Cijena web stranice (kao i cijena kvadrata stana / kuće) ovisi o njenoj veličini i izvedbi.
Najjeftinija opcija su gotovi template-i.
Odlučite li se za web stranicu izrađenu od gotovog template-a , zapravo plaćate samo umetanje vaših sadržaja (slika i tekstova) u već gotovi proizvod.
Prednost: niska cijena, rok izrade od nekoliko dana, mogućnost odabira gotovog dizajna.
Mana: na netu već postoje web stranice istog dizajna, dakle, vaša web stranica nije unikatna. Stranica nije rađena po vašim potrebama, već se sadržaj umeće u postojeće elemente.
Nešto skuplja opcija je unikatna statična web stranica.
U cijenu ulazi izrada unikatnog dizajna i prijelom. Cijena će ovisiti i o broju podstranica te koliko se podstranice međusobno razlikuju.
Prednost: originalan i unikatan dizajn izrađen po mjeri.
Mana: plaća se dizajn i prijelom (kodiranje) što znatno poskupljuje izradu.
Još skuplje opcije su stranice sa galerijama slika, animacijama, raznim formularima i slično.
Sve nabrojano treba se dodatno dizajnirati, ukodirati, ubaciti sadržaj… a za to je potrebno znanje i vrijeme. To naravno poskupljuje izradu.
Zatim tu su cms stranice
u kojima klijent može sam dodavati i mijenjati sadržaj – razni blogovi i portali.
Za takve stranice potrebno je napraviti cijelu temu – znači 3 dizajna. Zatim je potrebno napraviti prijelom kao za statičnu stranicu, a zatim sve to ubaciti u cms.CMS moze biti neki od vec postojecih ili napravljen po naruđbi, ovisno o sadržaju.
Prednost: iako je priprema skuplja od statične stranice, ne plaća se ubacivanje sadržaja već to klijent može napraviti sam. U budućnosti klijent ne treba plaćati izmjene sadržaja.
Mana: Višejezični blogovi teško se mogu ubaciti u već gotovi cms poput wordpressa, već je potrebno raditi custom cms, što je nešto skuplje. Klijent plaća paušalno održavanje web stranice te hosting koji podrzava implementirani CMS.
Prilično su skupe i full flash stranice.
Prednost: atraktivne za privlačenje mlade generacije.
Mana: preporučuje se za poznate brandove jer se flash slabije indexira u googlu od statičnih stranica, iako je i to napredovalo u zadnje vrijeme. Flash stranice imaju višu cijenu.
Među najskupljima su web shopovi i sve web stranice sa back-endom na kojima osim web dizajnera rade i programeri. Konkretno, web shop zahtjeva i ugovore sa bankom, sigurnosne mjere itd.
Ono što bi svaki klijent trebao znati je – koliko para toliko muzike. Vaša web stranica može koštati 1.000 a može i 30.000 kuna, ovisno o vašim potrebama, željama i mogućnostima.