Trenutno nam zgradom upravlja GSKG.
Željeli bi novu tvrtku za upravljanje zgradom, ako imate nekoga za preporučiti i kako ste s njom zadovoljni (održavanje, hitne intervencije, transparentnost izdanih računa, ljubaznost...)
Hvala!
Trenutno nam zgradom upravlja GSKG.
Željeli bi novu tvrtku za upravljanje zgradom, ako imate nekoga za preporučiti i kako ste s njom zadovoljni (održavanje, hitne intervencije, transparentnost izdanih računa, ljubaznost...)
Hvala!
Mislim da tako što nećeš naći.
ALi predlažem ponude, ponude, ponude i UGOVOR koji sama sastavi. U njemu definiraj njihove obaveze i prava i vaša prava i obaveze kao stanara. Ako treba platite odvjetnika.
Mi imamo MONEL, ali oni su samo za "ladanje". Kada je neka ozbiljna stvar u pitanju, zaboravi. Ja sam čak otkrila jedan "manevar" koji su izveli sa nadstojnikom zgrade, i tražila kopiju Ugovora. Nikada mi ga nisu dali, iako moraju, jer sam suvlasnik zgrade.
naša zgrada je kod Fuggera
definitivno nije za preporučiti
ako te zanimaju detalji možemo na pp
Stambeni kutak je super..jako smo zadovoljni i jako su azurni. Ako hoces mogu ti popodne poslati na pp broj od naseg predstavnika stanara pa da razgovaras direktno s njim i da ti kaze informacije, on jako vodi racuna o svemu. Svaki mjesec dobijemo listu sto se sve napravilo, odmah sve rjesavaju (samo nisam sigurna kolika je zasluga predstavnika stanara a kolika njih pa razgovaraj direktno s njim)
hvala curke, svi prijedlozi i pohvale tvrtki s kojima ste zadovoljne dobro dođu
slobodno navedite i primjere gdje vas je iznenadila njihova korektnost, ljubaznost, pouzdanost, prihvatljive cijene...
podižem malo ovu temu...
imate još koju preporuku/NE preporuku?
rekla bih da je vazna motiviranost predstavnika stanara da rijesi postojece probleme. moja mama suraduje sa GSKG, sve stima. sto tebi ne odgovara? mozes i putem pp.
Molio bih više odgovora na slijedeću temu. Pokušavam saznati koliki su prosječni iznosi za:
- pričuva po kvadratu stana;
- naknada upravitelju;
- naknada predstavniku suvlasnika.
Zahvaljujem.
1. zakonski minimum je 1,53 kn/m2, a sve ostalo ovisi o suvlasnicima i njihovim željama i potrebama (da li je zgrada nova ili treba neki kredit)
2. stvar dogovora s upraviteljem, ovisi i o veličini zgrade
3. isto kao i broj 2. s time da u manjim zgradama često nema naknade jer bi znatno povećavala pričuvu
Minimalna pričuva već jako dugo s obzirom na odredbe ZV ne bi trebala biti 1,53kn/m2 s obzirom da je od 1997. (kad je Z donešen) etalonska vrijednost građenja porasla preko nekoliko puta (i ovih 1,53 je dobiveno izračunom 0,54% vrijednosti posebnog dijela godišnje od tadašnje etalonske vrijednosti građenja).
Etalonska vrijednost građenja, koliko god pogrešna bila za određivanje vrijednosti nekretnine, je još uvijek jedina moguća vrijednost da se odredi ta famozna "vrijednost posebnog dijela godišnje" iz članka 380.
Sad bi dakle, primjenom istog izračuna (na koji se način dobilo i 1,53) to iznosilo 2,36 kn/m2, ali i nadležno ministarstvo se ograđuje da to mora biti po odluci suvlasnika - čemu onda najniža visina pričuve !?
Last edited by Stijena; 10.11.2010 at 09:40.
Molim vas(možda nije vezano skroz za temu), da li znate da li se u cijenu pričuve uračunava i čišćenje stubišta i stubišna rasvjeta? Imamo nekih nejasnoća vezanih uz račun. Tnx!
u mom starom ulazu se to placalo iz pricuve, jer je tako bilo dogovoreno. prije se placalo na ruke, cijeli kompleks zgrade.
negativnost ovakvog placanja cistacice je da se njoj placaju svi doprinosi i mirovisnko, te je takav oblik placanja jako skup.
suvlasnici donose Godišnji program upravljanja i održavanja zgrade - ako su ti poslovi uključeni u program, znači da se mogu plaćati iz pričuve iako je pričuva zapravo predviđena za upravljanje i održavanje zajedničkih dijelova i uređaja zgrade, ali je puno elegantnije te zajedničke troškove plaćati iz pričuve neovisno jel ju netko platio ili ne, nego skupljati po stanovima. ako već nema programa, a često ga nema, u svakom slučaju trebala bi postojati odluka većine da se ti troškovi podmiruju iz pričuve.
čišćenje ako se plaća iz pričuve je puno jeftinije preko servisa nego da to izvršava fizička osoba preko ugovora o djelu, ako već je fizička, onda bolje da je student pa preko studentskog
Puležanke i istrijanke moja zgrada treba uzeti pričuvu.
Koje su firme tu u istri za to zadužene, kako ste zadovvolljne, imate li pritužbi na koga.
Fala lepa, bilježim se sa štovanjem.
i ja
zanima me, ako tko zna
što se financira iz pričuve?
imala sam situaciju da smo ostali bez struje
nedjelja popodne
zovem elektru
pitaju ima li struje u zgradi, ima
ima li na hodniku?
ima
e to onda nije naše
zovite tvrtku za upravljanje zgradom (tzuz dalje)
zovem njih dobijem dežurnog električara
čovjek kaže da će doć
čekamo, nakon sat vremena ga zovem
kaže čovjek da ga je naš predstavnik stanara stopirao
jer da to ne ide iz pričuve
ja na to dobijem lagani nervni napad
pa je električar došao (izlazi tip iz lifta, pas počne lajati, kažem, ne brinite, ona ne grize, ali ja grizem, a tip kaže, da čuo sam)
mi smo ga platili
tumačenje predstavnika stanara je da sve što je u stanu ide na naš trošak
kvar je bio na razvodnoj ploči
tu mi je čak manje važno plaćanje
ja sam bila jako ljuta što je ovaj stopirao majstora
ali sad, kad mi se zamjerio, željela bih znati što se plaća iz pričuve
za što odvajamo novac svaki mjesec
čak bih rekla da on je bio u pravu, ali je mogao reći, vi ćete platiti majstora (ja sam zvala tog iz tvrtke za upravljanje zgradom jer su mi tako rekli u elektri)
ne ide iz pričuve
ali da mi stopira čovjeka
a mi u mraku, e to mu neću oprostiti
još mi je poslije rekao da ni nema novca, da je račun na nuli
mogu li ja kao stanar tražiti stanje računa zgrade, na što je novac potrošen?
to tražim od predstavnika stanara ili od tzuz?
ili to samo on može tražiti od tzuz?
Mi smo to dobivali svaki kvartal od predstavnika, ubacio bi nam u kasliće.
Kvartal? Mislim da je kod nas ti bilo rjeđe,dobijamo direktno od upravitelja
Last edited by jelena.O; 21.11.2020 at 06:24.
Mislim da je to i kod nas pripremao upravitelj, al predstavnik bi printao u silne primjerke i ubacivao u kasliće svako tromjesječje.
Naravno da imaš pravo tražiti od predstavnika da ti pokaže stanje/prihod/rashod.
Neka ode kod upravitelja i traži ispis za razdoblje koje te zanima.
Zapravo da je sve transparentno, to bi trebala bit njihova obveza da vas informiraju, barem na godišnjoj razini kad su već takve ljenguze.
Ja 1x godišnje dobijem izvještaj od GSK (mislim) o svim troškovima poštom. Samo što se iz toga ne vide baš detalji... ali vidiš koliko je struja, grijanje, koliko je naknada predstavniku, koliki je postotak prikupljene pričuve itd...
Grijanje? Pa to svako sam plaća
Budi se i ako su bili vandredni troškovi ,ko kad je pred skoro dvije godinu na Novu nama strunula cijev,a ove godine jednom susjedu ,jer se to plača iz pričuve
Last edited by jelena.O; 21.11.2020 at 08:54.
od pričuve se plaćaju troškovi koji su vezani za zajedničke dijelove zgrade
razvodna ploča u stanu to nije
mi na kraju godine dobijemo poštom izvještaj od upravitelja o troškovima, izgleda kao izvod iz banke, točno nabrojano što je plaćeno i kada s našeg računa
vjerujem da bi dali i da ih tražim u toku godine ili bilo kad
Ja ne razumijem kako tebi nikad nisu jasne stvari koje se napišu. Da, grijanje. Jer je stubište grijano. I nitko ga ne plaća kao "svoje" nego je zajedničko, na trošak zgrade i plaća se iz pričuve. Kao i struja. Kao i čišćenje. Kao i popravak krovišta, zamjena ulazne stolarije itd... Što je sve napravljeno u zadnjih par godina pa kad čovjek uđe u zgradu prvo što ga dočeka je toplo čisto osvijetljeno (ima staklenu stijenu od poda do stropa) stubište s ponekom biljkom. Jedino nam fali biciklarnik.
Last edited by sillyme; 21.11.2020 at 09:21.
Kod mene kao i kod emily.
Jednom godišnje dođe izvještaj koliko je skupljeno i koliko je potrošeno i na kaj.
Vidi se i koliko je utuženo te troškovi postupaka. Mene to najviše nasekira.
Također se slažem da popravak razvodne ploče ne spada pod pričuvu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ok, i ja se s tim slažem
u nedjelju popodne, u mraku, ja nisam mogla istraživati tko što plaća
prvo sam zvala elektru
elektra je rekla da zovem tvrtku koja upravlja zgradom, nisam to ja smislila
nazvala njihove hitne intervencije
tip nije rekao to nije naše zovite nekog drugog
nego je rekao dolazim
ok, ispada da ni on nije znao
i onda naš predstavnik stopira
jer tko će to platiti
tu me je upiknuo u živac
da su rekli doći ćemo, ali vi to platite (kako je na kraju i bilo)
nema problema
nego mi je diglo živac meni treba pomoć, a on meni stopira električara radi 250 k
i onda mi kaže da ni nema novaca u blagajni
e sad mene zanima zašto nema novaca u blagajni i na što je potrošen
Mi imamo privatnog upravitelja zgrade (nije gradsko komunalno) i jednom godišnje svi stanari dobiju u kaslic ispis za cijelu proteklu godinu, sve uplate i isplate, tko su dužnici i sl.
Moja zgrada je mala i pričuva je mala, i doslovce skoro sve ode na redovne troškove:
- naknada upravitelju zgrade
- naknada banci za račun od zgrade
- osiguranje za zgradu
- struja za stubište
- obavezna deratizacija, deinesktizacija i sl. 2x godišnje
- obavezan dimnjačar 2x godišnje
- obavezan servis vatrogasnih aparata 1x godišnje
Čišćenje ne plaćamo. Predstavnik stanara volontira.
Da i to plaćamo, bili bismo na totalnoj nuli jer su servisi za čišćenje ogromna mjesečna stavka u zgradi s par stanova i kod mene to nisu htjeli potpisati. Ako predstavnik stanara dobiva naknadu mislim da je to puta 2 jer su davanja državi na tu naknadu nešto ogromno, mislim skoro isto toliko koliko i on dobije.
Bez sitnih popravaka (npr. bravar) na ove troškove ode većina novca.
Ako imaš ljudi koji ne plaćaju pričuvu pa se nakupi par tisuća duga, vrlo se lako desi da na računu nema novca čak i ako nema velikih troškova (radova, sanacija).
U svakom slučaju, mislim da imaš pravo tražiti ispis troškova ako već ne dobivaš to mjesečno.
Nas upravitelj ima aplikaciju na webu i predstavnik stanara može u bilo kojem trenutku sa šifrom vidjeti stanje računa, uplate i isplate.
Last edited by Bubilo Bubich; 21.11.2020 at 14:30.
Dobite popis dužnika? Mi dobimo koliko su dužni za pričuvu ne i tko,bar mi je tak u sjećanju
Sad sam slučajno našla ovo - ako znaš šifru zgrade (objekta) možda možeš i sama do tih podataka: https://e-uprava.apis-it.hr/komweb/z...acunaZgrade.do
Dok sam zivjela u zgradi:
imali smo grijano sutbište, bili su radijatori u njemu
redovito smo dobivali izvjestaj u kaslic o stanju i troskovima isplacenim s racuna zgrade. (interval tih izvjestaja se sad ne sjecam, proslo je 10 godina od tad)
mi smo bili mali ulaz tako da je dosta toga bilo jasno, i sve se znalo, ali bas sve. iz rodilista nisam stigla novi clan je vec bio prijavljen za vodu, na moju salu da je beba prija priavljena nego je stigla doma odgovor je bio a suseda koliko bute sad masina vrtili dnevno
![]()
Last edited by spajalica; 23.11.2020 at 09:30.
Peterlin,a jel se onda sad taj vaš bivši predstavnik brine o zgradi,i jel je bio plaćenik?
Ne nije bila plaćenica, to je mala zgrada. Sad do kraja godine trebamo izabrati novu žrtvu.
Imam ja već iskustva s tim, jer je i ranije bilo problema - zatrebale su mi hitne intervencije, nema šanse da nađem predstavnicu stanara kad ju trebam. Često sam ih zvala sama. Sve znam napamet... S druge strane, ne bih se ni u ludilu sama prihvatila tog posla, jer je sastav stanara takav da se ni o najjednostavnijoj stvari ne može postići dogovor (privatne svađe od prije Krista, užas...)
Kod nas je trenutno na toj poziciji jedan penzić,plaćenik.sad super funkcionira jer je on stvarno na usluzi i sve pravovremeno rješava.prek ljeta bila frka nije bilo ni nas ini susjeda iznad u ZG ,pa je on zvao na sve strane i dobio i nas i njih pa smo sredili stvari preko ljudi koji su ostali u ZG.
Jedno vrijeme smo imali volontere,ali tad je bio jedan glavni i tri pomoćnika pa su iskakali kad je trebalo
Na fb ima grupa Potres u centru gdje ima baš o ovakvim temamam ako mozes pogledaj.