ja se skroz slažem sa martom da taj pristup- ti uči, a ostalo je naša briga- i nije neka sreća.. ja sam recimo završila težak fax u roku pa shvatila da se radije ne bi bavila time. a štreber sam cijeli život i moji roditelji su sigurni da su obavili fantastičan posao. kao i svi oko mene. ja bih opet puno radije da moje dijete zna što želi od svog posla, od svojih radnih dana, od atmosfere na poslu, voli li strku i stres ili ne, treba li mu mjesta za kreativnost ili voli jasne upute, pali li ga rad s rukam, što ga umiruje, treba li društvo ili je radije sam i tako dalje... nisam sigurna kako to provesti u praksi, ali ja doista nisam imala nikakvu stvarnu sliku o svom poslu dok već nije bilo kasno, tj. dok nisam odgulila preko pola 6ogodišnjeg faxa. i nitko mi nikada nije postavio sva ova pitanja. sada više nisam sigurna koliko sam izvan teme. hoću samo reći da mislim da taj pristup u kojem nam je važno da dijete uči i ide u gimnaziju, a ostalo ćemo kao lako, uz naš neflexibilan školski sustav lako dovede do priča kao što je moja, ili kod onih koji nisu toliko uporni do toga da ne završe ništa.




Odgovori s citatom


)


