A u čemu je točno problem?

Da li dijete ne razumije značenje pojma "imenica" ili ne zna riješiti zadatke koji su uobičajeni u trećem razredu? Koliko se sjećam uči se jednina-množina, opće i vlastite imenice i da se vlastite pišu velikim slovom. Ako je problem sam pojam imenice, pojasni djetetu da su to ljudi izmislili da imenuju sve oko sebe, sve što vide i osjećaju, da stvarima daju ime. A onda se to dalje dijeli po rodu, broju... itd. (ovisno o gradivu koje dijete uči, da ne širim priču).

A za gradivo trećeg razreda evo linka na zgodne materijale iz Cvrčkove vježbalice: http://www.cvrcak.hr/hadWEBv1.1/mult...1a35e443a6.pdf

Dobru zabavu!

Ima još toga u zbirci razredne nastave raznih učiteljskih materijala koji mogu pomoći, ali nisam sigurna što točno treba pa vidi prema razredu u koje dijete ide. Evo tu zaviri: http://www.razredna-nastava.net/

Ima toga na internetu hrpe...ali nije dobro pretrpavati dijete materijalom, bitno je dobro odabrati materijal po mjeri djeteta, tako da shvati gradivo. To je koji put zeznut i trnovit posao.