Citiraj ivarica prvotno napisa Vidi poruku

djuli, znas ga, kad kazem san, mislim na to da i. nema neke druge podloge osim te sto u ovom trenutku (!) on sniva o tom, djecacki, da je, ne znam, platon ustvari tocno opisao gdje je atlantida, ali su svi svi dosad propustili to vidjeti i da to ceka samo njega
to nije ozbiljan san, to je djecacki san, a on je po svojoj prirodi posvecen svemu sto radi, pa je tako vec nekoliko godina posvecen i povijesti, cinjenicama (djevica), a posebno onom neotrkrivenom
i sto ako ga ta opcinjenost prodje, u 7. razredu ce imati 5 sati vise nego ostali vrsnjaci

mima, kad kazes teske posljedice, mislim na zlostavljanje medju djecom s jedne strane, ali i mogucnost teze prilagodbe s njegove
u razredu u koji ide nema problematicnog djeteta, svi se prihvacaju, tesko da ce se takva situacija promijeniti u sljedece 4 godine. sto se tice novog razreda, nemam pojma sto nas tamo ceka, plus pretpostavljam da je za uzet nekoga na zub sjajna podloga to sto je tek dosao u tvoj razred
dosad je jedini novi u tom razredu, taj razred se nece spajati od ostalih razreda u jedan klasicni jer je skola mala, kako sam skuzila, ima samo jedan razred sad cetvrtasa
Ivarice, pa sad je i vrijeme za taj san, taj san prvo vodi u peti razred, a poslije će se vidjeti kamo. Sjećam se sebe da sam svojim roditeljima tumačila važnost Grčke u europskoj kulturi i neophodnu potrebu da ja u tome sudjelujem.

Da, latinski i grčki je moguće početi učiti od prvog razreda gimnazije, ali je razlika velika. U Klasičnoj gimnaziji su početnici bili početnici - idu mnogo bržim tempom nego u OŠ, ali ne pročitaju bogzna što od tekstova. Za razliku od toga, mi smo iz OŠ došli potpuno gramatički ekipirani (imali smo izvrsne profesore) i počeli smo odmah s Cezarom i Homerom, a završili s filozofima i pjesnicima. Dobro smo prošli svu klasičnu grčku i rimsku literaturu i naučili jako mnogo o tim kulturama.