Citiraj Licorice prvotno napisa Vidi poruku
Što bi sve mogli biti razlozi koji se ne odbijaju na vijeću roditelja ukoliko je zainteresiranih više od kvote? Nemamo stariju djecu u školi.

-Podjednako su nam udaljene sve tri škole. Daleko od naših poslova i baka
-Sve tri škole imaju produženi boravak do 3. razreda. Naša nesuđena ima i do 4.razreda
-Jednosmjenska je samo jedna
-Jedna nudi francuski jezik, sve tri nude njemački jezik (koji će vjerojatno biti drugi izbor kad do njega dođe)
-Dvije nude i klasične jezike koji nam nisu izbor i glupo je da obećam školi na upisu predmete koje djetetu ne želim priuštiti
-Izvanškolske aktivnosti se razlikuju po godištima, koliko sam uspjela vidjeti po webovima (iako nisu baš ažurirani) i ne znam što bih rekla ravnateljici ili pedagogu na razgovoru.
-Rezultate na nacionalnim ispitima vidim samo za jednu školu koja je to i sama objavila. Bilo bi mi drago da mogu vidjeti za sve tri škole. Ako postoji link s rezultatima, unaprijed zahvaljujem.

Što još roditelji navode u molbi za školu kojoj ne pripadaju?
Na vrtičke prijatelje se ne možemo pozvati. Muž i ja nismo bivši učenici.
Kad dođem na razgovor, najviše od svega želim biti iskrena s njima. A da baš ne popljujem školu u koju ne želim upisati dijete. U trenutku kada smo mijenjali stan sa šogorima nisam razmišljala o školi a oni su i sad uvjereni da stan lokacijski pripada drugoj školi.
Škola koja je na popisu naše ulice izvana izgleda zapušteno, pogotovo školsko igralište a po pričama starijeg stanovništva nikad nije bila na dobrom glasu. Od sve tri, ima najveći broj razrednih odjeljenja. Čak i da su glasine o nasilju netočne, veća je vjerojatnost djece s problemima u većoj školi.
Ova druga je manja, prekrasno je uređen okoliš iako se nalazi do prometnice i gotovo je ispod pruge. Ima najmanje ažuriran web, iako mi ostavlja dojam da se s djecom puno radi u školi.
Muža privlači treća škola, koja je oduvijek na dobrom glasu. Isto upisuje manje djece, no najveća mana koju vidim kod te škole je također zapušteno školsko igralište koje još uz to i dijele sa srednjom školom.
Možda je taj okoliš škole nekome manje bitan, ali razmišljam kako nije svejedno da djeca borave na dvorištu zajedno sa srednjoškolcima. Ljeti sam viđala da stanovnici šeću i pse jer svatko može slobodno ući.
Ne znam razmišljam li u krivom smjeru...
Tko zna kada će mi post biti objavljen, ali cijenila bih odgovore.
Hvala
Mislim da znam o koje se tri škole radi
Nisam upućena u sadašnje stanje u tim školama, već neko vrijeme nemam osnovca, ali svojedobno sam pratila i tu temu.
Mogu ti samo reći da se "glas" na kojem je neka škola može jako promijeniti unutar tih 8 godina koliko ti dijete ide u osnovnu školu. Konkretno, škola za koju mislim da je "vaša", a koja kod starijeg stanovništva nikad nije bila na dobrom glasu (zaista nije), zapravo uopće nije tako loša. Dapače, rekla bih da je sasvim solidna.
I ima još jedna stvar. Kod upisa u osnovnu školu svi obično želimo najbolje za svoje dijete, uspoređujemo, provjeravamo detalje... na kraju to zapravo i ne ispada tako presudno. Ako nije riječ o školi u izrazito lošem okruženju ili s lošim kadrom (a takvih je, čini mi se, ipak malo - od ovih koje su vama u razmatranju nijedna nije takva), sve se to uglavnom svodi na neki prosjek. Na puno faktora uopće ne možemo utjecati - promjene nastavnika, sastav razreda i atmosferu u njemu, neke specifične okolnosti...
Meni osobno bi u vašem slučaju najmanje privlačna bila upravo ta treća škola "oduvijek na dobrom glasu" jer imam dojam da se u toj školi previše brinu oko svog "dobrog glasa" pa pretjeruju u zahtjevima. Ali opet, nije ni to 100% provjerena informacija, pa me ne drži za riječ.