ma ovdje se totalno miješaju pojmovi....
Jedno je vratiti krivo kupljen proizvod,drugo je vratiti proizvod koji ti iz bilo kojeg razloga ne odgovara,a treće je raditi pokuse bilo koje vrste.
Ja sam davno primjetila da naši ljudi nemaju naviku vraćanja proizvoda,odnosno reklamiranja jer ih je najčešće sram.Sad se ja pitam:čega?
Svi smo mi teškom mukom zaradili svoje novce i kao što to ja cijenim,isto to očekujem i od trgovina koje od mene i meni sličnih žive.
Evo danas mi dođe muž iz Konzuma sa smotuljkom blitve,trule blitve.Nemojte me pitati kuda je on gledao,jer je on muško,ali ja nisam i velim mu da je blitva za baciti,a on meni da nek ju bacim.Platio je to 10kn,a ja novce ne bacam.Lijepo sam otišla u Konzum i vratila tu blitvu i dobila bez ikakvih problema novce nazad,a moj muž to ne bi nikad tako napravio.
E sad,što napraviti sa kremom za koju skužiš nakon par dana da ne odgovara?Ja je ne bi vratila,već bi ju ili proslijedila mami,šogorici,frendici ili bi s njom mazala stopala.Međutim ja nemam takvih problema,jer sam odgovarajuću kremu,srećom našla i to ne u DM-u i to koristim i nemam namjeru mijenjati.
Što se tiče DM-a i njihovog osoblja,tu bi se dalo pisati svašta.Doživjela i jesam svašta i čak se jednom i žalila na izuzetno bezobraznu prodavačicu,ali bezuspješno.Naime,nitko nije reagirao na moju žalbu,a ta prodavačica i dalje na isti način radi.Imate po drugim forumima jako puno sličnih iskustava drugih ljudi.Uprava DM-a ne reagira na žalbe,uopće.Tako da baš nisam sigurna koliko im je zaista stalo do kupaca.Dok recimo kod Kozma nije takav slučaj.Tamo sam imala situaciju da nisam uz kupljeni proizvod dobila poklon koji je bio oglašen u njihovom letku i na moju žalbu su zaista promptno i super odreagirali i ispričali se i zvali me telefonom da dođem po taj poklon.Tako da zaista ne vidim razlog zbog čeka bi se DM toliko hvalio,dućan ko i svaki drugi,pa možda i za nijansu lošiji.