    ne slažem se da je ta prodavačica 'iznimka nevrijedna spomena', pa piše da je išla nekog pitati dali smije uzeti dotični proizvod i odgovor je bio ne.

    mislim, ajmo sad svi tražiti taj dm koji vraća novce nakon pola kutije potrošene
    kreme

  30. #30
    Tanči avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    7,898

    Početno

    ma ovdje se totalno miješaju pojmovi....

    Jedno je vratiti krivo kupljen proizvod,drugo je vratiti proizvod koji ti iz bilo kojeg razloga ne odgovara,a treće je raditi pokuse bilo koje vrste.

    Ja sam davno primjetila da naši ljudi nemaju naviku vraćanja proizvoda,odnosno reklamiranja jer ih je najčešće sram.Sad se ja pitam:čega?

    Svi smo mi teškom mukom zaradili svoje novce i kao što to ja cijenim,isto to očekujem i od trgovina koje od mene i meni sličnih žive.

    Evo danas mi dođe muž iz Konzuma sa smotuljkom blitve,trule blitve.Nemojte me pitati kuda je on gledao,jer je on muško,ali ja nisam i velim mu da je blitva za baciti,a on meni da nek ju bacim.Platio je to 10kn,a ja novce ne bacam.Lijepo sam otišla u Konzum i vratila tu blitvu i dobila bez ikakvih problema novce nazad,a moj muž to ne bi nikad tako napravio.

    E sad,što napraviti sa kremom za koju skužiš nakon par dana da ne odgovara?Ja je ne bi vratila,već bi ju ili proslijedila mami,šogorici,frendici ili bi s njom mazala stopala.Međutim ja nemam takvih problema,jer sam odgovarajuću kremu,srećom našla i to ne u DM-u i to koristim i nemam namjeru mijenjati.

    Što se tiče DM-a i njihovog osoblja,tu bi se dalo pisati svašta.Doživjela i jesam svašta i čak se jednom i žalila na izuzetno bezobraznu prodavačicu,ali bezuspješno.Naime,nitko nije reagirao na moju žalbu,a ta prodavačica i dalje na isti način radi.Imate po drugim forumima jako puno sličnih iskustava drugih ljudi.Uprava DM-a ne reagira na žalbe,uopće.Tako da baš nisam sigurna koliko im je zaista stalo do kupaca.Dok recimo kod Kozma nije takav slučaj.Tamo sam imala situaciju da nisam uz kupljeni proizvod dobila poklon koji je bio oglašen u njihovom letku i na moju žalbu su zaista promptno i super odreagirali i ispričali se i zvali me telefonom da dođem po taj poklon.Tako da zaista ne vidim razlog zbog čeka bi se DM toliko hvalio,dućan ko i svaki drugi,pa možda i za nijansu lošiji.

  31. #31
    TeddyBearz avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZGB
    Postovi
    4,620

    Početno

    Citiraj Tanči prvotno napisa Vidi poruku
    ili bi s njom mazala stopala
    To se na kraju i desilo.

    Alverde krema za lice sa avokadom - kupujte samo ako volite da vam se krema ne upije nego ostane kao masni sloj na licu. Mislim, očito ovdje ima onih koji to vole, pošto to ne smatraju nedostatkom proizvoda.

  32. #32
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,288

    Početno

    Citiraj Rayna prvotno napisa Vidi poruku
    x

    mislim, ajmo sad svi tražiti taj dm koji vraća novce nakon pola kutije potrošene
    kreme
    E pa dobro da nisi rekla da sam ju svu potrošila i htjela uvaliti praznu kutiju, a pojima nemaš kak i zakaj bilo.

    I nisam išla vratiti i vjerojatno mi to nikad ne bi da nisam vidjela ovaj topik gdje se pisalo da vračaju ili mjenjaju proizvode ako ne odgovaraju.
    uf uf kak sam uf

  33. #33
    Osoblje foruma BusyBee avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    7,214

    Početno

    Alverde krema za lice sa avokadom - kupujte samo ako volite da vam se krema ne upije nego ostane kao masni sloj na licu.
    I meni je bila koma. Steta da nisam znala za mogucnost vracanja... na pamet mi nije palo pitati.

  34. #34
    rayna avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Lokacija
    U svom :)
    Postovi
    1,103

    Početno

    Citiraj domy prvotno napisa Vidi poruku
    E pa dobro da nisi rekla da sam ju svu potrošila i htjela uvaliti praznu kutiju, a pojima nemaš kak i zakaj bilo.

    I nisam išla vratiti i vjerojatno mi to nikad ne bi da nisam vidjela ovaj topik gdje se pisalo da vračaju ili mjenjaju proizvode ako ne odgovaraju.
    uf uf kak sam uf
    imam pojma upravo toliko koliko si ti gore napisala kako je bilo i to sam ti i rekla, da se sad ne ponavljam

    da se razumijemo, i ja mijenjam ako je nešto što sam kupila pokvareno, potrgano, bilo kako oštećeno...i sl. i za 10 kn ću se vračati u dučan radi toga, ali mi ne pada napamet mijenjati prašak jer mi veš nije snježno bijeli kao na reklami, jer mi se bore ne izbrišu nakon tjedan dana mazanja i jer mi se trepavice ne poduplaju kad ih namažem maskarom koja je tako izreklamirana.

  35. #35
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,288

    Početno

    Citiraj Rayna prvotno napisa Vidi poruku
    imam pojma upravo toliko koliko si ti gore napisala kako je bilo i to sam ti i rekla, da se sad ne ponavljam

    da se razumijemo, i ja mijenjam ako je nešto što sam kupila pokvareno, potrgano, bilo kako oštećeno...i sl. i za 10 kn ću se vračati u dučan radi toga, ali mi ne pada napamet mijenjati prašak jer mi veš nije snježno bijeli kao na reklami, jer mi se bore ne izbrišu nakon tjedan dana mazanja i jer mi se trepavice ne poduplaju kad ih namažem maskarom koja je tako izreklamirana.
    Ak nemaš pojima kaj pričaš napamet.
    Ma uostalom kaj ja imam tu kome opće opravdavti svoje postupke.
    inače ne ulazim u ovakve rasprave ne znam kaj mi bi

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •